SL R9: FC Midtjylland - FCK

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Diebesten

Re: SL R9: FC Midtjylland - FCK

Indlæg af Diebesten »

Vanvittig fed kamp.
FCK blev totalt udspillet.
Kæmpe genistreg af Thorup, at han sætter både Mabil og Onyeka ind. De spillede begge to helt vildt flot!

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Wow. Holder vi det niveau, forsvarer vi mesterskabet. Kan nærmest ikke huske en større udklassering af FCK, bortset fra Parken 1-5. Cifrene kunne nemt være de samme i dag. Alle spiller en god kamp. Joel vores klart bedste HB, Mabil med i så meget og Frank løber overalt.

Håber ikke Oku er slem, for han har overhalet Sparv. Lad os holde niveau, så kan vi virkelig rykke nu!

Brugeravatar
Saemala
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Indlæg af Saemala »

Fantastisk indsats over hele linjen.
Ikke engang da de får foræret et mål, formår de at presse os ned.
Det her minder så meget om sidste år, hvor vi haltede spillemæssigt i starten af sæsonen, men pointsnittet var stadig acceptabelt. Ryger ud af Europa og går på landsholdspause. Kickstarter så med en super kamp mod FCK, forskellen er bare at vi vinder i dag, modsat sidste år.

Lad os bare gentage samme forløb helt til slut igen i år! 8-)
Høvdingen af Herning

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

:fcm: Bedste kamp i hele 2018. No doubt.
Kæmpe respekt herfra til Thorup og træner teamet for oplægget og den måde de effektivt har brugt landskampperioden. Hatten af!

Nok ikke dårligt st Kian måtte melde fra. Nicolaisen med en fantastisk kamp og han skubbede Scholz over til højre hvor han spillede sin med afstand bedste kamp for os. Erik er chefen og Mabil og Frank spillede fantastisk og så dukkede Good Paul op ud af det blå. Hvor kom han fra?

Det var lige den kamp vi trængte til.

Okosun spillede stort på Sparvs plads indtil han gik i stykker. Håber han er ok. Det samme med Frank.

Vi holder faktisk det bedst spillende FCK hold i lang tid, nede på ca nul chancer i hele kampen. Målet er en dommerfejl. Burde være clean sheet.
Det bedste de havde at byde på var faktisk da Robert Skov rykker på tværs udenfor feltet og trykker af uden kvalitet!! Kan ikke huske vi før har givet så lidt væk til FCK,

ekstatisk over indsatsen og et udtryk hvor man for første gang virkelig kan genkende FCM som vi gerne vil se det. Det var ikke et nobody hold vi totalt neutraliserede.

Bjelland har en historik med glasben. Kan FCK holde forsvaret på niveau hvis han igen skal have pause? Kan vi holde det her udtryk så foreligger muligheden for at vi kan overvintre som nr 1 :fcm:
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

virker Scholz ikke en tand bedre på højre midtforsvar ?
Senest rettet af FCM2000 16. sep 2018, 20:15, rettet i alt 1 gang.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

mousebreaker skrev:
14. sep 2018, 16:08
Peter skrev:
13. sep 2018, 22:28
Hansen
Kian - Sviatchenko - Scholz
Joel - Polle - Sparv - Dal Hende
Onyeka
Paul - Wikheim

lyder mest sandsynligt for mig, men ville ikke være overrasket hvis at Paul eller Gustav blev hevet ud til fordel for Okosun
Din startopstilling er efter min mening den mest sandsynlige. Wikheim skal være skadet for ikke at starte. Okosun i stedet for bad Paul vil ikke være en stor overraskelse.
Mit tip er et nederlag på 1-3, naturligvis ikke det jeg håber men jeg lader hjernen og ikke hjertet tale her.
FCK er velsmurte og vi er haltende. Spillemæssigt vil FCK komme til at dominere 75% af tiden eller mere. Spørgsmålet er så hvor længe vi kan holde stand. Jeg tror vi vil se store chancer opstå omkring Scholz og det vil sandsynligvis koste.

Holder vi derimod nullet til der mangler et kvarter så tror jeg vi napper dem til sidst
Som jeg sagde - 3-1 :oops: :shock:
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

NyX
Geografisk sted: København S.

Indlæg af NyX »

Fremragende kamp og indsats - kan vi levere bare 80 % af det i hver kamp og så score på chancerne så ser det særdeles fornuftigt ud!

Brugeravatar
HKP

Indlæg af HKP »

Klasseforskel i topkampen!!

Det var fantastisk indstilling af alle spillere i dag!!

Vil dog fremhæve Poul, Mabil, Andersson, Erik s., Scholz, MDH og Jakob P.!

VAR JO HELT VANVITTIGT HVILKEN ATTITUDE VI KOM MED IDAG I FORHOLD TIL EL PLAYOFFS....:-o

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Ikke nødvendigvis dumt med Scholz som højre midterforsvarer. Det er tættere på hans naturlige position, og samtidig giver det plads til et venstrebenet talent i Nicolaisen. Kian skal til at se sig over skulderen, tror jeg. God konkurrence.

Mabil, som mange (inklusiv mig selv) nok havde afskrevet med udlejningen til Portugal, ligner pludselig en, vi kan score penge på engang.

Return of Good Paul?

Fantastisk søndag med BIF-nederlaget oveni!

Beder bare til, at Okosun er ok.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Acebone skrev:
16. sep 2018, 21:01
Beder bare til, at Okosun er ok.
I følge Bak efter kamper var der tale om en mindre ting.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Kent skrev:
16. sep 2018, 21:03
I følge Bak efter kamper var der tale om en mindre ting.
Så rettidig omhu. Det var alt, jeg ville høre.

Cortez

Indlæg af Cortez »

Jeg istemmer gerne superlativerne: Fremragende kamp af alle mand. Det var en fornøjelse at se.

Tak for en god kamp, drenge.

/Cortez

Danand123

Indlæg af Danand123 »

Super kamp og dejligt med resultat og stemning på stadion.

Husk lige det, når mange af jer kritiserer Thorup og ledelse. Vi har et super setup, som kan levere, men der vil også være skuffelser undervejs. Træt af at høre om fyring af Thorup og utilfredshed med spillet. De gør alt, hvad de kan... men resultaterne har første prioritet, når spillet ikke kører.

Det er selvfølgelig et tegn på, at vi er blevet forkælet. Men vær venligst lidt mere tålmodig. Det kører jo heller ikke på skinner for de andre klubber hele tiden.

Benzo

Indlæg af Benzo »

En udpræget fornøjelse, der er selvfølgelig skønhedsfejl men når helhedsindtrykket er så smuk gør det mindre med lidt bøvl hist og her.
Stor kamp af Oneyka, fortjent MoM, nærmest gode præstationer hele vejen rundt, det er så dejligt at se.
Som så mange andre fandt jeg det besynderligt at Wikheim startede på bænken, men med de præstationer der kom fra Frank og Mabil er det svært at være uenig, selvom jeg stadig er af den overbevisning at Wikheim også ville have gjort det rigtigt godt.

Den her start-11, det er det nærmest kun FCK der kan matche.

Benzo

Indlæg af Benzo »

Danand123 skrev:
16. sep 2018, 21:33
Husk lige det, når mange af jer kritiserer Thorup og ledelse. Vi har et super setup, som kan levere, men der vil også være skuffelser undervejs. Træt af at høre om fyring af Thorup og utilfredshed med spillet. De gør alt, hvad de kan... men resultaterne har første prioritet, når spillet ikke kører.

Det er selvfølgelig et tegn på, at vi er blevet forkælet. Men vær venligst lidt mere tålmodig. Det kører jo heller ikke på skinner for de andre klubber hele tiden.
Lige så træt du (og andre sikkert) er af folk der brokker sig over Thorup hver gang det går skidt, ligeså træt er andre af dem der forsvarer Thorup hver gang der kommer et godt resultat. Thorup er altså ikke fredet selvom der kom et flot mesterskab i hus, og med de investeringer der bliver lavet i truppen, er det OK at have forventninger til både spil og resultater. Det kan ikke komme bag på dig (eller andre) at der er kritiske røster efter europa-exitten, det var altså ikke godt nok. På nogen måde.
Selvfølgelig skal kritikken være nuanceret, det synes jeg også den er oftest.

Besvar