Fankulturen i FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Steffen am

Re: Fankulturen i FCM

Indlæg af Steffen am »

oros skrev:
4. sep 2018, 17:10
Steffen am skrev:
4. sep 2018, 16:39
Benzo skrev:
4. sep 2018, 16:35
Der er blevet uddelt karantæne til to fans som er blevet identificeret som bagmænd til det berømte banner:

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/europa- ... karantaene

Håber den sag er lagt i seng nu.

Men et års karantæne?
Er det en hård straf?
Næ, det er ganske passende. Jeg håber, vi også kan få stoppet de tåbelige bøssesange.
Vis dog lidt format.
Kunne være rigtig fint hvis det blev stoppet.

Ved ikke hvad jeg tænker er en fair straf, men synes det er lidt specielt at FCM kalder det en hård straf.

Tænker ikke at der var gået noget af FCM, hvis man havde givet 2 år. Men det er selvfølgelig detaljer, som måske er mindre vigtige.
Det vigtigste for FCM er jo selvfølgelig signalet og at man har gjort noget.

Vijen

Indlæg af Vijen »

Om det er en hård straf vil jeg ikke kommentere på. Men når det er sagt, så har de involverede brudt flere regler.

1. Ordlyden på banneret kunne opfattes racistisk
2. Ikke medtaget banneret til godkendelse
3. Smuglet uønsket materiale ind på stadion
4. Skadet klubbens omdømme

tubbe93

Indlæg af tubbe93 »

Jeg vil fortsat gerne høre mere om, hvad BW siger til sagen.
Jeg har godt set, at der er taget afstand, men mindst en fra bestyrelsen har været vidende om banneret inden kampen.

På stadion i sidste uge stod jeg bagved et bestyrelsesmedlem, der kunne fortælle om bannerets ordlyd, inden det kom op. Bestyrelsesmedlemmet fortalte også, at banneret var lavet mandag aften, altså at vedkommende også selv var tilstede. Angiveligt var der tiltænkt en anden ordlyd til banneret, men det blev modereret, da det første var for voldsomt.

Siden bestyrelsesmedlemmet vidste, at banneret var lavet mandag aften går jeg ud fra, at det også var her den officielle tifo blev lavet. Så hvorfor har nogen fra tifogruppen ikke sat foden ned overfor dette banner, eller har BW også synes, at banneret var en god idé?

Så hvem fra bestyrelsen har kendt til dette på forhånd og hvorfor er det ikke blevet stoppet tidligere?
FCM!
FCM!
FCM!

oros

Indlæg af oros »

tubbe93 skrev:
4. sep 2018, 23:28
Jeg vil fortsat gerne høre mere om, hvad BW siger til sagen.
Jeg har godt set, at der er taget afstand, men mindst en fra bestyrelsen har været vidende om banneret inden kampen.

På stadion i sidste uge stod jeg bagved et bestyrelsesmedlem, der kunne fortælle om bannerets ordlyd, inden det kom op. Bestyrelsesmedlemmet fortalte også, at banneret var lavet mandag aften, altså at vedkommende også selv var tilstede. Angiveligt var der tiltænkt en anden ordlyd til banneret, men det blev modereret, da det første var for voldsomt.

Siden bestyrelsesmedlemmet vidste, at banneret var lavet mandag aften går jeg ud fra, at det også var her den officielle tifo blev lavet. Så hvorfor har nogen fra tifogruppen ikke sat foden ned overfor dette banner, eller har BW også synes, at banneret var en god idé?

Så hvem fra bestyrelsen har kendt til dette på forhånd og hvorfor er det ikke blevet stoppet tidligere?
Ja, det er jo noget ævlebævle. Formandens første udtalelse er også afslørende i min optik.
Vær dog klar i spyttet og tag afstand, så det lyder troværdigt.
Hvor svært kan det være?

Brugeravatar
Hekler

Re: RE: Re: Fankulturen i FCM

Indlæg af Hekler »

Den er ny for mig.
tubbe93 skrev:Jeg vil fortsat gerne høre mere om, hvad BW siger til sagen.

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk

Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Besvar