SL R8: Brøndby - FC Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Saemala
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: SL R8: Brøndby - FC Midtjylland

Indlæg af Saemala »

ben2han skrev:
2. sep 2018, 21:27
del hende og MDT er det svage led

og George taber hatten, det er at svigte holdet
MDT har været dejligt forfriskende i dag. Kommer konstant med over kanten, og får udfordret backen med varierende succes. Desuden leverer han et arbejdsraseri, der leder minderne tilbage på NK.
Høvdingen af Herning

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

George er et monster og Paul burde få en periode på bænken, hvor han kan få en video der viser den vilje, pres og arbejds raseri George kommer med i kampen, så han kan lære at man ikke bare skal gå rundt og se ulidelig doven ud.

Det er dog ikke i orden at man taler sig til et rødt kort, det er for dumt. Til trods for at han er blevet bortdømt hele kampen.
Senest rettet af pr0j3ct 2. sep 2018, 21:36, rettet i alt 1 gang.

ben2han

Indlæg af ben2han »

Saemala skrev:
2. sep 2018, 21:34
ben2han skrev:
2. sep 2018, 21:27
del hende og MDT er det svage led

og George taber hatten, det er at svigte holdet
MDT har været dejligt forfriskende i dag. Kommer konstant med over kanten, og får udfordret backen med varierende succes. Desuden leverer han et arbejdsraseri, der leder minderne tilbage på NK.
rigtig han kommer til baglinjen men han rammer intet

Fcm5600

Indlæg af Fcm5600 »

Fodboldfan skrev:
2. sep 2018, 21:28
Fcm5600 skrev:
2. sep 2018, 21:25
Jakob Kehlet er en skandale 😠
Jeg tænker det er Mayron George der er dum i den situation. Han skal aldrig lade dommeren få muligheden for at give ham et gult kort. Han har formentligt kaldt ham et eller andet. Det er bare umodent.
George bliver trukket i trøjen, og brokket sig. Uforståelig gult kort, og selv om han siger noget efterfølgende, er det godt nok tyndt. Kehlet bør have lidt situationsfornemmelse. Det er jo Bif vi spiller mod, de får lidt ekstra.

Marzower

Indlæg af Marzower »

Selvfølge torskedumt af George. Men Kehlet dømmer også en pinlig kamp.

ben2han

Indlæg af ben2han »

Marzower skrev:
2. sep 2018, 21:38
Selvfølge torskedumt af George. Men Kehlet dømmer også en pinlig kamp.
enig men der er her man skal vise at man er voksen og at man sætter holdet først

Marzower

Indlæg af Marzower »

Det er jeg også helt enig i :)

Fcm5600

Indlæg af Fcm5600 »

Stærkt at komme tilbage med 10 mand. Super vigtigt.

AltidFCM

Indlæg af AltidFCM »

Hold nu bøtte en flot og rutineret indsats af gutterne efter Mayrons hjerneblødning

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Sådan! Det er fandme stærkt, at få en tynd udvisning mens man er bagud, og så komme tibage på Brøndby stadion. Respekt!

I min verden positivt i fht. kampen at Sparb må trække sig. Okusun er i min optik foran. Super af MDT og Kian. Ja hele holdet. Minus Paul...

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Godt fightet.

Vi skaber ikke ret meget og laver en del fejl, og der skulle også en enkeltmands præstation og endnu en dødbold til, for at score mål.
Men nede med en mand er det godt kæmpet og et vigtigt point at tage med.

Og giver lige lidt ekstra når, man kan høre skuffelsen i Per Frimann`s stemme da vi udligner til 2-2

Brugeravatar
HKP

Indlæg af HKP »

Flot kamp af Erik S.!!!

Danand123

Indlæg af Danand123 »

Ja, svært at være utilfreds med uafgjort i Brøndby... at vi kræver mere er vel bare et udtryk for, at vi tænker som et tophold.

ben2han

Indlæg af ben2han »

Lund7400 skrev:
2. sep 2018, 21:56
Sådan! Det er fandme stærkt, at få en tynd udvisning mens man er bagud, og så komme tibage på Brøndby stadion. Respekt!

I min verden positivt i fht. kampen at Sparb må trække sig. Okusun er i min optik foran. Super af MDT og Kian. Ja hele holdet. Minus Paul...
MDT spiller da ikke godt, man mangler i den grad kvalitet i hans indlæg, det samme gør Del Hende, der modsat mdt ikke kommer til baglinjen overhovet.

Problemet for holdet er, at aksen Del hende-poulsen-Sparv/Okosun- MDT/Andersson/munksgaard fylder for lidt, derfor ender det gang på gang i lange bolde og los frem og tilbage og FCMs våben bliver dødbolde og enkeltmands præstationer.

Det vandt de DM på sidste år, men holder det i år

Det store spørgsmål er om Thorup vil bygge holdet op omkring Evander ?? for det kræver jo at man lægger stilen om, eller ender Evander som den nye van der vaart der ikke passer ind i konceptet.

Hvis man spiller som nu, så blive der spillet over Evander frem for på jorden, hvor Evander har kvaliteter.

Det er jeg spændt på at se nu, hvad Thorup gør

Benzo

Indlæg af Benzo »

Kehlet er så ringe at jeg dirrer af indestængt raseri.. George bruger mund og det giver 2(!!!!) gule kort?! Röcker hamrer den ene spiller efter den anden ned med hans høje albuer og han får ikke så meget som en henstilling ! Jeg har virkeligt brækfornemmelser af det lort den dommer præsterer idag.

Men fandme god moral at komme tilbage, Sviatchenko ejer felt, dommer, Brøndby kommune og alle Brøndbys spillere ved det hovedstød, stor klasse !

Polle spiller forfærdeligt idag, altså virkeligt dårligt. Han vinder ingen dueller, han smider bolden væk og selv hans dødbolde lader meget tilbage at ønske, jeg synes stadig han skal spille, men han skal altså til at oppe sig, og det skal være nu.

Besvar