SL R8: Brøndby - FC Midtjylland
Re: SL R8: Brøndby - FC Midtjylland
Overordnet set en udmærket halvleg, Brøndby kunne sagtens have scoret en pind eller 2 mere, men det kunne vi eddermame også, særligt Dal Hendes afbrænder har brændt sig ind i min nethinde.
Wikheim ind efter 15 minutter af anden halvleg, så snupper vi dem på den bedste bænk.
Wikheim ind efter 15 minutter af anden halvleg, så snupper vi dem på den bedste bænk.
Vi får godt nok ikke meget af dommeren, typisk går den imod Paul næsten hver gang.
Hvilket mål af George, jeg er vild med ham. Sæt Wikheim ind efter 15 min, så laver han sejrsmålet.
Hvilket mål af George, jeg er vild med ham. Sæt Wikheim ind efter 15 min, så laver han sejrsmålet.
Simpelthen en kongekasse af George......!!!!
Men vi sejler dog som vanligt.... ville nu gerne se Wikheim og evander på banen i 2. halvleg;-)
Men vi sejler dog som vanligt.... ville nu gerne se Wikheim og evander på banen i 2. halvleg;-)
-
mousebreaker
Gigantiak hovedstødschance til Okosun som slet ikke får timet sit opspring. Vi kender ikke vores besøgelsestid i øjeblikket
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
De er jo også fra '64mousebreaker skrev: ↑2. sep 2018, 20:52Brøndby har haft 64% boldbesiddelse, vundet 64% af nærkampene og vundet 64% af hovedstødsduellerne (kilde: superliga.dk)
Hvorfor takler Sviatchenko dog ikke Mukhtar??
-
mousebreaker
Fuck hvor er vi inkonsekvente.
Scholz og Kian..... man må kunne forvente noget mere af dem.
Nederlag her og efter landskamppausen mod FCK (må forventes) så er der godt nok lang tid til en ny sæson
Scholz og Kian..... man må kunne forvente noget mere af dem.
Nederlag her og efter landskamppausen mod FCK (må forventes) så er der godt nok lang tid til en ny sæson
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Sviatchenko er da så piv ringe.
Første mål, hovedløst passiv inde i feltet, for derefter at blive tørret.
Det andet mål buser han hovedløst frem.
Generelt synes jeg han er for nem at tørre røv i.
Første mål, hovedløst passiv inde i feltet, for derefter at blive tørret.
Det andet mål buser han hovedløst frem.
Generelt synes jeg han er for nem at tørre røv i.
Høvdingen af Herning
Dal Hende taber mange bolde... og brænder to chancer.
Jakob Kehlet er en skandale 
del hende og MDT er det svage led
og George taber hatten, det er at svigte holdet
og George taber hatten, det er at svigte holdet
Vores angribere er blevet bortdømt hele kampen. Konstant bliver de skubbet i ryggen, hvor Kehlet ofte uforståeligt dømmer modsatte vej. Torskedumt med 2 gule for brok, men for helvede jeg forstår ham godt.
Høvdingen af Herning
-
Fodboldfan