Transfer sommer 2018
Re: Transfer sommer 2018
Michael Baidoo til Fredericia
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Man kan vel ikke fortænke ham i, at ville en størrere liga og hvis han havde på fornemmelsen i går, at han ville blive solgt idag, ja så kan jeg godt forstå, at han ikke præsterede igår, sammen med andre spillere. Vil savne ham helt vildt, for han gav vores hold et helt andet udtryk. Good luck.Lupus1999 skrev: ↑31. aug 2018, 15:55Farvel og tak!
https://www.fcm.dk/nyheder/superliga/bu ... anderlecht
Gad vide om vi bruger lidt penge på en ny? Bubacarr havde hverken hjerte eller hoved med i Malmø kampene.
At sige at Bubacarr ikke præsterede i Malmø kampene er simpelthen ikke rigtigt. Han var fin i den første, men var impliceret i en uheldig episode eller 2, men i den i går var han da super som han plejer bare ikke så farlig offensivt.
Han var direkte impliceret i føringsmålet, hvor han lader hans mand løbe ind i feltet og score.
Desuden vandt han langt fra så mange dueller i går og han virkede fraværende.
Svend Graversen lukker vinduet.
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... attekisten
-
Fodboldfan
Hvis vi ikke henter nogen synes jeg ledelsen har svigtet. De må jo være blinde hvis de ikke kan se at midtbanen fejler og vi ikke har en angriber med mål i støvlerne.
Går det som det plejer så bliver Polle skadet imod BIF og vi står helt uden midtbane motor som da vi i sidste sæson stod uden angriber.Fodboldfan skrev: ↑31. aug 2018, 16:41Hvis vi ikke henter nogen synes jeg ledelsen har svigtet. De må jo være blinde hvis de ikke kan se at midtbanen fejler og vi ikke har en angriber med mål i støvlerne.
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Men vi skal vel heller ikke bare hente en hvilken som helst spiller ? bare fordi der nu er penge i kassen.Fodboldfan skrev: ↑31. aug 2018, 16:41Hvis vi ikke henter nogen synes jeg ledelsen har svigtet. De må jo være blinde hvis de ikke kan se at midtbanen fejler og vi ikke har en angriber med mål i støvlerne.
Så I har opgivet Simon Tibbling?Lupus1999 skrev: ↑31. aug 2018, 16:38Han var direkte impliceret i føringsmålet, hvor han lader hans mand løbe ind i feltet og score.
Graversens kommentar:
- Det har jeg ingen kommentarer til.
Men ellers enig med mange herinde, forløbet i det her vindue er skandaløst
1) Først drexler komedien
2) at man ikke har en anden klar for Drexler
3) man har hentet det tynde øl i form af Okosun og George
4) man bruger penge på Horsens og Fredericia
5) OG IKKE MINDST, at man IKKE får hentet 1-2 CM folk, der kan byde Poulsen og Sparv op til dans, + at man ikke har en angriber i form, man stiller op mod Malmø uden angriber, hovedrystende
Vi er umiddelbart tyndt besat på den centrale midtbane - dette hvad angår både kvalitet, kreativitet og rutine (hvis fx Poulsen bliver skadet).
FCM2000 skrev: ↑31. aug 2018, 17:03Så I har opgivet Simon Tibbling?Lupus1999 skrev: ↑31. aug 2018, 16:38Han var direkte impliceret i føringsmålet, hvor han lader hans mand løbe ind i feltet og score.
Graversens kommentar:
- Det har jeg ingen kommentarer til.
Men ellers enig med mange herinde, forløbet i det her vindue er skandaløst
1) Først drexler komedien
2) at man ikke har en anden klar for Drexler
3) man har hentet det tynde øl i form af Okosun og George
4) man bruger penge på Horsens og Fredericia
5) OG IKKE MINDST, at man IKKE får hentet 1-2 CM folk, der kan byde Poulsen og Sparv op til dans, + at man ikke har en angriber i form, man stiller op mod Malmø uden angriber, hovedrystende
Det er også her mange af eksperne ikke helt forstår FCMs agerende
FCM2000, hvorfor er det, du reposter dine indlæg som citater så ofte? Tekniske problemer?
-
mousebreaker
Katastrofe hvis vi ikke får en mand til midtbanen. Sparv og Poulsen kan slet ikke følge med derinde mod ligeværdige modstandere og de er tilmed også ofte i undertal. Ham brasseren er spændende men stadig en lottokupon, hvilket lejeaftalen vidner om
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Mon ikke bare det er røgsignaler, hvis de går ud og siger at vi SKAL have fundet en mere, så skruer de sælgende klubber prisen op. Jeg er ikke et sekund i tvivl om at Gravesen og Steinlein sidder klar til midnat for at se, om en af de spillere vi normalt ikke kan hente pludselig skulle blive en mulighed.