EL Q4/2: FC Midtjylland - Malmø FF

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
pr0j3ct

Re: EL Q4/2: FC Midtjylland - Malmø FF

Indlæg af pr0j3ct »

Dondinho skrev:
30. aug 2018, 22:44
Hvem er det folket vil have stillet op med?

Poul spiller somen sæk kartofler og er George god nok?
Dovbyk er skadet.

Så hvem skulle have spillet?

Sparv og J. Poulsen - er måske for dårlige i kombination (er klart mest skuffet over Poulsen), MEN hvem skulle Thorup havde spillet med? Han kan jo ikke stillet op i en 6-0-4 formation.

Fakta er jo at havde vi formået at holde Malmø fra at scorer var vi gået videre! Og Sanneh og Scholz glemmer fuldstændigt at dække op ved mål nr 1. Det er utilgiveligt!

Fordi man har mange spillere betyder det jo ikke man kan gå videre, om så Thorup havde 50 spillere i truppen vil det jo ikke hjælpe ham (eller en anden træner) hvis ikke de bedste 11 har top niveauet.

Idag var en tæt kamp, vi har måske bedre end Malmø og havde ikke det sidste der skulle til offensivt og defensivt...

Vi må rejse os igen og vinde ligaen igen, håber man får ryddet op i truppen og evt styrket start 11, der har man jo nok svigtet Thorup lidt.

Konsulen

Indlæg af Konsulen »

Thorup er nok ikke ligefrem verdens bedste træner, men ærlig talt....hvad fanden skulle han stille op med? Paul spiller som en sæk lort, George er et fejlkøb af dimensioner.....han har jo for pokker ingen angriber i den trup, der virkelig kan true modstanderne. Steinlein har så lige fortalt på TV, foruden alt det andet kludekræmmer ævl han altid disker op med, at der ikke bliver købt ind - så det bliver ikke bedre i dette halvår. Væn jer til det.

Diebesten

Indlæg af Diebesten »

Sahl skrev:
30. aug 2018, 22:48
Diebesten skrev:
30. aug 2018, 22:24
Sahl skrev:
30. aug 2018, 22:16
Jeg var bange for, at det blev taktisk ringe da jeg så opstillingen og det blev det så... Jeg ved godt Thorup har været træner mens vi er blevet mestre, men udover at overtage et super mesterhold til europæisk, så har han intet vist europæisk.. Jeg hælder stadigvæk til, at det er spillerne der har båret os til sejre og et mesterskab ikke Thorup. Jeg forstår ikke man ikke vælger, at få noget nyt blod ind om ikke andet for, at ryste posen lidt.. Der er så meget kvalitet på det her hold og selvom det ikke var verdens bedste kamp af flere spillere, så kan jeg ikke klandre dem for Thorup's taktiske fejl.. JP er vel den eneste der ser ud til, at være for gammel til at spille hver gang... han er så vigtig, men han er altså ved at have en alder hvor han skal have en pause i ny og næ. Vi skal ud og have den erstatning til JP nu.
Intet vist europæisk?

Come on- tag jer nu sammen og se facts som det er.

Vi gik rent faktisk videre til gruppespil for et par sæsoner siden. Vi gik faktisk videre fra gruppespil, og vandt overraskende mod Legia, Brugge, Southhampton samt Manchester.

Intet. Nej- tag dig lige selv i armen.
Det er ligeså meget spillerne såvel som trænerne. Malmø er totalt undervurderet, de spiller altså godt.
Mit argument går jo netop på, at det er spillerne fremfor træneren der har haft mest indflydelse på det efter første mesterskab.. Det støttes vel også af de resultater man har set i SL/Euro. Jeg gad godt at se hvad en klasse træner kunne gøre med alt det potentiale vi besidder.. Det er helt klart, at der er noget helt helt galt på holdet selv i sidste sæson.. Jeg tror på en udskiftning af træner staben kunne bringe noget positiv energi ind og det mangler vi altså.
Du skriver netop"Jeg ved godt Thorup har været træner mens vi er blevet mestre, men udover at overtage et super mesterhold til europæisk, så har han intet vist europæisk". Det er jo helt faktuelt forkert.
Ja. Skifte organisation i ny og næ. Hvad skal dette dog hjælpe. Hvorfor ikke Kristian Bak? Er det JT skyld at nogen på banen ikke lever op til deres bedste. Synes det er et meget svagt argument.

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Konsulen skrev:
30. aug 2018, 22:54
Så er syndebukken jo netop ikke JP, men Thorup - fordi han ikke pillede ham ud?
Ja, det har du ret i.
Havde Thorup nosser, så pillede han banen absolut dårligste ud i pausen. Jakob Poulsen lignede en spiller der ville have svært ved at komme på et serie 4 hold.
Alle afleveringer sejlede og stort set alle dødbolde lå af lort!

Jakla

Indlæg af Jakla »

Ok at starte med Okosun, men jeg havde gerne set MABIL i spil langt før og hellere end Onyeka og Paul. Mabil kan noget med bolden og har langt mere spilforståelse end mange af de andre. JP havde en uheldig dag og det er selvfølgelig op ad bakke når han ikke leverer det nødvendige.
Kan vi ikke skaffe os af med de antifans der kaster ølkrus på banen og på andre områder optræder mega uheldigt :((

Sahl

Indlæg af Sahl »

Diebesten skrev:
30. aug 2018, 22:59
Sahl skrev:
Diebesten skrev:
30. aug 2018, 22:24

Intet vist europæisk?

Come on- tag jer nu sammen og se facts som det er.

Vi gik rent faktisk videre til gruppespil for et par sæsoner siden. Vi gik faktisk videre fra gruppespil, og vandt overraskende mod Legia, Brugge, Southhampton samt Manchester.

Intet. Nej- tag dig lige selv i armen.
Det er ligeså meget spillerne såvel som trænerne. Malmø er totalt undervurderet, de spiller altså godt.
Mit argument går jo netop på, at det er spillerne fremfor træneren der har haft mest indflydelse på det efter første mesterskab.. Det støttes vel også af de resultater man har set i SL/Euro. Jeg gad godt at se hvad en klasse træner kunne gøre med alt det potentiale vi besidder.. Det er helt klart, at der er noget helt helt galt på holdet selv i sidste sæson.. Jeg tror på en udskiftning af træner staben kunne bringe noget positiv energi ind og det mangler vi altså.
Du skriver netop"Jeg ved godt Thorup har været træner mens vi er blevet mestre, men udover at overtage et super mesterhold til europæisk, så har han intet vist europæisk". Det er jo helt faktuelt forkert.
Ja. Skifte organisation i ny og næ. Hvad skal dette dog hjælpe. Hvorfor ikke Kristian Bak? Er det JT skyld at nogen på banen ikke lever op til deres bedste. Synes det er et meget svagt argument.
Det bliver vi nok aldrig enig om.. Men mon ikke vi som du skriver kan blive enig om, at nyt blod kan give nyt energi og vende spillet.. det ser man hos mange andre klubber.. Det er jo ikke for vores træner team kun har været her i måneder eller få år.. Det er på tide med forandring og så kan jeg sagtens anerkende Thorup når han også har lavet fornuftige ting.. men jeg mener seriøst, at han ikke rigtig har vist nogen forskel i Europæiske sammenhæng udover da han overtog et top tunet hold.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Sahl skrev:
30. aug 2018, 23:08
Diebesten skrev:
Sahl skrev:

Det bliver vi nok aldrig enig om.. Men mon ikke vi som du skriver kan blive enig om, at nyt blod kan give nyt energi og vende spillet.. det ser man hos mange andre klubber.. Det er jo ikke for vores træner team kun har været her i måneder eller få år.. Det er på tide med forandring og så kan jeg sagtens anerkende Thorup når han også har lavet fornuftige ting.. men jeg mener seriøst, at han ikke rigtig har vist nogen forskel i Europæiske sammenhæng udover da han overtog et top tunet hold.
Selvfølgelig har JT gjort nogle gode ting, men husk lige, at det ikke er Hobros trup han har haft.

Steinlein/ankersen må også se sig selv i spejlet, at forlænge med en mand der allerede havde 3 år inde for rækkevide, med yderligere 3 år, det kræver nogle overvejelser, og om de har tænkt sig om ?

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Treco skrev:
http://sport.tv2.dk/fodbold/2018-08-30- ... svarer-det

Hvis det her er Black Wolves officielle holdning så stopper jeg øjeblikkeligt med at være medlem. At forsøge at forsvare et banner med at det jo var ment som at Skåne i gamle dage var dansk og at Malmø fans havde et banner med Football Club-epidemi som der skulle gives tilbage for, er skudt så meget ved siden af skiven.
Enig. Det er jo tydeligvis ikke en reference til, at Skåne engang var dansk. Hvordan giver den undskyldning overhovedet mening i forhold til teksten?

For helvede en bommert. Formanden skal jo bare lægge sig fladt ned her. Der er INTET vundet ved at prøve at forsvare det.

Fuck! Som om det ikke var slemt nok at ryge ud.

Lorteaften.

Diebesten

Indlæg af Diebesten »

FCM2000 skrev:
30. aug 2018, 23:11
Sahl skrev:
30. aug 2018, 23:08
Diebesten skrev:

Selvfølgelig har JT gjort nogle gode ting, men husk lige, at det ikke er Hobros trup han har haft.

Steinlein/ankersen må også se sig selv i spejlet, at forlænge med en mand der allerede havde 3 år inde for rækkevide, med yderligere 3 år, det kræver nogle overvejelser, og om de har tænkt sig om ?
Hobro har heller ikke engang været i playoff de sidste 3 år? Vundet 1 mesterskab?
At vi misser gruppespil i år, til et hold som vi på en god dag havde slået, er altså ikke nogen katastrofe.
Forstår ikke denne hetz. Er sikker på det er russiske spioner, der startede denne debat i sin tid :)

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Shot et fjols af en formand. På alle måder en sørgelig aften for klubben.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Treco skrev:

Hvis det her er Black Wolves officielle holdning så stopper jeg øjeblikkeligt med at være medlem. At forsøge at forsvare et banner med at det jo var ment som at Skåne i gamle dage var dansk og at Malmø fans havde et banner med Football Club-epidemi som der skulle gives tilbage for, er skudt så meget ved siden af skiven.
De skal gå hjem og læse noget historie. Skåningene blev tvunget til at blive svenske, dem som bor i Skåne er mestedels efterkommere af skåningene som var danske. Man kan da ikke pege fingre af et folkefærd der blev tvunget til at ændre nationalitet, svenskerne gjorde jo alt for at udrydde alt som var dansk, men det kan skåningenes efterkommere sgu for for pokker ikke gøres ansvarlige for!

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Ravnen skrev:
30. aug 2018, 23:21
Treco skrev:

De skal gå hjem og læse noget historie. Skåningene blev tvunget til at blive svenske, dem som bor i Skåne er mestedels efterkommere af skåningene som var danske. Man kan da ikke pege fingre af et folkefærd der blev tvunget til at ændre nationalitet, svenskerne gjorde jo alt for at udrydde alt som var dansk, men det kan skåningenes efterkommere sgu for for pokker ikke gøres ansvarlige for!
Desuden er det jo ikke det, banneret hentyder til. Og det ved alle godt.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Treco skrev:

Nu ved jeg ikke hvem den fanformand er, men han lader da i høj grad til at være underfrankeret, når han kan komme med sådan en udtalelse.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Jakla

Indlæg af Jakla »

Black Wolves og min bare...racistisk lort de kommer med og Al det pis med at man skal sætte sig ned og holde kæft for så at rejse sig og råbe juhuuu det dræner fuldstændig lydkulissen og støtten til spillerne.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Acebone skrev:
30. aug 2018, 23:24
Ravnen skrev:
30. aug 2018, 23:21
Treco skrev:

Desuden er det jo ikke det, banneret hentyder til. Og det ved alle godt.
Det er da det han siger

"- Det er en reference til, at Skåne har været dansk i gammel tid. Det er ikke noget, man skal lægge så meget i."

Besvar