EL Q4/2: FC Midtjylland - Malmø FF
Re: EL Q4/2: FC Midtjylland - Malmø FF
FCM spiller antifodbold
I den her sommer har man fejlet, ved at sætte sig mellem 2 stole
1) man køber og lejer spillere ud til andre klubber
2) man har ikke set, at Sparv og Poulsen er færdige til at løfte holdet i de her topkampe
3) til offensiven køber man ikke den kvalitet fra den hylde man har talt om
Man stiller op uden en rigtig angriber i kampen mod Malmø hjemme, George og Paul ligner ikke spillere fra et tophold
Thorup, Graversen og Ankersen må tage deres ansvar, for et hold der ikke spiller fodbold.
Thorup og hans trænere har slet ikke fået holdet op at stå her efter pausen, det er i øvrigt 2 år i træk at Thorup starter op med et hold der slet ikke performer
2 kampe hjemme mod Malmø og Astana formår man intet, holdet er i dyb spillemæssig krise og lever på dødbolde
Man køber en fra Braxilien, men hvad kan han stille op ???, når Kian Hansen, sparv med flere heller vil spille amerikansk fodbold ??
I den her sommer har man fejlet, ved at sætte sig mellem 2 stole
1) man køber og lejer spillere ud til andre klubber
2) man har ikke set, at Sparv og Poulsen er færdige til at løfte holdet i de her topkampe
3) til offensiven køber man ikke den kvalitet fra den hylde man har talt om
Man stiller op uden en rigtig angriber i kampen mod Malmø hjemme, George og Paul ligner ikke spillere fra et tophold
Thorup, Graversen og Ankersen må tage deres ansvar, for et hold der ikke spiller fodbold.
Thorup og hans trænere har slet ikke fået holdet op at stå her efter pausen, det er i øvrigt 2 år i træk at Thorup starter op med et hold der slet ikke performer
2 kampe hjemme mod Malmø og Astana formår man intet, holdet er i dyb spillemæssig krise og lever på dødbolde
Man køber en fra Braxilien, men hvad kan han stille op ???, når Kian Hansen, sparv med flere heller vil spille amerikansk fodbold ??
Senest rettet af ben2han 30. aug 2018, 21:27, rettet i alt 1 gang.
Mousebreaker, synes du virkelig, at vi har angriberne til at have en virkelig farlig offensiv? Hvem er denne angriber?
Man har svært ved at finde passende ord efter det her...skandaløst, ganske enkelt skandaløst...jeg tænker vi skal glæde os til et “spændende” sidste døgn i transfervinduet...
-
mousebreaker
Man må sige at Brüchmann i den grad fik ret. Flot gået af FCK og supervigtigt for dansk fodbold. Endnu en midtjysk skamplet. Heldigvis var vi ikke helt så uduelige som vi plejer at være i playoff, men stadig et skræmmende lavt niveau vi har internationaltmousebreaker skrev: ↑28. aug 2018, 15:50Peter Brüchmann tror på nul danske hold i gruppespil og Riddersholm mener at det ville være en skandale for dansk fodbold hvis FCM kan fortsætte nuværende spillemæssige niveau og stadig blive danske mestre.
Sidste kamp der bliver gennemgået er den med FCM
http://www.mediano.nu/oversigt/2018/8/2 ... -superliga
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
PS: hvilket komplet latterligt banner ved anden halvlegs start. Politisk og grænsende til racistisk. Næsten det mest sørgelige i dag.
Noget ala “I morgen er I igen immigranter i egen by”. Føj.
-
mousebreaker
Hvem havde sådan noget til at hænge?
Det var, pinligt nok, på tværs af hele hegnet.
Same shit different year!! Som sædvanlig totalt uskarpe og vores såkaldte rutinerede spillere som burde være dem som løftede holdet er dem som spiller aller dårligst og smider bolde væk konstant. Sparv og Polle føj hvor var de elendige idag. Onuachu send ham nu af helvede til.
Vores nye brasser sad og lignede en der har fortrudt sit skifte allerede og man kan sq ikke bedrejde ham. Har vi ikke prøvet dette før, nåeh jo same shit different year. Total skuffelse!!
Vores nye brasser sad og lignede en der har fortrudt sit skifte allerede og man kan sq ikke bedrejde ham. Har vi ikke prøvet dette før, nåeh jo same shit different year. Total skuffelse!!
Tillykke til Flodisar. Det bedste hold gik videre.
/Cortez
/Cortez
Den sportslige ledelse må have røde øre. Manglen på en offensiv spilfordele er tydelig for enhver og har været det længe. Vores offensiv er alt for afhængig af at presspillet siddet lige i øjet.
Dette vindue er desværre fejlet. Jeg undres i hvert fald over, at man ikke har styrket vores start-11 i offensiven, med de millioner man trods alt må have haft til rådighed. Evander lyder spændende, men han er hentet for sent og skal også bruge tid til at finde sig til rette i dansk fodbold.
Kom så med den sejr på søndag! Har brug for noget healing.
Dette vindue er desværre fejlet. Jeg undres i hvert fald over, at man ikke har styrket vores start-11 i offensiven, med de millioner man trods alt må have haft til rådighed. Evander lyder spændende, men han er hentet for sent og skal også bruge tid til at finde sig til rette i dansk fodbold.
Kom så med den sejr på søndag! Har brug for noget healing.
Når man så hører Steinlein sige på TV, at det eneste han fortryder er Drexler....hvad fanden mener han med, at han “fortryder” det? Fortryder han millionerne de tjente på en spiller, der aldrig kom på banen? ...eller fortryder han at de solgte ham? Det sidste var de sgu da selv herrer over......det her er sgu det sædvanlige amatøragtige pis. De kommer jo aldrig i nærheden af FCK, medmindre de gearer op på ledelsesgangen
-
mousebreaker
Typisk har vi faktisk været gode til at få et godt resultat ude i første kamp - det er faktisk mere reglen end undtagelsen. Men når det kommer til hjemmekampe hvor vi selv bør kunne skabe spillet og lægge modstanderne under pres. Wauw Thorup - den nød har du ikke knækket endnu. Se blot her:
De sidste 3 sæsoner i Europa
Mål scoret på hjemmebane i playoff el CL
Osmanlispor - nul mål
Limassol - 1 mål
Astana - nul mål
Malmø - nul mål
Altså 1 sølle mål hjemme i jævnbyrdige opgør over 360 minutter. Til sammenligning scorede vi mod de samme hold 6 mål ude
Dertil kan vi tilføje hårde hjemmekampe hvor vi tæt på at blive slået ud af skræmmende modstandere som
Videoton´s 10 mand (taber 0-1, vinder forlængelsen med 1-0)
Arka Gdynia, polsk bundhold som vi hos bookmakerne var 80/20 mod. Vi var på randen af knock out da Sørloth scorer til 2-1 dybt i overtiden
Jeg synes sporene er skræmmende og ledelsen kan ikke bare lade det stå til på den måde. Der skal ske noget. Spillermaterialet kan træneren sgu ikke klage over. Selvflg er der plads til Messi men vi må kunne forlange langt mere end dette.
Dagens opgør mod Malmø synes jeg faktisk var den kamp mod en fornuftig modstander hvor vi har gjort det absolut bedst de sidste 3 år. Jeg ved ikke rigtig om det er noget jeg skal grine eller græde over - jeg tænker begge dele er på sin plads
Sædet under Thorup fik pludselig temperatur
De sidste 3 sæsoner i Europa
Mål scoret på hjemmebane i playoff el CL
Osmanlispor - nul mål
Limassol - 1 mål
Astana - nul mål
Malmø - nul mål
Altså 1 sølle mål hjemme i jævnbyrdige opgør over 360 minutter. Til sammenligning scorede vi mod de samme hold 6 mål ude
Dertil kan vi tilføje hårde hjemmekampe hvor vi tæt på at blive slået ud af skræmmende modstandere som
Videoton´s 10 mand (taber 0-1, vinder forlængelsen med 1-0)
Arka Gdynia, polsk bundhold som vi hos bookmakerne var 80/20 mod. Vi var på randen af knock out da Sørloth scorer til 2-1 dybt i overtiden
Jeg synes sporene er skræmmende og ledelsen kan ikke bare lade det stå til på den måde. Der skal ske noget. Spillermaterialet kan træneren sgu ikke klage over. Selvflg er der plads til Messi men vi må kunne forlange langt mere end dette.
Dagens opgør mod Malmø synes jeg faktisk var den kamp mod en fornuftig modstander hvor vi har gjort det absolut bedst de sidste 3 år. Jeg ved ikke rigtig om det er noget jeg skal grine eller græde over - jeg tænker begge dele er på sin plads
Sædet under Thorup fik pludselig temperatur
Senest rettet af mousebreaker 30. aug 2018, 21:52, rettet i alt 2 gange.