EL Q4/2: FC Midtjylland - Malmø FF
Re: EL Q4/2: FC Midtjylland - Malmø FF
Poulsen og sparv er færdig på topplan.
Det her ligner igen igen Astana kampen, de har ufatteligt svært ved at spille sig frem til chancer
Det her ligner igen igen Astana kampen, de har ufatteligt svært ved at spille sig frem til chancer
Bittert at være bagud efter den halvleg. Vi hr med afstand været farligst, men Malmø skarpest. 1 chance 1 mål.
Lad os håbe de går ned igen, vi har masser af pondus fra bænken. 0-2 så tot jeg til gengæld vi knækker.
Lad os håbe de går ned igen, vi har masser af pondus fra bænken. 0-2 så tot jeg til gengæld vi knækker.
Vel deres eneste chance de scorer på.
Vi får lukket fint af, men kommer ikke frem til meget offensivt.
Onyeka/Wikheim dobbelt chancen burde have givet kasse.
Det positive ved denne opstilling, er at vi har masser af offensivt slagkraft på bænken. Paul bliver helten.
Vi får lukket fint af, men kommer ikke frem til meget offensivt.
Onyeka/Wikheim dobbelt chancen burde have givet kasse.
Det positive ved denne opstilling, er at vi har masser af offensivt slagkraft på bænken. Paul bliver helten.
Høvdingen af Herning
Ud med Sparv/Onyenka og ind med George og Mabil. Så træk Okusun lidt tilbage og stop med de mange lange bolde op på vores forreste 3 som er dækket op af 6.
Vores pres skal være mere skarp og aggressivt og så skal vi have scoret nogle mål, længere er den ikke.
Vores pres skal være mere skarp og aggressivt og så skal vi have scoret nogle mål, længere er den ikke.
-
mousebreaker
Resultatmæssigt som forventet. Chancemæssigt bedre end forventet.
Det går for stærkt derinde for Sparv. Smider et hav af bolde væk - det skal dog siges at han tit får bolden fra sine medspillere i en situation hvor han er max presset. Vi vil få flere chancer i den her kamp.
Vi har haft 4 afslutninger på mål i første halvleg. Det er jo 3-4 afslutninger mere end vi er vant til. Lad os se hvad der sker når/hvis Malmø bliver trætte. Der skal vi være skarpe og naturligvis er der ikke råd til flere fejl bagude.
Okosun har faktisk gjort det fint men han er laaaangsom og bestemt ikke en mand med klassisk målnæse, men han kæmper for sagen synes jeg
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
puha... Malmø spiller bedre og er fortjent foran. Malmø's fans sørger også for lyden så på den måde passer det jo meget godt...
Nu må vi fandme tage os sammen! 45 min til at ændre billedet...
Nu må vi fandme tage os sammen! 45 min til at ændre billedet...
For pokker hvor er Onuachu godt nok uskarp D:!
-
mousebreaker
Onuachu den skovl. Man kan ligefrem se at han forsøger at heade opad. Den skal bare nedad i græsset ALTID. Han er godt nok tømt for selvtillid den knægt
Jeg er bestemt ikke den store fan af Thorup, tværtimod synes jeg han er den kedeligste ukaramatiske og defensive træner vi overhovedet kunne have ansat. Men det her er sgu ikke hans skyld.
Dette er Steinlein og Graversens makværk. De har hele sæsonen, siden nytår, været totalt ligeglade med, at vi ikke har haft en angriber på holdet, der kunne levere mål.
Paul er jo reelt ikke noget alligevel, og George er et fejlkøb af dimensioner. De talt, snakker og ævler om ambitioner - men sætte handlinger bag ordene?? ...det gør de jo ikke. Tandløse indkøb Graversen - hvad helvede skal vi med en sportschef der kun kan sælge?
Dette er Steinlein og Graversens makværk. De har hele sæsonen, siden nytår, været totalt ligeglade med, at vi ikke har haft en angriber på holdet, der kunne levere mål.
Paul er jo reelt ikke noget alligevel, og George er et fejlkøb af dimensioner. De talt, snakker og ævler om ambitioner - men sætte handlinger bag ordene?? ...det gør de jo ikke. Tandløse indkøb Graversen - hvad helvede skal vi med en sportschef der kun kan sælge?
FCMs midtbane er overspillet
Den sportslige ledelse har fejlet i det her vindue, ved at satse på 2 gamle mænd (Poulsen og Sparv)
Den sportslige ledelse har fejlet i det her vindue, ved at satse på 2 gamle mænd (Poulsen og Sparv)
man har set det igennem hele kampen - vi har ikke niveauet til EL!
Jeg synes så også at Malmø er undervurderet som hold - de har sku spillet godt i nu 2 kampe!
Men vi gør heller ikke os selv nogen tjenester... fuck mand vi spiller dårligt og vi lader slet ikke til at have fundet en formel der virker... Uwe Røsler derimod har læst på lektien... gid vi havde sådan en træner...
Jeg synes så også at Malmø er undervurderet som hold - de har sku spillet godt i nu 2 kampe!
Men vi gør heller ikke os selv nogen tjenester... fuck mand vi spiller dårligt og vi lader slet ikke til at have fundet en formel der virker... Uwe Røsler derimod har læst på lektien... gid vi havde sådan en træner...
hvad skal der ske nu - Steinlein siger at det er ikke noget der betyder noget - altså konsekvenser - hvis vi ryger ud. Trænger vi ikke til nye boller på suppen. Vi har intet spilkoncept.
-
mousebreaker
Thorup blev ansat fordi han skulle løfte vores niveau i Europa. Tak for kaffe....
FCMs spil med bolden er i dyb dyb krise og den sportslige ledelse må tage et ansvar for det her
Der sker ikke en skid ved det her. Steinlein (især),Graversen og Thorup skiftes til at klappe hinanden på ryggen. Det er sgu kun hvis Benham og Ankersen (ignoranten over alle) indser, at der her er langt under niveau, at der sker noget..
Husk på, at Malmø jo formentlig også har et budget der er 2-3 gange vores.....det går jeg da ud fra bliver forklaringen
Husk på, at Malmø jo formentlig også har et budget der er 2-3 gange vores.....det går jeg da ud fra bliver forklaringen