EL Q4/2: FC Midtjylland - Malmø FF
Re: EL Q4/2: FC Midtjylland - Malmø FF
Man skal også huske på at Malmö har afsindig svært ved selv at skabe kampene og det kyniske og rigtige vil være at spille på omstillinger.
De skabte intet over to kampe mod Vieoton og det samme i deres foregående CL kampe.
De skabte intet over to kampe mod Vieoton og det samme i deres foregående CL kampe.
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
En ting er sikkert. Vi skal ikke forsvare et resultat hjem. Vi skal spille fodbold og forsøge at vinde og resulterer det så i en uafgjort, ja så er det også godt. Vi skal gøre de rigtige og klog ting på banen idag.
Det gælder jo selvfølgelig bare om at komme videre uanset hvordan.
Vi lukker ikke mange mål ind på MCH, så at afvente og satse på omstillinger kan virke oplagt. Det er bare langt mere interessant at se os spille som vi gjorde mod Randers.
Jeg stiller også spørgsmålet for at vise hvor svær en beslutning jeg synes trænerne har inden kampen. Alt giver jo sig selv når kampen er færdig og er vi ikke gået videre, falder meget tilbage på trænerne.
Malmø var jo på hjemmebane sidst, og særligt i Europa tror jeg det har ekstra stor betydning. Er spændt på hvilket udtryk de lægger ud med.
Vi lukker ikke mange mål ind på MCH, så at afvente og satse på omstillinger kan virke oplagt. Det er bare langt mere interessant at se os spille som vi gjorde mod Randers.
Jeg stiller også spørgsmålet for at vise hvor svær en beslutning jeg synes trænerne har inden kampen. Alt giver jo sig selv når kampen er færdig og er vi ikke gået videre, falder meget tilbage på trænerne.
Malmø var jo på hjemmebane sidst, og særligt i Europa tror jeg det har ekstra stor betydning. Er spændt på hvilket udtryk de lægger ud med.
Forhåbentlig bliver fysikken afgørende, så vi ser et træt Malmø-hold igen i den sidste halve time. Kværn dem ned og sæt trumf på.
-
mousebreaker
Jeg håber ikke at vi stiller os ned og afventer muligheder på kontra fra start. Det er godt nok Thorups foretrukne taktik i Europa (måske den eneste), men stort set hver gang vi prøver dette så bliver vi nærmest apatiske. Jeg foretrækker at vi selv vil forsøge at vinde på egen bane på egne præmisser. Gør det vi er bedst til. Er Malmø kun 1 mål fra at gå videre til slut, så ser jeg også gerne at vi kan bevare højden på vores to bagerste kæder - det er udelukkende en mental ting. Kan vi ikke overkomme den del mod slut så tror jeg ikke vi klarer skærene.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Poulsen mener vist vi skal fremad:
https://www.dr.dk/sporten/fodbold/fcm-k ... let-opgave
https://www.dr.dk/sporten/fodbold/fcm-k ... let-opgave
Lækker opstilling, og konsekvens af dårlige præstationer for Paul.
Jesper
Kian - Buba - Scholz
Joel - Poulsen - Sparv - Dal Hende
Frank - Okosun - Wikheim
KOM SÅ!
Jesper
Kian - Buba - Scholz
Joel - Poulsen - Sparv - Dal Hende
Frank - Okosun - Wikheim
KOM SÅ!
Hverken George eller Onoachu ????
Den forstår jeg ikke, men jeg bliver gerne modbevist senere.
Den forstår jeg ikke, men jeg bliver gerne modbevist senere.
Det giver ikke meget mening for mig, at man ikke har Paul eller George med.. Det gør mig lidt bange for, at man satser på at spille meget defensivt og leve af kontra.. men lad os se.
Jeg synes den opstilling stinker af at man vil forsvare den hjem, det synes jeg er en farlig indstilling..
Paul, George og Mabil ligner de oplagte indskiftninger, hvis vi skal jagte noget. Men jeg stemmer i med dem, der synes, det er lidt underligt, at hverken Paul eller George starter. Havde nok foretrukket Okosun-indskiftningen frem for udskiftningen.
Kom så!
Kom så!
Ja det ligner en Thorup klassiker. Men håber indstillingen på banen vil det anderledes, for ellers tror jeg vi er færdige i europa, hvis ikke vi går ud og spiller for at vinde. Vi skal tage indstilling og viljen med fra seneste kamp, så skal vi nok klare den.
George havde fortjent en start på toppen.
Som forventet.