Viborg fans i slåskamp
-
Lissau
Re: Herning Folkeblad
HAvde egentlig tænkt mig ikke at skrive i denne her, men hva satan er det for en latterlig holdning at have, Outlaws?
Det der vidner på fuldstændig mangel på respekt for sine medmennesker!
Det der vidner på fuldstændig mangel på respekt for sine medmennesker!
-
Jean / BW# 1238
Outlaws skrev:
-------------------------------------------------------
> Nej!
Okay, det svar havde jeg ikke ventet, så vi stopper bare her.
> Nej!
Okay, det svar havde jeg ikke ventet, så vi stopper bare her.
-
Altoriso
Hold da op 1902
Nu læser du ganske vist ikke med på deres debatforum ( ifølge anden tråd ),men
hvis du gad at læse lidt med derinde, ville du kunne se at deres bestyrelsesmedlemmer også træder over nogle små grænser...
So What - who cares ?
Så følg lidt med i hvad der sker inden du kommenterer, som bedrevidende hele tiden...
Nu læser du ganske vist ikke med på deres debatforum ( ifølge anden tråd ),men
hvis du gad at læse lidt med derinde, ville du kunne se at deres bestyrelsesmedlemmer også træder over nogle små grænser...
So What - who cares ?
Så følg lidt med i hvad der sker inden du kommenterer, som bedrevidende hele tiden...
-
kopien
Nu er der sket noget- hvor er jeres kommentarer nu??
Ja overskriften siger vel sig selv...
ellers :
http://www.black-wolves.com/visNyhed.php?id=337
jeg kunne godt tænke mig at høre folks reaktion på dette, da en del var MEGET hurtigt ude med riven efter Søren..
I er vel ikke tilfredse med hvad der er sket eller hvad??
mvh kopi..
ellers :
http://www.black-wolves.com/visNyhed.php?id=337
jeg kunne godt tænke mig at høre folks reaktion på dette, da en del var MEGET hurtigt ude med riven efter Søren..
I er vel ikke tilfredse med hvad der er sket eller hvad??
mvh kopi..
-
Altoriso
Hvordan kan du ikke have ventet det, Jean !
Aviser og andre medier, incl politiet selv, tuder os da ørerne fulde om, at vi er ved at have et land fyldt med vatnisser, der ikke tør yde deres borgerpligt !
Folk tør simpelthen ikke, både fordi de er bange for represalier, og fordi de helst ikke vil involveres
Nu bor du jo helt ovre i Vestjylland, men forestil dig så i modsætning til dit eksempel, at du overværer 10 andengenerationsindvandrere med bandesymboler i en ophedet situation..
Du kender måske lidt til dem, og omvendt har de måske også set dig før !
Kunne du ikke finde på at gøre dig bare små overvejelser omkring en anmeldelse ?
Forhåbentligt ikke, men alligevel...
Aviser og andre medier, incl politiet selv, tuder os da ørerne fulde om, at vi er ved at have et land fyldt med vatnisser, der ikke tør yde deres borgerpligt !
Folk tør simpelthen ikke, både fordi de er bange for represalier, og fordi de helst ikke vil involveres
Nu bor du jo helt ovre i Vestjylland, men forestil dig så i modsætning til dit eksempel, at du overværer 10 andengenerationsindvandrere med bandesymboler i en ophedet situation..
Du kender måske lidt til dem, og omvendt har de måske også set dig før !
Kunne du ikke finde på at gøre dig bare små overvejelser omkring en anmeldelse ?
Forhåbentligt ikke, men alligevel...
-
Altoriso
Re: Nu er der sket noget- hvor er jeres kommentarer nu??
Nu er klokken jo ret mange, så derfor er der nok ikke så mange online lige nu..
Jeg synes, at det virker som en fair løsning, og i fuld tråd med min opfattelse af situationen i søndags !
Jeg synes stadig at det er en meget kedelig sag både for Søren og for BW, men det kan de fleste vel også godt være enige om...
Jeg synes, at det virker som en fair løsning, og i fuld tråd med min opfattelse af situationen i søndags !
Jeg synes stadig at det er en meget kedelig sag både for Søren og for BW, men det kan de fleste vel også godt være enige om...
-
Poulsgaard
BW kan vel ikke gøre mere med de beviser (eller mangel på samme) der forligger.
Brandærgeligt at minste en ildsjæl i bestyrelsen men jeg mener ikke det kan være anderledes.
forhåbenligt vil Søren fortsætte med at bidrage positivt til BWs arbejde.
Poulsgaard
Brandærgeligt at minste en ildsjæl i bestyrelsen men jeg mener ikke det kan være anderledes.
forhåbenligt vil Søren fortsætte med at bidrage positivt til BWs arbejde.
Poulsgaard
-
Klauzito
Personligt forstår jeg ikke helt hvorfor man ikke undersøger sagen til bunds om manden virkelig har kastet en flaske eller ej, både for hans egen skyld men også for BWs.
Hvis han har kastet den flaske kan BW vel ikke acceptere ham som medlem og hvis han ikke har kastet den, kan han vel ikke acceptere den tvivl der er om han har???
På BWs hjemmeside kan man så også læse at Søren og familien har været udsat for trusler. Den slags hører naturligvis ikke hjemme nogle steder i samfundet, heller ikke efter en pokalfinale f eks. Men altså, det hele er sgu ikke kun VFF fansenes skyld!!! Søren har selv flere gange storprovokeret VFFerne og vi ved sgu alle at de er lidt pirlige og måske ikke altid lige modne.
Men hvis Søren og familie virkelig har fået trusler på livet, så anmelder de vel også dette?!?!?!
Hvis han har kastet den flaske kan BW vel ikke acceptere ham som medlem og hvis han ikke har kastet den, kan han vel ikke acceptere den tvivl der er om han har???
På BWs hjemmeside kan man så også læse at Søren og familien har været udsat for trusler. Den slags hører naturligvis ikke hjemme nogle steder i samfundet, heller ikke efter en pokalfinale f eks. Men altså, det hele er sgu ikke kun VFF fansenes skyld!!! Søren har selv flere gange storprovokeret VFFerne og vi ved sgu alle at de er lidt pirlige og måske ikke altid lige modne.
Men hvis Søren og familie virkelig har fået trusler på livet, så anmelder de vel også dette?!?!?!
-
Anni
Klauzito skrev:
> Personligt forstår jeg ikke helt hvorfor man ikke
> undersøger sagen til bunds om manden virkelig har
> kastet en flaske eller ej, både for hans egen
> skyld men også for BWs.
> Hvis han har kastet den flaske kan BW vel ikke
> acceptere ham som medlem og hvis han ikke har
> kastet den, kan han vel ikke acceptere den tvivl
> der er om han har???
Enig
>
> På BWs hjemmeside kan man så også læse at Søren og
> familien har været udsat for trusler. Den slags
> hører naturligvis ikke hjemme nogle steder i
> samfundet, heller ikke efter en pokalfinale f eks.
> Men altså, det hele er sgu ikke kun VFF fansenes
> skyld!!! Søren har selv flere gange storprovokeret
> VFFerne og vi ved sgu alle at de er lidt pirlige
> og måske ikke altid lige modne.
> Men hvis Søren og familie virkelig har fået
> trusler på livet, så anmelder de vel også
> dette?!?!?!
>
Jeg vil også mene, at får man mordtrusler pr. telefon eller mail, så er det klart noget man skal anmelde og ikke tage som drengestreger.
>
>
> "Our enemies are innovative and resourceful, and
> so
> are we. They never stop thinking about new ways to
>
> harm our country and our people, and neither do
> we."
> - President George W. Bush
Anni/1-1
> Personligt forstår jeg ikke helt hvorfor man ikke
> undersøger sagen til bunds om manden virkelig har
> kastet en flaske eller ej, både for hans egen
> skyld men også for BWs.
> Hvis han har kastet den flaske kan BW vel ikke
> acceptere ham som medlem og hvis han ikke har
> kastet den, kan han vel ikke acceptere den tvivl
> der er om han har???
Enig
>
> På BWs hjemmeside kan man så også læse at Søren og
> familien har været udsat for trusler. Den slags
> hører naturligvis ikke hjemme nogle steder i
> samfundet, heller ikke efter en pokalfinale f eks.
> Men altså, det hele er sgu ikke kun VFF fansenes
> skyld!!! Søren har selv flere gange storprovokeret
> VFFerne og vi ved sgu alle at de er lidt pirlige
> og måske ikke altid lige modne.
> Men hvis Søren og familie virkelig har fået
> trusler på livet, så anmelder de vel også
> dette?!?!?!
>
Jeg vil også mene, at får man mordtrusler pr. telefon eller mail, så er det klart noget man skal anmelde og ikke tage som drengestreger.
>
>
> "Our enemies are innovative and resourceful, and
> so
> are we. They never stop thinking about new ways to
>
> harm our country and our people, and neither do
> we."
> - President George W. Bush
Anni/1-1
-
Nielsen
Har du læst udtalensen??
Fra udtalensen:
Der er flere påstande fra VFF fans om at Søren Ross kastede en flaske mod dem, men dette er endnu ikke bekræftet.
Bestyrelsen accepterer og forstår Sørens beslutning om at forlade bestyrelsen og vil indtil videre ikke sætte yderligere sanktioner i værk. Skulle der senere komme beviser for at han eller andre navngivne medlemmer af fanklubben udførte handlinger, der er imod foreningens vedtægter, vil bestyrelsen tage stilling til evt. sanktioner ud fra disse oplysninger.
Hvordan du kan få sådan en sætning til at betyde, at man ikke vil undersøge vidre i sagen er mig en gåde.
Fra udtalensen:
Der er flere påstande fra VFF fans om at Søren Ross kastede en flaske mod dem, men dette er endnu ikke bekræftet.
Bestyrelsen accepterer og forstår Sørens beslutning om at forlade bestyrelsen og vil indtil videre ikke sætte yderligere sanktioner i værk. Skulle der senere komme beviser for at han eller andre navngivne medlemmer af fanklubben udførte handlinger, der er imod foreningens vedtægter, vil bestyrelsen tage stilling til evt. sanktioner ud fra disse oplysninger.
Hvordan du kan få sådan en sætning til at betyde, at man ikke vil undersøge vidre i sagen er mig en gåde.
-
Altoriso
Sådan er det vist når folk har lyst til at lave sagen større end den er....
-
Ravnen
Altoriso skrev:
> Sådan er det vist når folk har lyst til at lave
> sagen større end den er....
Hvorfor skulle Klauzito have lyst til at gøre sagen større end den er?
Synes også det er trist, har selv stemt på Søren, men BW har gjort hvad de skulle gøre i sådan en situation. Desuden har han selv været meget provokerende overfor VFF fansene, men er der fremkommet seriøse dødstrusler så bør han gå til politiet med dem.
Nu må det være tid til at komme videre, sker der mere hører vi nok om det.
> Sådan er det vist når folk har lyst til at lave
> sagen større end den er....
Hvorfor skulle Klauzito have lyst til at gøre sagen større end den er?
Synes også det er trist, har selv stemt på Søren, men BW har gjort hvad de skulle gøre i sådan en situation. Desuden har han selv været meget provokerende overfor VFF fansene, men er der fremkommet seriøse dødstrusler så bør han gå til politiet med dem.
Nu må det være tid til at komme videre, sker der mere hører vi nok om det.