SL R7: FC Midtjylland - Randers FC
Re: SL R7: FC Midtjylland - Randers FC
"Der er kommet en rettelse i startopstillingen. Mikkel Duelund glider ud og erstattes af Bozhidar Kraev, mens Jens-Lys Cajuste overtager pladsen på bænken."
Hmm.. Træls hvis Due bliver sat tilbage endnu engang.
Hmm.. Træls hvis Due bliver sat tilbage endnu engang.
Høvdingen af Herning
Lorte kamptidspunkt igen.
Det koster alle børnefamilier.
Hvis DBU og foreningen vil øge tilskuersnittet, så er de nød til at afskaffe søndage kl. 20. Have flere kl. 15:00 kampe om søndagen og så det samme lørdag.
Det koster alle børnefamilier.
Hvis DBU og foreningen vil øge tilskuersnittet, så er de nød til at afskaffe søndage kl. 20. Have flere kl. 15:00 kampe om søndagen og så det samme lørdag.
Den eneste grund til det sene kamptidspunkt, er fordi vi røg ud af CL, og derfor ikke skulle have kampe lørdag, som det oprindeligt var planlagt. Alle andre tidspunkter var fastlagt, så eneste mulighed søndag kl 20, medmindre de skulle smide kampene oveni hinanden, som TV vil gøre alt for at undgå.
Men ellers helt enig i, at kampene ikke skal spredes så meget ud. Sådan som det er nu, er det godt for tv, skidt for tilskuerne.
Høvdingen af Herning
Træls vi spiller uden offensiv i dag.
-
mousebreaker
Sygt dårligt dømt af dommeren. Stor chance han fratager os
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
-
mousebreaker
Så misser han sgu et straffe tror jeg. Enten sparker Kraev i jorden eller han blev ramt på hælen i sparkeøjeblikket. Hælder til det sidste.
Sådan Mabil!
Sådan Mabil!
-
mousebreaker
Rigtig god halvleg. Selvflg overlader Randers også en del plads at spille på frivilligt, men jeg synes vi kombinerer meget godt. Det sidste har lige manglet så det var rart at se først George være tæt på og sidenhen Mabils scoring
Senest rettet af mousebreaker 26. aug 2018, 20:53, rettet i alt 1 gang.
Mabiiil
Sådan skal den rammes.
Ellers lidt skuffende at vi ikke kan skabe mere, men måske giver det lidt selvtillid.
Ellers lidt skuffende at vi ikke kan skabe mere, men måske giver det lidt selvtillid.
Fornuftig halvleg taget opstillingen i betragtning. Er vild med George for tiden, han er aggressiv, hurtig og farlig. Alt det Paul ikke er pt., og i min verden er George derfor starter torsdag fremfor Paul.
Håber vi sætter trumf på i anden halvleg, så hi kan spare Wik helt.
Håber vi sætter trumf på i anden halvleg, så hi kan spare Wik helt.
Sådan Mabil! Godt med lidt selvtillid til knægten.
Jævn kedelig halvleg, men selvom vi ikke spiller særligt godt, har vi stadig haft mulighederne, for at komme i front et par gange inden målet.
Jævn kedelig halvleg, men selvom vi ikke spiller særligt godt, har vi stadig haft mulighederne, for at komme i front et par gange inden målet.
Høvdingen af Herning
Dejligt med en scoring i en chancefattig kamp. Synes vi hænger fornuftigt sammen og spiller fremadrettet og agressivt. Det er kun Saba, som jer er bange for fra Randers. Vi skaber for lidt selv, men det hænger sammen med, at de 2 kreative kræfter på midtbanen ikke er lykkedes med meget (Mabil har dog haft et par gode aktioner, mens Kraev har været helt væk).
Et par betragtninger om nogle af de nye spillere:
- Kraev er total blind passager. Man skulle tro han sad på bænken, som oprindelig planlagt. Stor kandidat til at blive udskiftet.
- Mabil forsøger meget. Det er meget op og ned om det lykkedes. Et par dårlige beslutninger i 1. halvleg, men godt sparket ind. Dejligt at se slutprodukt fra ham. Håber det kan give ham et boost selvtillid.
- Joel har virkelig fået vores spillestil ind under huden. Langt mere offensiv end i de første kampe for os. Selvom han spiller i den forkerte side, så gør han det godt. Jeg vil allerede sige, at han er vores bedste back. I øvrigt en fin dødboldsfod.
- George har spillet virkelig godt. Mange gode aktioner, og en rigtig fin arbejdsindsats (hvilket han jo ofte bliver kritiseret for at mangle).
Et par betragtninger om nogle af de nye spillere:
- Kraev er total blind passager. Man skulle tro han sad på bænken, som oprindelig planlagt. Stor kandidat til at blive udskiftet.
- Mabil forsøger meget. Det er meget op og ned om det lykkedes. Et par dårlige beslutninger i 1. halvleg, men godt sparket ind. Dejligt at se slutprodukt fra ham. Håber det kan give ham et boost selvtillid.
- Joel har virkelig fået vores spillestil ind under huden. Langt mere offensiv end i de første kampe for os. Selvom han spiller i den forkerte side, så gør han det godt. Jeg vil allerede sige, at han er vores bedste back. I øvrigt en fin dødboldsfod.
- George har spillet virkelig godt. Mange gode aktioner, og en rigtig fin arbejdsindsats (hvilket han jo ofte bliver kritiseret for at mangle).
Flot første halvleg og fedt at Mabil får scoret.
Ros til Korcsmar og George som jeg begge tidligere har kritiseret. George fysik og acceleration er virkelig noget særligt og fedt at han samtidig viser noget kampgejst.
Jeg forstår ikke at Poul Hansen kan mene at det har været en lige halvleg. Jeg synes vi dominerer stort og er klart bedre spillende.
Ros til Korcsmar og George som jeg begge tidligere har kritiseret. George fysik og acceleration er virkelig noget særligt og fedt at han samtidig viser noget kampgejst.
Jeg forstår ikke at Poul Hansen kan mene at det har været en lige halvleg. Jeg synes vi dominerer stort og er klart bedre spillende.
"Joel sparker lige godt med begge ben" ...
Fandme nej, den Højrefod er jo på niveau med kaptajnens.
Fandme nej, den Højrefod er jo på niveau med kaptajnens.
Høvdingen af Herning
Det bliver ikke nemt at vælge de 11 der skal starte på torsdag 
Super 2. Halvleg. George bør starte på torsdag.