Transfer sommer 2018

Om FC Midtjylland og Black Wolves
THenry

Re: Transfer sommer 2018

Indlæg af THenry »

Acebone skrev:
16. aug 2018, 15:36
Rigtig god idé med Mikkel Andersen. Hvis han er med på den, er det jo ganske oplagt.
Det vil i hvert fald være langt bedre end Rask fra Hobro!

Det er dog ikke en signing med de store perspektiver på den lange bane. Ikke den store upside på ham, men er han indforstået med, at han skal slå Jesper af (hvilket jeg tror han får svært ved) for at spille andet end pokalkampe, og han får en kontrakt på et par år, så kan det sikkert være et fornuftig indkøb.

Jeg tror nemlig ikke, at han koster alverden. Lønmæssigt må han være en dyr 1. divisionspiller for Lyngby, og de har en ung og talentfuld målmand i Snorre, som det giver mening at satse på for dem.

Han har derudover tidligere vist, at han er en solid keeper i Superligaen, kender klubben og mit indtryk er egentlig også, at han var vellidt i truppen sidst, så det kan ligne en forholdsvis billig signing (tiltænkt en reserverolle) for de første par år, og så må vi se, om vi på den lange bane kører med Bill, Jesper (hvis han fortsætter sit niveau i de kommende par år) eller går ud om køber en ny stærk førsteholdskeeper om ca. 2 års tid.

ben2han

Indlæg af ben2han »

AltidFCM skrev:
16. aug 2018, 17:56
Egelund og eb.dk også med på vognen. Mikkel Andersen retur til Heden.

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/t ... em/7269804

Vi skulle efter sigende have haft kig på OBs målmand, dog ikke Grytebust, men Thomas Mikkelsen?! :D
lidt mærkelig, for han forlod jo klubben for at få spilletid, nu vender han "hjem" ? hmmm

AltidFCM

Indlæg af AltidFCM »

Og officielt - tre år til gode gamle Mikkel.
https://www.fcm.dk/nyheder/superliga/fa ... idtjylland

Diebesten

Indlæg af Diebesten »

Mikkel Andersen præsenteres direkte på TV3 nu.
Samtidigt siger Sven Graversen på TV, at man som klub og spiller skal afstemme forventninger samtidigt med, at en pris på 45 mio. er for lidt. Jeg tror han bliver- en check til Gambia.

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Fint at få den lukket med en kvalificeret mand. Var godt nok blevet skuffet hvis vi havde hentet en målmand som Rask.

Så skal jagten bare sættes ind på 1-2 gode midtbanefolk, fra den såkaldte højere hylde, som kan gå ind og forstærke os i start 11.

Brugeravatar
DenStolteJyde

Indlæg af DenStolteJyde »

Derudover er vi officielt på udkig efter en udlejningsangriber til Fredericia..

Edith: Dokumentation:https://frdb.dk/fc/FC-Midtjylland-er-ve ... kel/198638

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

Det her bliver godt nok en svær mission.

https://frdb.dk/fc/FC-Midtjylland-er-ve ... kel/198638

Vi skal finde en angriber som kan udvikles og så tar vi ham hjem når han er klar. Her tror jeg at FCF selv skal finde en de kan bruge. Vi har da kun behov for en færdigudviklet angriber hvis f.eks Onuachu ryger.

CasperA

Indlæg af CasperA »

Hvem blev vores nye målmandstræner?

RandomHero

Indlæg af RandomHero »

Nu da vi fik Mikkel tilbage, er målmands positionen også som den skal være. Det efterlader os med 1 position som skal forstærkes - COM!
Har hørt fra kilder tæt på klubben, at vi er i de sidste forhandlinger med en meget spændende spiller. Muligvis en spiller vi har været linket sammen med før, men personen ville naturligvis ikke ud med et navn. Nogen der har et bud på hvem det kan være?
Derudover nægter jeg at tro på vi har set sidste transfer, selvom vi skulle lande en ny offensiv profil. Mon ikke Rasmus, Claus og Svend nok skal finde noget de ikke kan holde fingrene og pungen fra? 😄
Hvis Bubacar bliver solgt, så jeg stadig gerne en CB mere, og at korscmar bliver solgt igen, han er bare ikke god nok imo. Måske Riis bliver send på udleje igen også når han er klar igen

AltidFCM

Indlæg af AltidFCM »

RandomHero skrev:
17. aug 2018, 00:50
Nu da vi fik Mikkel tilbage, er målmands positionen også som den skal være. Det efterlader os med 1 position som skal forstærkes - COM!
Har hørt fra kilder tæt på klubben, at vi er i de sidste forhandlinger med en meget spændende spiller. Muligvis en spiller vi har været linket sammen med før, men personen ville naturligvis ikke ud med et navn. Nogen der har et bud på hvem det kan være?
Derudover nægter jeg at tro på vi har set sidste transfer, selvom vi skulle lande en ny offensiv profil. Mon ikke Rasmus, Claus og Svend nok skal finde noget de ikke kan holde fingrene og pungen fra? 😄
Hvis Bubacar bliver solgt, så jeg stadig gerne en CB mere, og at korscmar bliver solgt igen, han er bare ikke god nok imo. Måske Riis bliver send på udleje igen også når han er klar igen
Det glæder mig at høre, at vi er forholdsvis tæt på én - måske inden play-off også. Men lad os nu se ;)
Nu kan vi begynde at søge på gamle transferrygter :p

SimonH

Indlæg af SimonH »

Det er jo for sent at få en ind. Han skal hentes senest søndag hvis vi skal have nogen som helst nytte af ham. Jeg ser ikke meningen i at købe ind fx Onsdag eller mellem de to kampe, da man ikke ved om man kommer i gruppespil.

Der er to muligheder

1: Køb en snarest muligt. Senest søndag
2: Vente til at vores skæbne i EL er afgjordt (og vi er videre) og derved kan man måske tiltrække en fra en hylde, som vi ikke havde forestillet os mulig, som steinlein ville sige ;)

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Vi mangler desperat en offensiv midt uanset vores europæiske skæbne. Det eneste vi mangler for at være en seriøs kandidat til mesterskabet er en katalysator der kan binde det hele sammen. Ingen der siger at en ny spiller bliver en succes uanset pris, men klart at jo bedre spiller vi får ind desto større chance for succes. Kvalitet hænger oftest sammen med pris her i livet så jeg håber da på at de bruger en ordentlig tot.

Vores helt store problem er så bare at vi sjældent vil være første, andet eller sågar tredjevalg for spillere på den hylde.
Dexler situationen var jo noget speciel fordi FCM havde spottet ham så tidligt at han ikke engang selv var klar over hvad hans muligheder i virkeligheden var. Spændende at se hvad der sker
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

AltidFCM

Indlæg af AltidFCM »

Hvis det er en spiller, vi har været kædet sammen med før, popper der to tidligere Superliga-profiler op i mit hoved.

1. Youssef Toutouh - har vel stadig ikke fundet sig en ny klub, og jeg husker, at vi prøvede at hente ham i januar, men han afviste. Er han blevet mere villig?

2. Uffe Bech - Vi smed angiveligt 19 mio. kr. på bordet, men han afviste. Er vendt tilbage til Hannover fra lejeophold og smidt på deres 2. hold, hvor han har lavet 4 mål på 3 kampe. En markedsværdi på €300.000 ifl. Transfermarkt. 25 år. Det kunne snildt være ham.

Det kan selvfølgelig også være en fra det store udland, som Smartodds tidligere har anbefalet, men som vi ikke kender navnet på.

Noerum

Indlæg af Noerum »

Jeg tror det bliver Youssef Toutouh. Det kunne faktisk være spændende. Hvis han kan ligge foran Sparv og Poulsen, så får vi nogle dybde løb og en spiller der også kan gøre de forreste folk bedre. Alternativt kan han jo også spille Jakob Poulsens position, eller på kanten.

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Noerum skrev:
17. aug 2018, 11:26
Jeg tror det bliver Youssef Toutouh. Det kunne faktisk være spændende. Hvis han kan ligge foran Sparv og Poulsen, så får vi nogle dybde løb og en spiller der også kan gøre de forreste folk bedre. Alternativt kan han jo også spille Jakob Poulsens position, eller på kanten.
Enig. Lyder spændende. Håber han er fit og i god form. Hvis vi altså ?

Låst