En håbløs udtalelse fra et forhandlingsmæssigt perspektiv. Personligt forstår jeg virkelig godt at Buba gerne vil sikre sig selv og familien økonomisk, med den situation familien er i. Men igen. Manden har lavet en 4-årig aftale for et halvt år siden, og må have lidt tålmodighed med at FCM gerne vil tjene mest muligt. Jeg synes det er okay han melder ovenstående ud internt. Men at gå til medierne med det hjælper ikke hans sag.
Men mon ikke der findes en løsning
Jeg tror vi må vinke farvel. Man kan naturligvis have sympati for hans grunde, til at ønske et skifte, men jeg synes der er meget lykkeridder over hans udtalelser.
Jeg synes desværre at jeg mister lidt respekt for ham.
Han ved klubben sælger spillere videre til store klubber, og det må han stole på. Han nævner selv klubber i Italien og Tyskland kigger til Belgien, men de kigger ligeså meget til Danmark og Midtjylland.
Synes det er okay vi sælger, hvis vi ikke kommer i gruppespil, men gør vi, så må han også have forståelse for, at vi sportsligt og økonomisk har bedre muligheder end nu.
Han kan blive 60-75 millioner værd, vi klarer os bedre sportsligt, og han bliver formentligt solgt til endnu større klub og kan dermed sende flere penge til hans familie.
Det er kun 7 måneder siden, at han skrev under på en 4 årig kontrakt og det må han forholde sig til.
Superligaen og Midtjyalland er et niveau under den belgiske hvad angår salg. Der skal mere til end de få salg fra nyere tid for at ændre det. Jeg forstår hans motivation.
Jeg forstår ham godt, men det irriterer, at han ikke holder dette internt. - Så kan man snakke om, at han følte sig nødsaget til det, men come on det er første vindue, han er her.
Jeg håber bare klubben har lært af de sidste sæsoner i EL Playoff.
Her skal vi stille med stærkest mulige hold og da man valgte at sælge Sisto lige før playoff, så reducerede man også avancements mulighederne betragteligt. Jeg håber man har lært at vente til de kampe er overstået.
Der et døgn at sælge i, når vores skæbne er afgjort.
Superligaen og Midtjyalland er et niveau under den belgiske hvad angår salg. Der skal mere til end de få salg fra nyere tid for at ændre det. Jeg forstår hans motivation.
Jeg forstår ham godt, men det irriterer, at han ikke holder dette internt. - Så kan man snakke om, at han følte sig nødsaget til det, men come on det er første vindue, han er her.
Det er vel typisk ikke europæiske spillere - bare se på Flores i Åb, der mere eller mindre har gjort det samme som Sanneh.
Jeg tror vi må vinke farvel. Man kan naturligvis have sympati for hans grunde, til at ønske et skifte, men jeg synes der er meget lykkeridder over hans udtalelser.
Jeg synes desværre at jeg mister lidt respekt for ham.
Han ved klubben sælger spillere videre til store klubber, og det må han stole på. Han nævner selv klubber i Italien og Tyskland kigger til Belgien, men de kigger ligeså meget til Danmark og Midtjylland.
Synes det er okay vi sælger, hvis vi ikke kommer i gruppespil, men gør vi, så må han også have forståelse for, at vi sportsligt og økonomisk har bedre muligheder end nu.
Han kan blive 60-75 millioner værd, vi klarer os bedre sportsligt, og han bliver formentligt solgt til endnu større klub og kan dermed sende flere penge til hans familie.
Det er kun 7 måneder siden, at han skrev under på en 4 årig kontrakt og det må han forholde sig til.
Jeg er sikker på at han har holdt det internt. Rygterne om Anderlects interesse er jo snart 2 måneder gamle, og lad os nu for pokker se realiteten i øjene, Sanneh har udvilket sig med lynets hast, og er simpelthen for god til at spille Superliga på nuværende tidspunkt.
Jeg forstår simpelthen ikke, at nogen af jer mister respekt for manden, uden ham var mesterskabet ikke kommet hjem sidste år, og han valgte altså os over Brøndby. Han har været som en klippe i forsvaret samt farlig i hovedspillet, og ja det er trist at vi allerede risikere at miste ham, men han kommer næppe til at udvikle sig meget mere ved at spille i superliga fodbold igen i år. Manden har spillet i superligaen siden 2014, så jeg kan sagtens forstå ham.
Drexler sagen har åbentbart givet spillere som Hamid og Sanneh blod på tanden
Lige netop Drexler klarede vel sagen rigtig professionelt. Hverken ham eller hans agent, kom med en eneste udtalelse til hverken danske eller tyske medier.
Drexler sagen har åbentbart givet spillere som Hamid og Sanneh blod på tanden
Lige netop Drexler klarede vel sagen rigtig professionelt. Hverken ham eller hans agent, kom med en eneste udtalelse til hverken danske eller tyske medier.
det er rigtig, men signalet til ledelsen og som de andre spillere kan se, er at man kan "presse" ledelsen, med "her vil jeg ikke spille", når du ser andre klubber her og ikke mindst i Europa, f.eks. Liverpool har gennem pressen som modsvar på den slags, udtalt "du bliver her"
Det beløb Anderlecht vil give, er det samme som Ajax gav for Nissen, og det er vel nok ikke nok for FCM, da sanneh må anses for at være bedre end Nissen/har en højere value.
At Buba går til pressen er helt håbløst. Det er vand på Anderlechts mølle. Det kan gøre en handel mere usandsynlig for ham, da Anderlecht bliver sværere at få op i pris. Dårligt arbejde af hans agent, som burde have forklaret ham dette. FCM er jo vant til at have med afrikanere at gøre som skal bespise en halv landsby, så de ved godt hvad der er på spil. Jeg har fuld tillid til at klubben som helhed ved hvordan de skal håndtere en situation som denne.
Vi kan ikke sælge een eneste af vores bærende spillere UANSET PRIS før vores skæbne i Europa er afgjort. Vi har kun 1 år tilbage hvor vi har koefficient point med fra sidste gruppespil. Mister vi dem er vi fucked fordi vi dermed ca halverer vores chance for at ramme kommende gruppespil. Så et salg af Bubacarr Sanneh ville være en gambling med klubbens europæiske fremtid og da gruppespil er en vigtig del af klubbens økonomiske fundament, så skal et tidligt salg indbringe en sum som er alt alt for stor for Anderlecht.
Efter kampene mod Malmø kan vi godt sælge ham for 50 mio+ i min bog. Hvis vi er under 60 skal der dog forbedrede klausuler til, som jeg ser det. Men alt det ved klubben meget bedre end jeg, og med de priser vi har fået for spillerne hidtil, så ved vi at klubben er gode købmænd. Så jeg er ikke bekymret
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Nu tjener han jo nok også ganske udemærket hos os. Men han har jo måske lugtet muligheden for at sikre hele familien de næste 50 år.
Hans agent er elite Consulting / Allan bak Jensen og Søren Barslund. Så tror ikke på at det er dem der har rådgivet ham til dette træk. Det er nok nærmere nede fra Gambia der er pres på ham.
Hvis vi henter Mikkel A. Må det siges at være en god løsning. Han er en meget dygtig keeper, som nok nu vil være tilfreds som nr. 2 efter at have set Lyngby. Det er netop denne erfarne keeper, som er af udemærket kvalitet men alligevel vil være tilfreds med reserve tjansen, som jeg tænker er en fin profil. Han skal selvfølgelig stadig kunne presse Jesper.
Derudover kender både vi ham og han kender os. Håber det bliver ham