Transfer sommer 2018

Om FC Midtjylland og Black Wolves
CasperBW

Re: Transfer sommer 2018

Indlæg af CasperBW »

Lupus1999 skrev:
14. aug 2018, 20:48
Jeg tror at han kan købes for 10 millioner, hvilket er under markedsprisen for ham.
Tænker at han også må slå ud på Benhams computer ud fra de parametre vi normalt har slået på.

Jeg synes at man skal slå til.
Martin Ødegaard har selv udtalt at han kunne være interesseret i et permanent skifte efter to år på leje.
Hvordan definerer du markedsprisen for ham?

Benzo

Indlæg af Benzo »

Jeg kan ikke forestille mig at Martin Ødegaard er aktuel for os, hverken i transferpris, løn eller interesse fra hans side.
Skulle man alligevel kunne få ham, synes jeg bestemt også man skal slå til, jeg ser det bare ikke ske.

Edit: Det bliver i øvrigt på en lejeaftale hvis han skal hertil, ifølge den artikel der lige er kommet på bold.dk:
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/age ... r-udlejet/
Endnu en grund til at jeg ikke ser ham til FCM, vi bør ikke være interesseret i en lejeaftale.

Densestar7430

Indlæg af Densestar7430 »

Ikke at jeg tror FCK på nogen måde er interesseret i at sælge til os, men kunne Gregus være ikke være en mulig til vores centrale midtbane? Synes han har top niveauet til det, hvis han bare kan få skåret børnefejlne fra.

Tænker han kunne være et fint køb til omkring 1 mio EUR, var det ikke også det de gav for ham?

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Densestar7430 skrev:
14. aug 2018, 23:10
Ikke at jeg tror FCK på nogen måde er interesseret i at sælge til os, men kunne Gregus være ikke være en mulig til vores centrale midtbane? Synes han har top niveauet til det, hvis han bare kan få skåret børnefejlne fra.

Tænker han kunne være et fint køb til omkring 1 mio EUR, var det ikke også det de gav for ham?
Det jeg har set til Gregus virker han mere til at være en “rugbrødsmotor” fremfor den kreative spilfordeler vi har brug for. Jeg ser hellere vi finder Rasmus Falks “tvilling” og signer ham. For pokker sådan en type kan vi godt bruge :-)

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Younes Namli er også en rigtig kreativ Rasmus Falk type.

24 år og vil gerne væk fra Zwolle.
Genoa var han på vej til, men klubberne blev ikke enige.

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Hvis Duncan kunne få lov at gå, fra sin Polske klub, kunne det være fedt, hvis han kom til Fcm og spillede sig i form og derefter fik en kontrakt, ala 1 år af gangen. Han ved hvad Fcm er for en størrelse og tror han vil tage mod tilbudet, hvis han fik det. Ikke mindst for at bevise over for Agf, at han stadigvæk kan spille og score mål. Vi har spillet ham i form før, og kan gøre det igen. Naturligvis skal han så kun være med når han er på toppen igen fysisk og han kender vores spillestil og er god når vi er bagud og der skal sægges pres på modstanderen.

TheLegend

Indlæg af TheLegend »

Synes slet ikke Duncan er relevant på nogen måde. Der skal vi simpelthen sigte højere. Hvad med ham nummer 11 fra Vejle? Han var sgu da flyvende mod os, og kunne også være en billig løsning på noget konkurrence til Paul.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Duncan er færdig. Vi har George som sub for Paul og Dovbyk som dog er skadet. Det tænker jeg er fint. Da Joel Andersson kan spille begge wingbacks er vi også dækket fint ind der. Jeg synes kun det er en offensiv midt vi mangler til start 11 og så en målmandsreserve. Ellers er vi fint dækket ind. Så mangler vi bare at Thorup får klaveret til at spille igen. Jo længere tid der går desto mere rod får tankerne om at hans gennembrud med holdet blot var et udslag af Sørloth og tilfældigheder.
Han lavede dog en masse gode ting med begrænset kvalitet og resourcer i foråret, så mon ikke der sker noget hvis blot Graversen og Steinlein får fingeren ud af gaskanalen og finder den offensive katalysator vi så hårdt står og mangler
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Det her er det afsløringen ? sandsynligheden er der

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... k-maalmand

Vijen

Indlæg af Vijen »

FCM2000 skrev:
15. aug 2018, 19:09
Det her er det afsløringen ? sandsynligheden er der

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... k-maalmand
https://www.fyens.dk/sport/De-vilde-ryg ... el/3276832

Rygtes til spansk klub.

Kongeren82
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Kongeren82 »

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/sann ... saelg-mig/

Hvis han er så forhippet på at komme videre - so be it, men ikke til 45 mio. Realistisk skal vi vel have min. 60 mio samt diverse klausuler?

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Kongeren82 skrev:
16. aug 2018, 07:09
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/sann ... saelg-mig/

Hvis han er så forhippet på at komme videre - so be it, men ikke til 45 mio. Realistisk skal vi vel have min. 60 mio samt diverse klausuler?
En håbløs udtalelse fra et forhandlingsmæssigt perspektiv. Personligt forstår jeg virkelig godt at Buba gerne vil sikre sig selv og familien økonomisk, med den situation familien er i. Men igen. Manden har lavet en 4-årig aftale for et halvt år siden, og må have lidt tålmodighed med at FCM gerne vil tjene mest muligt. Jeg synes det er okay han melder ovenstående ud internt. Men at gå til medierne med det hjælper ikke hans sag.
Men mon ikke der findes en løsning :-)

Kongeren82
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Kongeren82 »

Jesper BW1100 skrev:
16. aug 2018, 07:29
En håbløs udtalelse fra et forhandlingsmæssigt perspektiv. Personligt forstår jeg virkelig godt at Buba gerne vil sikre sig selv og familien økonomisk, med den situation familien er i. Men igen. Manden har lavet en 4-årig aftale for et halvt år siden, og må have lidt tålmodighed med at FCM gerne vil tjene mest muligt. Jeg synes det er okay han melder ovenstående ud internt. Men at gå til medierne med det hjælper ikke hans sag.
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/t ... nu/7268809

Jeg tror vi må vinke farvel. Man kan naturligvis have sympati for hans grunde, til at ønske et skifte, men jeg synes der er meget lykkeridder over hans udtalelser.

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

CasperBW skrev:
14. aug 2018, 21:08
Lupus1999 skrev:
14. aug 2018, 20:48
Jeg tror at han kan købes for 10 millioner, hvilket er under markedsprisen for ham.
Tænker at han også må slå ud på Benhams computer ud fra de parametre vi normalt har slået på.

Jeg synes at man skal slå til.
Martin Ødegaard har selv udtalt at han kunne være interesseret i et permanent skifte efter to år på leje.
Hvordan definerer du markedsprisen for ham?
Markedsprisen vil ofte være et udtryk for efterspørgsel, men i mange tilfælde subjektiv, hvilket gør det svært at definere.

Men med prisen han blev solgt for i mente, hans præstationer i Real Madrid, hans lejemål mm. så er en spiller på 19 år med hans CV efter min overbevisning, til 10 millioner under markedsprisen.
Hertil skal vi også huske at vurdere uudnyttet potentiale, som fra mit synspunkt er stort.

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Kongeren82 skrev:
16. aug 2018, 08:34
Jesper BW1100 skrev:
16. aug 2018, 07:29
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/t ... nu/7268809

Jeg tror vi må vinke farvel. Man kan naturligvis have sympati for hans grunde, til at ønske et skifte, men jeg synes der er meget lykkeridder over hans udtalelser.
Jeg synes desværre at jeg mister lidt respekt for ham.
Han ved klubben sælger spillere videre til store klubber, og det må han stole på.
Han nævner selv klubber i Italien og Tyskland kigger til Belgien, men de kigger ligeså meget til Danmark og Midtjylland.
Synes det er okay vi sælger, hvis vi ikke kommer i gruppespil, men gør vi, så må han også have forståelse for, at vi sportsligt og økonomisk har bedre muligheder end nu.
Han kan blive 60-75 millioner værd, vi klarer os bedre sportsligt, og han bliver formentligt solgt til endnu større klub og kan dermed sende flere penge til hans familie.

Det er kun 7 måneder siden, at han skrev under på en 4 årig kontrakt og det må han forholde sig til.

Låst