Det er jo nødvendigt at ændre dem hurtigt. Vi skal spille EL på næste torsdag, så derfor kunne vi naturligvis ikke spille SL om lørdagen. Man kan så undre sig over, at man ikke allerede i første omgang har placeret vores kampe om søndagen. Men her er det jo tv, der suverænt bestemmer.THenry skrev: ↑2. aug 2018, 13:31Hold da kæft det var hurtigt at de fik ændret de kamptidspunkter![]()
Endnu en dyr konsekvens af at være ude af CL!
Det er godt nok træls, at de ændrer i de tidspunkter, som man ellers lige havde planlagt efter, men det er den sædvanlige med at TV og penge/reklamekroner styrer hele showet. Og det får vi meget vanskeligt ved at ændre på. Desværre!
Midtjylland podcast
Re: Midtjylland podcast
Det er ikke noget vi har vendt i podcasten. Tror FCM er lige så frustreret sig alle os andre, over de dårlige kamptidspunkter, men det er jo noget af det, man vælger at acceptere, ift at maksimere tv-aftalen. Hvis vi på et tidspunkt laver en podcast med nogle af de folk, der har med den del at gøre, så er det noget af det vi sagtens kunne vende.Due skrev: ↑2. aug 2018, 12:52Hej Kent.
Har ikke hørt alle podcast endnu så ved ikke om det her har været vendt?
Ved der før er skrevet om det herinde, men er usikker på om klubben har kommenteret på det?
Kunne godt tænke mig at høre deres holdning og om de ikke kan gøre noget ved det? Måske i kan bringe det op en gang? ( hvis det ikke er allerede)
Det drejer sig om kamptidspunktet. Nu er runde 5-6-7 ændret til søndag kl 20.
Vi er et sted hvor mange har lang transport tid til stadion. Vi skal op på arbejde mandag morgen og ens børn skal i skole. Kampen slutter ca kl 22. Mine børn kommer ikke med til så sene kampe. Jeg ser det som en kæmpe ulempe at vi som klub igen igen skal have disse dårlige tidspunkter (sene kampe og mandage)
Det må da være svært at opbygge et større tilskue gennemsnit med disse sene kampe.
Ved godt tv har meget at sige. Men de vil vel også gerne have fyldte stadion.
Synes bare det er frusterende hele tiden med disse dårlige tidspunkter.
Mvh Due
Kampene ville ikke kunne ligge om søndagen, så længe vi spillede CL-kval, da der var mulighed for kamp om tirsdagen. Derfor har vi udelukkende haft fredag- og lørdagskampe ind til videre.Kent skrev: ↑2. aug 2018, 14:15Det er jo nødvendigt at ændre dem hurtigt. Vi skal spille EL på næste torsdag, så derfor kunne vi naturligvis ikke spille SL om lørdagen. Man kan så undre sig over, at man ikke allerede i første omgang har placeret vores kampe om søndagen. Men her er det jo tv, der suverænt bestemmer.THenry skrev: ↑2. aug 2018, 13:31Hold da kæft det var hurtigt at de fik ændret de kamptidspunkter![]()
Endnu en dyr konsekvens af at være ude af CL!
Det er godt nok træls, at de ændrer i de tidspunkter, som man ellers lige havde planlagt efter, men det er den sædvanlige med at TV og penge/reklamekroner styrer hele showet. Og det får vi meget vanskeligt ved at ændre på. Desværre!
Jeg går ud fra, at vi bliver placeret til kl. 20-kampen, da man ikke vil flytte flere kampe rundt. Dermed er der kun klokken 20 tilbage, da kampene ikke kan ligge oven i hinanden. Kampen mod Horsens kunne dog også være placeret klokken 12, da der ikke er nogen middagskamp i den runde.
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!
Beklager, at jeg bringer denne tråd tilbage på sporet, men hvis du savner noget FCM-relateret til din søndag, er vi klar med en ny omgang Sort Snak, der handler om transfers, kampen mod Vejle, den europæiske degradering og de spillemæssige udfordringer. Giv den et lyt! https://soundcloud.com/user-336203398/ss18
Her er et link til de xG-grafer jeg omtaler i podcasten: https://twitter.com/kentjnielsen/status ... 73446?s=21
Hvad er trådens spor?Kent skrev: ↑5. aug 2018, 15:27Beklager, at jeg bringer denne tråd tilbage på sporet, men hvis du savner noget FCM-relateret til din søndag, er vi klar med en ny omgang Sort Snak, der handler om transfers, kampen mod Vejle, den europæiske degradering og de spillemæssige udfordringer. Giv den et lyt! https://soundcloud.com/user-336203398/ss18
Jeg tænker at det måske kunne give mening at "dele" podcasten op i eks. nogle af de ovennævnte emner, og så blev de debatteret mere herinde ?
For tænker da ikke at tråden "kun" skal være ment som en "reklamesøjle" for programmet?
-
mousebreaker
Tak for dette post. De grafer virker retvisende ifht “eye test” eller omvendt om man vil. Jeg er ret sikker på at man i maskinrummet hos Benhams talknusere er kommet frem til nøjagtig det samme og at de oplysninger er blandt de mange informationer de videregiver til FCM. Så mon ikke at Sportchefens kikkert primært kigger mod Drexler typer. Der var vel også en grund til at de signede ham i første omgang. Den slags spillere er dog ikke billige og nemme at finde, men vi har dem ikke selv og ikke nogen på “fødegangen”. Der skal måske ikke mere end een spiller til for at få de andre til at blomstre - som vi så med Sørloth. Jeg ville dog foretrække to, da jeg sagtens kunne forestille mig at dette er JPs sidste sæson med højt niveauKent skrev: ↑5. aug 2018, 15:42Her er et link til de xG-grafer jeg omtaler i podcasten: https://twitter.com/kentjnielsen/status ... 73446?s=21
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
I tager fejl, Hansen startede dårlig i FCM, Bill gjorde ham bedre.
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/tho ... r-presset/
sten grytebust kunne være manden ?
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/tho ... r-presset/
sten grytebust kunne være manden ?
-
mousebreaker
Når du nu har fat i ham fra tap-in næste gang, så kunne det være sjovt at se en opdelt graf på åben spil og dødbolde. Hvis de altså laver den slags. Kunne være yderst interessant at se udviklingen derKent skrev: ↑5. aug 2018, 15:42Her er et link til de xG-grafer jeg omtaler i podcasten: https://twitter.com/kentjnielsen/status ... 73446?s=21
Vi skal naturligvis nok sørge for, at I kan have noget i ørerne på vej til Malmø på torsdag, så i morgen optager vi en ny omgang Sort Snak med fokus på transfers, superligaen og de europæiske forhåbninger. Vi får også besøg af Flodisar, når vi skal lade op til kampen mod Malmö FF og den uofficielle titel som skandinavisk mester.
Inden da har vi dog brug for jeres fyringer og forlængelser, så skyd løs!
Inden da har vi dog brug for jeres fyringer og forlængelser, så skyd løs!
Forlængelsen må helt klart gå til Mayron George som endelig viser målfarlighed.
Fyringen skal gå til ledelsen, som stadig ikke har fået ansat en angrebstræner, når det er tydeligt at Thorup ikke har de evner og når vi i den grad mangler en plan og faste offensive løbemønstre.
Fyringen skal gå til ledelsen, som stadig ikke har fået ansat en angrebstræner, når det er tydeligt at Thorup ikke har de evner og når vi i den grad mangler en plan og faste offensive løbemønstre.
Det er vel Priske der har overtaget tjansen som offensiv træner efter Lars Knudsen smuttede til DBU, eller har jeg misforstået den del? Ellers enig i at fyringen godt kunne ligge her, hos Priske altså. Det offensive spil halter i den grad.
Forlængelsen synes jeg skal gå til Wikheim, det bliver mere og mere tydeligt for hver kamp han spiller, og især når han ikke spiller, at han er vores bedste offensive kort. Forlængelse til Norges bedste brasilianer.
Forlængelsen synes jeg skal gå til Wikheim, det bliver mere og mere tydeligt for hver kamp han spiller, og især når han ikke spiller, at han er vores bedste offensive kort. Forlængelse til Norges bedste brasilianer.
-
mousebreaker
Forlængelsen er jeg enig kunne gå til Mayron George. Ikke fordi han har scoret et par gange, men fordi han mod mine forventninger går til den. Han ser ud til at ville sin karriere hos os i langt højere grad end hos de klubber han har været førhen. Kan forestille mig at Ove P har haft en seriøs samtale med George og hans agent før vi skrev under, da George helt klart ligner en signing på Ove P’s anbefaling.
Ugens fyring bør gå til Onuachu ene og alene fordi han ikke kunne se det kloge i at tage bolden til hjørneflaget. Man kan ikke få flere point end 3, så værdien i at få scoring nummer 2 er ikke eksisterende og når man mere eller mindre kan sikre sejren på anden vis, så tager man sig til hovedet i frustration.
Vores offensiv kunne også trænge til en fyring. Ikke bare for kampen mod OB, men i bund og grund for hele sæsonen. De manglende evner til at kreere chancer i åben spil mod alle modstandere er skræmmende. Så kan man altid begynde at diskutere hvem der har skylden for det, men det er brutalt at se på. Faktum er at alt andet fungerer nogenlunde fornuftigt - kan vi få offensiven med bliver vi farlige for enhver.
Ugens fyring bør gå til Onuachu ene og alene fordi han ikke kunne se det kloge i at tage bolden til hjørneflaget. Man kan ikke få flere point end 3, så værdien i at få scoring nummer 2 er ikke eksisterende og når man mere eller mindre kan sikre sejren på anden vis, så tager man sig til hovedet i frustration.
Vores offensiv kunne også trænge til en fyring. Ikke bare for kampen mod OB, men i bund og grund for hele sæsonen. De manglende evner til at kreere chancer i åben spil mod alle modstandere er skræmmende. Så kan man altid begynde at diskutere hvem der har skylden for det, men det er brutalt at se på. Faktum er at alt andet fungerer nogenlunde fornuftigt - kan vi få offensiven med bliver vi farlige for enhver.
- DenStolteJyde
Jeg vil gerne give forlængelsen til Store Paul.
Ja, han lavede en dum fejl i slutningen af OB kampen, men som jeg ser det er han stadig en af vore vigtigste spillere.
Fyringen går til den sportslige ledelse der stadig mangler at finde en drexler 2.0
Ja, han lavede en dum fejl i slutningen af OB kampen, men som jeg ser det er han stadig en af vore vigtigste spillere.
Fyringen går til den sportslige ledelse der stadig mangler at finde en drexler 2.0
Man vinder sammen og man taber sammen... Forlængelse til Paul O. vores mest ekstraordinære spiller