Transfer sommer 2018
Re: Transfer sommer 2018
Jeg er ikke helt tryg ved Bashkim pga hans overvældende skadeshistorik. Enig i at han så godt ud i slutningen af hans Randers tid, rigtig godt faktisk, men det var også mod de svageste hold i ligaen han virkelig shinede.. Jeg håber ambitionerne er større end ham og Enghardt (som jeg ærligt ikke ser det store lys i).
Jeg vil mene Baskhim kunne være en fin tilføjelse. Men han er et sats. Så det skal være en spiller vi kan få billigt både løn og transfer mæssigt.
Han har et flot topniveau når han er bedst. Men et meget lavt når han er ringest.
Han har et flot topniveau når han er bedst. Men et meget lavt når han er ringest.
Hvad har det her indlæg med transferIgboun skrev: ↑28. jul 2018, 12:08Helt enig mike80 og xort.
Der er efterhånden ikke en eneste tråd tilbage herinde som fcm2000 aka fcmreal ikke får fuldstændig ødelagt med sine ensidige indlæg, hvor de samme to til tre pointer bevidstløst gentages.
Fcm2000 debatterer ikke, han lytter aldrig, læser ikke hvad andre skriver. Men gentager og gentager konsekvent tidligere postulater og er ganske uanfægtet af at stort set alle minus henker og ben2han er uenige i alt vrøvlet.
Få ham nu bannet en gang for alle inden han ene og alene sander graven til med sine mange gentagelser. Op på hesten med en kæmpe pisk admin.
Jeg debattere men er ikke enig med alle
Jeg lytter jf. at jeg ved hvad f.eks. Kent har skrevet, det er jo netop det jeg tager udgangspunkt i her i går
Jeg gentager nogle gange som andre også gør, jeg gentager gerne hvad ankersen sagde om kommende transfer
En debat tager udgangspunkt i synspunkter, man kan være uenig, men jeg har aldrig kaldt folk med øgenavne
Jeg synes mange af debattørerne kommer indlæg der ikke er særlig videnskabelig, men jeg har respekt for det folk skriver, men i en debat har jeg lov til at være uenig
En af de få der kommer med kvalificerede indlæg er Kent, noget er jeg enig i andet ja ? sidder der 3 træner på bænken så er de ikke altid enig.
Men man skal tale ordentlig til folk, man kan ytre sin uenighed.
Ser man på debatten på FCMs egen facebook side, så fremkommer mange af de ting jeg skriver, fra de debattører der er der.
-
RandomHero
For at komme tilbage på sporet - nemlig transfers.
Efter dagens sejr over EFB, synes jeg stadig der er spørgsmålstegn ved nogle pladser.
Døhr Thychosen spiller, igen, en elendig kamp i min verden. Alt for langsom i tanke og handling.
Munksgaard forbliver vidst 1. Valg på HB, indtil vores kære nye svenske back Joel vinder den plads, hvilket jeg tror han snart gør. I min verden skal Døhr/Munks udlejes igen eller helt sælges, og en RIGTIG venstre back købes. Det er Joel ikke, omend han gjorde det fint i hans debut.
Vi mangler stadig en rutineret, offensivt tænkende CM istedet for Polle. Gerne 25-28 år gammel.
Derudover skal vi gerne have en lækker ny spiller til nr. 10
En rigtig penis transfer ala Drexler, som kan trække overskifter og ændre vores spillestil lidt, og tilføje noget krydderi.
Sidst men ikke mindst - En angriber. Paul har sine gode dage/øjeblikke. Men nøj hvor kunne jeg bræ*** mig over ham nogle gange. Idag var okay, men vi mangler en der bare er iskold og smadrer den ind. Sørloth var i de 6 mdr i min verden, den 2/3. Bedste angriber i vores historie, kun overgået af Zidan og Farlige Frank.
Så alt i alt ser jeg gerne vi åbner pengepungen op og får købt;
1 VB
1 CM
1 COM/Kant
1 CF
urealistik at vi går sådan shop amok i dette vindue, ihverfald uden at der komme salg. Men mon ikke vi får skudt et par stykker mere afsted, og bliver klogere efter Astana kampene.
Sidst men ikke mindst - Fornøjelse at se Mabil idag! Sikke en udvikling det ser ud til han har været igennem i Portugal.
Vel mødt onsdag
Efter dagens sejr over EFB, synes jeg stadig der er spørgsmålstegn ved nogle pladser.
Døhr Thychosen spiller, igen, en elendig kamp i min verden. Alt for langsom i tanke og handling.
Munksgaard forbliver vidst 1. Valg på HB, indtil vores kære nye svenske back Joel vinder den plads, hvilket jeg tror han snart gør. I min verden skal Døhr/Munks udlejes igen eller helt sælges, og en RIGTIG venstre back købes. Det er Joel ikke, omend han gjorde det fint i hans debut.
Vi mangler stadig en rutineret, offensivt tænkende CM istedet for Polle. Gerne 25-28 år gammel.
Derudover skal vi gerne have en lækker ny spiller til nr. 10
En rigtig penis transfer ala Drexler, som kan trække overskifter og ændre vores spillestil lidt, og tilføje noget krydderi.
Sidst men ikke mindst - En angriber. Paul har sine gode dage/øjeblikke. Men nøj hvor kunne jeg bræ*** mig over ham nogle gange. Idag var okay, men vi mangler en der bare er iskold og smadrer den ind. Sørloth var i de 6 mdr i min verden, den 2/3. Bedste angriber i vores historie, kun overgået af Zidan og Farlige Frank.
Så alt i alt ser jeg gerne vi åbner pengepungen op og får købt;
1 VB
1 CM
1 COM/Kant
1 CF
urealistik at vi går sådan shop amok i dette vindue, ihverfald uden at der komme salg. Men mon ikke vi får skudt et par stykker mere afsted, og bliver klogere efter Astana kampene.
Sidst men ikke mindst - Fornøjelse at se Mabil idag! Sikke en udvikling det ser ud til han har været igennem i Portugal.
Vel mødt onsdag
Enig han kunne være fin at få, men jeg ville så helst se ham som wingback på vores holdkort og ikke som angriber/kant som han har spillet i FCK og Randers.
Det var det ham fik dit helt store gennembrud i OB og du var vist nok også det han spillede da han fik hans kampe på landsholdet.
Så kan han presse dal hende og vi bruge kan Andersson i højre side i stedet.
Er der nogen rygter? Evt. Noget nyt?
-
Jesper BW1100
Ifølge denne artikel på Tipsbladet, som citerer norske NRK, skulle vi have vist interesse i Tromsøs 27-årige anfører Simen Wangberg:
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... e-anfoerer
Han er en rutineret højrebenet midtstopper, som er vant til at spille i et 3-mands forsvar. Han er dog højrebenet, så umiddelbart kan jeg kun se vi er interesseret hvis vi skulle sælge Buba eller Kian.
I den oprindelige norske artikel, der nævner os, står der at det var sidste år, vi fulgte ham og ikke bød på ham. Dvs han nok har været på blokken som en del af dem, vi kiggede på, inden vi hentede Zsolt, Buba og Erik. Tvivler på, at vi fortsat er interesserede: https://www.nrk.no/troms/derfor-kan-til ... 1.14075738Jesper BW1100 skrev: ↑31. jul 2018, 12:20Ifølge denne artikel på Tipsbladet, som citerer norske NRK, skulle vi have vist interesse i Tromsøs 27-årige anfører Simen Wangberg:
Han er en rutineret højrebenet midtstopper, som er vant til at spille i et 3-mands forsvar. Han er dog højrebenet, så umiddelbart kan jeg kun se vi er interesseret hvis vi skulle sælge Buba eller Kian.
-
Jesper BW1100
Ahh det giver mening! Tak for uddybning KentKent skrev: ↑31. jul 2018, 12:31I den oprindelige norske artikel, der nævner os, står der at det var sidste år, vi fulgte ham og ikke bød på ham. Dvs han nok har været på blokken som en del af dem, vi kiggede på, inden vi hentede Zsolt, Buba og Erik. Tvivler på, at vi fortsat er interesserede: https://www.nrk.no/troms/derfor-kan-til ... 1.14075738Jesper BW1100 skrev: ↑31. jul 2018, 12:20Ifølge denne artikel på Tipsbladet, som citerer norske NRK, skulle vi have vist interesse i Tromsøs 27-årige anfører Simen Wangberg:
Hvis vi endelig skulle finde en afløser for et evt. salg af Kian ville Scholz da også give meget mere mening:Jesper BW1100 skrev: ↑31. jul 2018, 12:38Ahh det giver mening! Tak for uddybning KentKent skrev: ↑31. jul 2018, 12:31I den oprindelige norske artikel, der nævner os, står der at det var sidste år, vi fulgte ham og ikke bød på ham. Dvs han nok har været på blokken som en del af dem, vi kiggede på, inden vi hentede Zsolt, Buba og Erik. Tvivler på, at vi fortsat er interesserede: https://www.nrk.no/troms/derfor-kan-til ... 1.14075738Jesper BW1100 skrev: ↑31. jul 2018, 12:20
Ifølge denne artikel på Tipsbladet, som citerer norske NRK, skulle vi have vist interesse i Tromsøs 27-årige anfører Simen Wangberg:
Han er en rutineret højrebenet midtstopper, som er vant til at spille i et 3-mands forsvar. Han er dog højrebenet, så umiddelbart kan jeg kun se vi er interesseret hvis vi skulle sælge Buba eller Kian.![]()
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/med ... z-fremtid/
Tipsbladet eller bold skriver at Uffe Bech ikke er en del af Hannover96's planer.
Han havde en meget højt topniveau, da han var motiveret og ikke var skadet. Lidt en lotto kupon. Men med højt afkast hvis det går godt. Hvis vi kunne få ham op i gear ville han være det der kaldes en dynasti spiller i en anden tråd.
Han havde en meget højt topniveau, da han var motiveret og ikke var skadet. Lidt en lotto kupon. Men med højt afkast hvis det går godt. Hvis vi kunne få ham op i gear ville han være det der kaldes en dynasti spiller i en anden tråd.
Vi bød jo i sin tid på Uffe Bech, den gang vi forsøgte at imødekomme Slys ønske om et lukrativt skifte, i slutningen af vintervinduet i 2015. Så vidt jeg husker, var det ham, der afviste os den gang. Men gammel kærlighed har det med ikke at ruste, så hvem ved, om vi er efter ham igen? Dog må hans skadeshistorik være afskrækkende, og hans karriere er i den grad på vej ud på et sidespor. For mig ville han være en lottokupon.Igboun skrev: ↑31. jul 2018, 13:47Tipsbladet eller bold skriver at Uffe Bech ikke er en del af Hannover96's planer.
-
Steffen am
Bradley Dack
Blackburn Rovers, offensiv midt og årets spiller i League One,
24 år og 18 mål i 42 kampe
Offensiv midt skal forstås som primær,
Morten Olsen vil kalde ham en polyvant spiller
https://www.transfermarkt.co.uk/bradley ... ler/238556

https://www.transfermarkt.com/adam-mahe ... ler/122421Steffen am skrev: ↑31. jul 2018, 14:22Bradley Dack
![]()
enig og han er vel heller ikke som spiller den type man søger (Drexler typen)Kent skrev: ↑31. jul 2018, 14:12Vi bød jo i sin tid på Uffe Bech, den gang vi forsøgte at imødekomme Slys ønske om et lukrativt skifte, i slutningen af vintervinduet i 2015. Så vidt jeg husker, var det ham, der afviste os den gang. Men gammel kærlighed har det med ikke at ruste, så hvem ved, om vi er efter ham igen? Dog må hans skadeshistorik være afskrækkende, og hans karriere er i den grad på vej ud på et sidespor. For mig ville han være en lottokupon.Igboun skrev: ↑31. jul 2018, 13:47Tipsbladet eller bold skriver at Uffe Bech ikke er en del af Hannover96's planer.