Nu kunne du jo evt prøve at kontakte Fcm i stedet for. De har jo netop den viden du efterlyser.Steffen am skrev: ↑28. jul 2018, 01:59Hvis der er delte meninger om hvad der er sket, som du skriver i forrige indlæg, er vi da ikke vidende om hvad der er sket.Administrator skrev: ↑27. jul 2018, 18:35Men hvorfor melder FCM ikke noget ud?
Fisk.
Hvad var der faktisk sket,
Det har de gjort. Mistænkeligt mønster i de fribilletter der blev "solgt".
Hhv ad var fejlen,
Var der reelt en fejl?
Vil man ændrer noget til en eventuel anden gang,
De har da allerede ændret proceduren.
Cirka hvor mange chance billetter er der, hvis man bor i Thorsminde og gerne vil se kampen, kan man regne med at kunne komme ind, eller kan man gøre noget for at være sikker på at kunne komme ind?
Mød op, som der også skrives flere steder. Jeg er nu sikker på at chancebilletterne også går til folk fra Herning, Ikast, Thyborøn mm.
Og ja, der er da sket en fejl. Ellers var bestillingen af billetter jo ikke lukket ned.
Eller var der noget i den historie som måske var en fjer, men desto stadig skadelig adfærd fra 3. Part.
I hvert fald er der jo ikke grund til at ændrer procedure, hvis der ikke er sket en fejl, som jeg læser dit indlæg her.
Og der er fandme langt fra Thyborøn til Herning, hvis du ikke er sikker på at du kan få billet.
Så må jeg indrømme jeg hellere ville være sikkker på at få en plads ved fjernsynet og så risikere stadiumet ikke bliver fyldt op.
Vi ved heller ikke om det er 50, 500 eller 4000 chance billetter, kunne også være en fed info at have, specielt hvis man skal køre efter det, som de fleste jo trods alt skal.
Ærgerligt man ikke bare har lavet billigere billetter, f.eks. til en 10'er eller en 20'er.
Så minimer man i hvert fald muligheden for misbrug og bestillingen af billetter der ikke bliver brugt,
Og stadig attraktivt at komme ind til en så billig og vigtig kamp.
Midtjylland podcast
- Administrator
Re: Midtjylland podcast
Hvis man spurgte i infohuset i går, ville de ikke oplyse, hvor mange billetter, der er at hente på onsdag.Administrator skrev: ↑29. jul 2018, 23:16Nu kunne du jo evt prøve at kontakte Fcm i stedet for. De har jo netop den viden du efterlyser.Steffen am skrev: ↑28. jul 2018, 01:59Hvis der er delte meninger om hvad der er sket, som du skriver i forrige indlæg, er vi da ikke vidende om hvad der er sket.Administrator skrev: ↑27. jul 2018, 18:35Men hvorfor melder FCM ikke noget ud?
Fisk.
Hvad var der faktisk sket,
Det har de gjort. Mistænkeligt mønster i de fribilletter der blev "solgt".
Hhv ad var fejlen,
Var der reelt en fejl?
Vil man ændrer noget til en eventuel anden gang,
De har da allerede ændret proceduren.
Cirka hvor mange chance billetter er der, hvis man bor i Thorsminde og gerne vil se kampen, kan man regne med at kunne komme ind, eller kan man gøre noget for at være sikker på at kunne komme ind?
Mød op, som der også skrives flere steder. Jeg er nu sikker på at chancebilletterne også går til folk fra Herning, Ikast, Thyborøn mm.
Og ja, der er da sket en fejl. Ellers var bestillingen af billetter jo ikke lukket ned.
Eller var der noget i den historie som måske var en fjer, men desto stadig skadelig adfærd fra 3. Part.
I hvert fald er der jo ikke grund til at ændrer procedure, hvis der ikke er sket en fejl, som jeg læser dit indlæg her.
Og der er fandme langt fra Thyborøn til Herning, hvis du ikke er sikker på at du kan få billet.
Så må jeg indrømme jeg hellere ville være sikkker på at få en plads ved fjernsynet og så risikere stadiumet ikke bliver fyldt op.
Vi ved heller ikke om det er 50, 500 eller 4000 chance billetter, kunne også være en fed info at have, specielt hvis man skal køre efter det, som de fleste jo trods alt skal.
Ærgerligt man ikke bare har lavet billigere billetter, f.eks. til en 10'er eller en 20'er.
Så minimer man i hvert fald muligheden for misbrug og bestillingen af billetter der ikke bliver brugt,
Og stadig attraktivt at komme ind til en så billig og vigtig kamp.
Jeg overvejer at droppe kampen, da jeg ikke vil risikere at skulle bruge to timers transport og så ikke kunne komme ind.
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!
- Administrator
Nu er de folk i infohuset nu heller ikke dem med den største viden om det. Der er faktisk folk ansat hos Fcm, der netop har det ansvarsområde.
Personligt ville jeg sætte mine spareskillinger på at alle der dukker op kommer ind og ser fodbold.
Personligt ville jeg sætte mine spareskillinger på at alle der dukker op kommer ind og ser fodbold.
-
Steffen am
Nu har jeg været heldig og få billet på en anden måde, så det var ikke i forhold til mig selv at jeg tænkte, men andre der kunne stå i samme situation som tubbe93.Administrator skrev: ↑29. jul 2018, 23:26Nu er de folk i infohuset nu heller ikke dem med den største viden om det. Der er faktisk folk ansat hos Fcm, der netop har det ansvarsområde.
Og snakken gik på kommunikationen, eller mangel på samme.
Jeg forstår til fulde tubbe93, som vil overveje hvor langt han gider at kører for måske/måske ikke at kunne komme ind,
overvejede det selv inden jeg fik billet af anden vis.
Jeg er ked af hvis jeg lyder gammel og sur, måske er lidt hård og gentager mig selv.
Men synes simpelthen det er for dårligt, at en klub der har de ambitioner som FCM har, så ikke priotere deres fans og kommunikere noget ud.
Jeg kan sige nok så mange ting, og f.eks. om jeg så finder ud af noget om hvor mange chancebilletter der er, så har FCM noget større reach (selvfølgelig) og masser af muligheder for at kommunikere noget ud på deres platforme.
Det er simpelthen ikke at prioritere fansene og ikke være bevidst om ens fansene og FCM's opland, når man ikke tænker på at folk kører efter at komme på stadion. Det er altså noget andet hvis klubben ligger i en million by, men det gør FCM altså ikke.
Det vil klæde FCM at prioritere fansene og kommunikere lidt med os.
Og jeg stiller mig fortsat undrende over at FCM ikke vælger at plukke de lavthængende frugter.
Hvis FCM melder ud at de har
250 chancebilletter nu og her, så kan der ske det at:
Nogle tænker at det ikke er stor nok en chance for dem i forhold til at få billet - så de bliver væk
Andre vil måske tænke det modsatte - og dukke op og få en stor oplevelse på stadion
Virkeligheden er måske, at de har netop eks. 250 billetter lagt til side, MEN at de naturligvis også regner med at mange mennesker med sæsonkort, eller allerede indhentede fribilletter, slet ikke dukker op på stadion!
Det kan de jo dog ikke vide og ej heller melde noget ud om, men det kan jo betyde at der eks. er 1000 ledige sæder kort tid inden start
Men alle dem der ikke turde satse på en af de 250 billetter, er nu heller ikke dukket op, og vi står med et stadion der ikke er fyldt så godt op som muligt
Mit bud er at alle sæder IKKE bliver udnyttet på onsdag
250 chancebilletter nu og her, så kan der ske det at:
Nogle tænker at det ikke er stor nok en chance for dem i forhold til at få billet - så de bliver væk
Andre vil måske tænke det modsatte - og dukke op og få en stor oplevelse på stadion
Virkeligheden er måske, at de har netop eks. 250 billetter lagt til side, MEN at de naturligvis også regner med at mange mennesker med sæsonkort, eller allerede indhentede fribilletter, slet ikke dukker op på stadion!
Det kan de jo dog ikke vide og ej heller melde noget ud om, men det kan jo betyde at der eks. er 1000 ledige sæder kort tid inden start
Men alle dem der ikke turde satse på en af de 250 billetter, er nu heller ikke dukket op, og vi står med et stadion der ikke er fyldt så godt op som muligt
Mit bud er at alle sæder IKKE bliver udnyttet på onsdag
I infohuset sidder blandt andet én af de billetansvarlige hos FCM, der er ansat på fuld tid for at have styr på billetter og andet omkring stadion.Administrator skrev: ↑29. jul 2018, 23:26Nu er de folk i infohuset nu heller ikke dem med den største viden om det. Der er faktisk folk ansat hos Fcm, der netop har det ansvarsområde.
Der synes jeg godt, at man kan forvente at få svar på spørgsmål angående billetsituationen til på onsdag. Når det ikke bliver meldt ud her, så bliver der ikke meldt noget ud om antal af mulige billetter.
Jeg kan godt forstå forklaringen med, at der muligvis er et lavt antal billetter, men man forventer et stort antal chancebilletter tæt på kampstart. Men så må det være muligt at sige noget om, hvor mange man forventer af dem.
Jeg læste et sted, at en fra klubben (tror det var Jakob Jørgensen), der udtalte, at mange der dukkede op til guldkampen kom ind på netop chancebilletter. Så man må have en idé om, hvor mange man tidligere har fået ind den vej og så lave et skøn over, hvor mange der kan tænkes at være.
Så kan man melde ud, at man har eksempelvis 500 almindelige billetter, som de første får, men man eksempelvis forventer op til 350 chancebilletter, som de næste kan få kort inden kampstart.
Tallene er gæt og ikke baseret på noget jeg har nogen idé om. Men det ville være en rigtig god service, hvis klubben bare meldte en smule ud.
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!
Men de har vel meldt ud, at den er en del billetter, så folk skal bare komme (ergo forventer de, at der er billetter nok). Det er vel i princippet fint nok? At vide hvor mange billetter, der er tilgængelige hjælper jo ikke så meget, hvis ikke du kender efterspørgslen. Faktum er jo, at FCM ikke ved, hvor mange billetter, der vil være, før på kampdagen. Det er jo svagheden ved grats-billetter, at du ikke aner, hvor mange, der vil blive udnyttet - sandsynligvis en ret lav andel.tubbe93 skrev: ↑30. jul 2018, 09:47Så kan man melde ud, at man har eksempelvis 500 almindelige billetter, som de første får, men man eksempelvis forventer op til 350 chancebilletter, som de næste kan få kort inden kampstart.
Tallene er gæt og ikke baseret på noget jeg har nogen idé om. Men det ville være en rigtig god service, hvis klubben bare meldte en smule ud.
Jeg mener at have hørt, at kun ca. 70% af sæsonkortholderne møder op til en given kamp. Hvis der er solgt 5000 sæsonkort, så giver det alene 1500 chancebilletter. Så folk bør altså på ingen måde holde sig tilbage fra at komme. Sandsynligvis vil der være flere tusinde billetter til uddeling.
Jeg tror folks anke går på kommunikationen. Klubben bør melde klart ud, at man forventer 2000-ish chancebilletter. Som kommunikationen har været indtil nu, og hvad man kan læse på diverse facebook grupper, så tør den almindelige fan ikke komme på stadion af frygt for udsolgt. Jeg er enig i at hvis man læser udtalelserne korrekt, så får man indtryk af at chancen for at komme ind er rigtig god, men mange er stadig i tvivl. Jeg tror vi ender med maks 8.000 på stadion samtidig med at vi har 1.000+ der sidder i Herning og særligt omegn og gerne ville have set kampen. Jeg håber jeg tager fejl.Kent skrev: ↑30. jul 2018, 11:11Men de har vel meldt ud, at den er en del billetter, så folk skal bare komme (ergo forventer de, at der er billetter nok). Det er vel i princippet fint nok? At vide hvor mange billetter, der er tilgængelige hjælper jo ikke så meget, hvis ikke du kender efterspørgslen. Faktum er jo, at FCM ikke ved, hvor mange billetter, der vil være, før på kampdagen. Det er jo svagheden ved grats-billetter, at du ikke aner, hvor mange, der vil blive udnyttet - sandsynligvis en ret lav andel.tubbe93 skrev: ↑30. jul 2018, 09:47Så kan man melde ud, at man har eksempelvis 500 almindelige billetter, som de første får, men man eksempelvis forventer op til 350 chancebilletter, som de næste kan få kort inden kampstart.
Jeg mener at have hørt, at kun ca. 70% af sæsonkortholderne møder op til en given kamp. Hvis der er solgt 5000 sæsonkort, så giver det alene 1500 chancebilletter. Så folk bør altså på ingen måde holde sig tilbage fra at komme. Sandsynligvis vil der være flere tusinde billetter til uddeling.
Jeg frygter klubben har skudt sig selv lidt i foden med det her projekt - desværre. Intentionerne var gode, men jeg tror vi havde fået flere folk på stadion, hvis vi havde kørt med billetter til en 20’er og online salg.
CasperBW skrev: ↑30. jul 2018, 12:39Jeg tror folks anke går på kommunikationen. Klubben bør melde klart ud, at man forventer 2000-ish chancebilletter. Som kommunikationen har været indtil nu, og hvad man kan læse på diverse facebook grupper, så tør den almindelige fan ikke komme på stadion af frygt for udsolgt. Jeg er enig i at hvis man læser udtalelserne korrekt, så får man indtryk af at chancen for at komme ind er rigtig god, men mange er stadig i tvivl. Jeg tror vi ender med maks 8.000 på stadion samtidig med at vi har 1.000+ der sidder i Herning og særligt omegn og gerne ville have set kampen. Jeg håber jeg tager fejl.Kent skrev: ↑30. jul 2018, 11:11Men de har vel meldt ud, at den er en del billetter, så folk skal bare komme (ergo forventer de, at der er billetter nok). Det er vel i princippet fint nok? At vide hvor mange billetter, der er tilgængelige hjælper jo ikke så meget, hvis ikke du kender efterspørgslen. Faktum er jo, at FCM ikke ved, hvor mange billetter, der vil være, før på kampdagen. Det er jo svagheden ved grats-billetter, at du ikke aner, hvor mange, der vil blive udnyttet - sandsynligvis en ret lav andel.tubbe93 skrev: ↑30. jul 2018, 09:47Så kan man melde ud, at man har eksempelvis 500 almindelige billetter, som de første får, men man eksempelvis forventer op til 350 chancebilletter, som de næste kan få kort inden kampstart.
Jeg frygter klubben har skudt sig selv lidt i foden med det her projekt - desværre. Intentionerne var gode, men jeg tror vi havde fået flere folk på stadion, hvis vi havde kørt med billetter til en 20’er og online salg.
Ville det ikke være nemmere hvis de kun åbnede for de gratis billetter online til folk som har fortaget et køb på FCM.dk
Også selvfølgelig på stadion
Jeg er helt enig. Desværre. Intentionen er rigtig fin fra klubben/spillertruppen og sponsorerne, men en lav/symbolsk egenbetaling på 20-30 kr. havde nok hjulpet, og i givet fald havde man da fået siet det værste revl og krat fra, herunder evt. Brøndby-fans med usympatiske motiver.CasperBW skrev: ↑30. jul 2018, 12:39Jeg tror folks anke går på kommunikationen. Klubben bør melde klart ud, at man forventer 2000-ish chancebilletter. Som kommunikationen har været indtil nu, og hvad man kan læse på diverse facebook grupper, så tør den almindelige fan ikke komme på stadion af frygt for udsolgt. Jeg er enig i at hvis man læser udtalelserne korrekt, så får man indtryk af at chancen for at komme ind er rigtig god, men mange er stadig i tvivl. Jeg tror vi ender med maks 8.000 på stadion samtidig med at vi har 1.000+ der sidder i Herning og særligt omegn og gerne ville have set kampen. Jeg håber jeg tager fejl.Kent skrev: ↑30. jul 2018, 11:11Men de har vel meldt ud, at den er en del billetter, så folk skal bare komme (ergo forventer de, at der er billetter nok). Det er vel i princippet fint nok? At vide hvor mange billetter, der er tilgængelige hjælper jo ikke så meget, hvis ikke du kender efterspørgslen. Faktum er jo, at FCM ikke ved, hvor mange billetter, der vil være, før på kampdagen. Det er jo svagheden ved grats-billetter, at du ikke aner, hvor mange, der vil blive udnyttet - sandsynligvis en ret lav andel.tubbe93 skrev: ↑30. jul 2018, 09:47Så kan man melde ud, at man har eksempelvis 500 almindelige billetter, som de første får, men man eksempelvis forventer op til 350 chancebilletter, som de næste kan få kort inden kampstart.
Frygter også, at man kan ende i en dum situation, hvor folk ikke gider, at køre f.eks. 1 time hver vej uden sikkerhed for at få en billet. Der er jo mange, der har langt til stadion, og de løber en stor risiko for at køre forgæves (selvom de helst vil på stadion), hvorfor alternativet med at snuppe kampen på TV er et belejligt alternativ. Det kan jeg egentlig godt forstå, selvom jeg håber på, at vi får fyldt Arenaen op til sidste plads, så holdet kan få den maksimale støtte.
Bedre kommunikation omkring billetsituationen kunne sikkert hjælpe ift. frygten for at køre forgæves, men det største problem er vel i virkeligheden, at man ikke har et overblik over (og først får det lige op til kampstart, hvor det er for sent for folk, der har et stykke vej til stadion), hvor mange sæsonkortholdere, der dukker op til en vigtig europæiske kamp midt i sommerferien?
Det er sikkert derfor, at der ikke er kommet en udmelding på hvor mange biletter, der forventes at komme i spil til onsdag.
Jeg forstår slet ikke konceptet om at reservere en del af billetterne til chancebilletter.
Det er da bedre, at dem som gerne vil have en billet kan bestille den. fx. medlemmer af fanklubben burde ikke være nødvendige at tvinge ud på en længere tur for en chancebillet.
Iøvrigt, så kan jeg se at fcm på Facebook har slettet opslaget omkring næsten udsolgt til Astana kampen fra den 21 juli. Så noget må virkelig været gået galt i kommunikationsafdelingen, nu der ikke har været nogle Brøndby fans indeover. Hvis det viser sig at der er mange ledige pladser.
Jeg vil blive enormt skuffet, hvis vi ikke ser et næsten fyldt mch.
Det er da bedre, at dem som gerne vil have en billet kan bestille den. fx. medlemmer af fanklubben burde ikke være nødvendige at tvinge ud på en længere tur for en chancebillet.
Iøvrigt, så kan jeg se at fcm på Facebook har slettet opslaget omkring næsten udsolgt til Astana kampen fra den 21 juli. Så noget må virkelig været gået galt i kommunikationsafdelingen, nu der ikke har været nogle Brøndby fans indeover. Hvis det viser sig at der er mange ledige pladser.
Jeg vil blive enormt skuffet, hvis vi ikke ser et næsten fyldt mch.
- Administrator
Jeg tror mere problemet er at folk har hamstret for mange billetter, bare lige for at være sikker. Så bliver en del af dem ikke brugt, og samtidig er der vel også godt 1000 sæsonkortholdere der heller ikke kommer.
Enig.Administrator skrev: ↑30. jul 2018, 19:59Jeg tror mere problemet er at folk har hamstret for mange billetter, bare lige for at være sikker. Så bliver en del af dem ikke brugt, og samtidig er der vel også godt 1000 sæsonkortholdere der heller ikke kommer.
Tror også at folk hamstre inden de ved om de kan få vennerne med. Og hvis vennerne gør det samme, står de pludselig med en masse billetter.
Frygter at der bliver langt fra fyldt.
-
Densestar7430
Lidt en farce det hele har udviklet sig til. Ville rigtig gerne have købt billetter til mig og min søn, men vi kommer helt sikkert ikke til at prøve lykken med de chance billetter.
Klubben ser allerede små dum ud nu, og det bliver endnu værre hvis der bliver tusinde af tomme sæder til kampen. Selvom det er lavet med de bedste intentioner, så synes jeg de har fejlet stort.
Mon ikke de tænker sig lidt mere om inden de kaster sig ud i et lign. Stunt..
Klubben ser allerede små dum ud nu, og det bliver endnu værre hvis der bliver tusinde af tomme sæder til kampen. Selvom det er lavet med de bedste intentioner, så synes jeg de har fejlet stort.
Mon ikke de tænker sig lidt mere om inden de kaster sig ud i et lign. Stunt..
Narh. Den potentielle risiko for sæsonkortholdere, der er på ferie må være det langt største problem for at fylde stadion, hvis der er solgt lad os sige ca. 5.500 sæsonkort, og med reduceret kapacitet til europæiske kampe, så ser jeg denne risiko som langt større end (over)hamstring af biletter af såvel FCM fans som evt. BIF fans med ulødige motiver. Jeg forventer klart, at FCM fans, der har hentet gratis biletter, som de ikke skal bruge, har givet dem videre til andre, så vi kan få så mange så muligt på stadion på onsdag. Alt andet er sgu en skandale!