FCM skal have en erfaren spiller fra den højere hyldeSniper skrev: ↑26. jul 2018, 15:06Nej tak til Hjulsager herfra. Han har reelt kun spillet en enkelt halvsæson hvor han sprudlede, ellers har han skuffet BIF fans gang på gang og var marginal spiller i flere sæsoner og nu hvor han ikke har spillet et års tid tror jeg ikke han kan gøre det impact på vores hold som vi har brug for p.t.
Transfer sommer 2018
Re: Transfer sommer 2018
Af ren nysgerrighed er Hjulsager en spiller fra en af de (høje) hylder, som du nævner i hvert indlæg?FCM2000 skrev: ↑26. jul 2018, 15:10FCM skal have en erfaren spiller fra den højere hyldeSniper skrev: ↑26. jul 2018, 15:06Nej tak til Hjulsager herfra. Han har reelt kun spillet en enkelt halvsæson hvor han sprudlede, ellers har han skuffet BIF fans gang på gang og var marginal spiller i flere sæsoner og nu hvor han ikke har spillet et års tid tror jeg ikke han kan gøre det impact på vores hold som vi har brug for p.t.
Ja, vi har fattet, at DU mener, vi skal 'splash the cash' og hente spillere for 20mio.+, men faktum er, at det er ikke vores måde at gøre tingene på, og det har klubben også understreget flere gange. Vi har nogle værktøjer, der gør, at det er muligt at hente KVALITETSSPILLERE fra en HØJERE HYLDE uden at smide mange, mange millioner. For hulen da.FCM2000 skrev: ↑26. jul 2018, 15:10FCM skal have en erfaren spiller fra den højere hyldeSniper skrev: ↑26. jul 2018, 15:06Nej tak til Hjulsager herfra. Han har reelt kun spillet en enkelt halvsæson hvor han sprudlede, ellers har han skuffet BIF fans gang på gang og var marginal spiller i flere sæsoner og nu hvor han ikke har spillet et års tid tror jeg ikke han kan gøre det impact på vores hold som vi har brug for p.t.
Ja men han mangler rutine, som f.eks Drexler har.THenry skrev: ↑26. jul 2018, 15:30Af ren nysgerrighed er Hjulsager en spiller fra en af de (høje) hylder, som du nævner i hvert indlæg?FCM2000 skrev: ↑26. jul 2018, 15:10FCM skal have en erfaren spiller fra den højere hyldeSniper skrev: ↑26. jul 2018, 15:06Nej tak til Hjulsager herfra. Han har reelt kun spillet en enkelt halvsæson hvor han sprudlede, ellers har han skuffet BIF fans gang på gang og var marginal spiller i flere sæsoner og nu hvor han ikke har spillet et års tid tror jeg ikke han kan gøre det impact på vores hold som vi har brug for p.t.
-
Jesper BW1100
Hvis det er tilfældet har hylderne da sænket sig noget i løbet af transfervinduet....THenry skrev: ↑26. jul 2018, 15:30Af ren nysgerrighed er Hjulsager en spiller fra en af de (høje) hylder, som du nævner i hvert indlæg?FCM2000 skrev: ↑26. jul 2018, 15:10FCM skal have en erfaren spiller fra den højere hyldeSniper skrev: ↑26. jul 2018, 15:06Nej tak til Hjulsager herfra. Han har reelt kun spillet en enkelt halvsæson hvor han sprudlede, ellers har han skuffet BIF fans gang på gang og var marginal spiller i flere sæsoner og nu hvor han ikke har spillet et års tid tror jeg ikke han kan gøre det impact på vores hold som vi har brug for p.t.
Ok. Tak. Jeg forstår måske ikke helt det med, hvorfor du mener Drexler har den fornødne erfaring.
Er det fordi han er ældre (28 år) end f.eks. Hjulsager for Drexler har jo primært spillet i de lavere tyske rækker (3. Bundesliga), så synes ikke han har meget erfaring fra et højt sportsligt niveau (udover sidste sæson i Kiel)?
Jeg er helt enig. BIF faldbød Hjulsager til andre klubber kort før han havde sin gode halvsæson. Han har slet ikke vist nok, til at man skal hente ham som andet end en udviklingsspiller - og det er han sådan set både for dyr og gammel til at være. Han vil imo være en lottokupon i stil med Mayron George.Sniper skrev: ↑26. jul 2018, 15:06Nej tak til Hjulsager herfra. Han har reelt kun spillet en enkelt halvsæson hvor han sprudlede, ellers har han skuffet BIF fans gang på gang og var marginal spiller i flere sæsoner og nu hvor han ikke har spillet et års tid tror jeg ikke han kan gøre det impact på vores hold som vi har brug for p.t.
helt ærlig hvorfor tror du man gav 19 mill kr. for ham og en stor løn ?THenry skrev: ↑26. jul 2018, 16:32Ok. Tak. Jeg forstår måske ikke helt det med, hvorfor du mener Drexler har den fornødne erfaring.
Er det fordi han er ældre (28 år) end f.eks. Hjulsager for Drexler har jo primært spillet i de lavere tyske rækker (3. Bundesliga), så synes ikke han har meget erfaring fra et højt sportsligt niveau (udover sidste sæson i Kiel)?
Han har spillet for Kiel som ligger i 2. bundesliga og han har spillet i Furth 2. bundesliga, sammen med Sparv og Koscmar.
Når man er 28 år så er man modnet som spiller og 2. bundesliga er absolut en liga du ikke skal undervurdere, lønninger, tilskuere og budget mv. er højere gennemsnitlig i forhold til superligaens gennemsnit.
Det er jo ikke rigtig, ankersen, steinlein og svend signalerede noget andet efter guldet, og at man netop havde pengene til det efter storsalg vinter.AltidFCM skrev: ↑26. jul 2018, 16:03Ja, vi har fattet, at DU mener, vi skal 'splash the cash' og hente spillere for 20mio.+, men faktum er, at det er ikke vores måde at gøre tingene på, og det har klubben også understreget flere gange. Vi har nogle værktøjer, der gør, at det er muligt at hente KVALITETSSPILLERE fra en HØJERE HYLDE uden at smide mange, mange millioner. For hulen da.FCM2000 skrev: ↑26. jul 2018, 15:10FCM skal have en erfaren spiller fra den højere hyldeSniper skrev: ↑26. jul 2018, 15:06Nej tak til Hjulsager herfra. Han har reelt kun spillet en enkelt halvsæson hvor han sprudlede, ellers har han skuffet BIF fans gang på gang og var marginal spiller i flere sæsoner og nu hvor han ikke har spillet et års tid tror jeg ikke han kan gøre det impact på vores hold som vi har brug for p.t.
-
mousebreaker
Fuldstændig enig.Kent skrev: ↑26. jul 2018, 17:10Jeg er helt enig. BIF faldbød Hjulsager til andre klubber kort før han havde sin gode halvsæson. Han har slet ikke vist nok, til at man skal hente ham som andet end en udviklingsspiller - og det er han sådan set både for dyr og gammel til at være. Han vil imo være en lottokupon i stil med Mayron George.Sniper skrev: ↑26. jul 2018, 15:06Nej tak til Hjulsager herfra. Han har reelt kun spillet en enkelt halvsæson hvor han sprudlede, ellers har han skuffet BIF fans gang på gang og var marginal spiller i flere sæsoner og nu hvor han ikke har spillet et års tid tror jeg ikke han kan gøre det impact på vores hold som vi har brug for p.t.
Jeg ville være målløs - og ikke på den fede måde - hvis man brugte en skilling på Hjulsager.
Vi har nok af spillere men man er nødt til at finde en spiller der kan løfte baren i dette vindue. Det kan Hjulsager ikke. Vi skal måske have to efter min mening, for jeg mener at Duelund bør skydes af i dette vindue, tiden er rigtig både for ham og klubben. Så må vi tage det vi kan få allersidst i vinduet hvis der ikke er kommet et stort bud først. Sker det ikke må det blive til vinter. Alder betyder meget for prisen.
Det er også værd at bemærke at vi SKAL i gruppespil i år. Ellers er de nødt til at springe boksen på spillere næste år for ikke at komme ned på landekoefficienten i Europa. Vores sidste gruppespil er snart forældet
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
-
mousebreaker
Umiddelbart burde der jo være et talent klar i kulissen når Duelund ryger afsted. Mabil og Kraev ligger jo nok som de der er længst fremme, men De har begge langt endnu og det er slet ikke givet at de når det niveau der skal til. Så ryger Due så tænker jeg der skal erstatning ind
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Hvorfor blive den hylde snak konstant ved?
Mener du seriøst hjulsager er på en højere hylde?
Han har vel ikke spillet en kamp i over 1 år
Mener du seriøst hjulsager er på en højere hylde?
Han har vel ikke spillet en kamp i over 1 år
Hjulsager kommer ikke. Han vil helst blive i udlandet, men hvis det ikke kan lade sig gøre, ender han i BIF. Troels Bech allerede haft samtaler med ham.
Stop nu med at tale om hjulsager. Han ville ikke komme på vores 2. hold. Et godt halvt år før at han var tæt på at blive solgt til Hobro. Tag jer nu sammen.
Jeg tror hans koreanske klub d.d. har bekræftet, at han skal til Kiel. Det er i hvert fald, hvad jeg får ud af denne artikel, når jeg smider translate på http://www.hyundai-motorsfc.com/board/b ... bseq=69539