De pinlige på tur

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
FCMads

Re: De pinlige er i avisen...

Indlæg af FCMads »

Peter Ross skrev:
>
> Peter Ross - Jungbloot, var vi pinlige nok ?
>

Hehe, jeg så kampen fra den modsatte langside, og jeg vil sige at I gjorde det rigtig godt! Vi stod og snakkede om om det var Hekler der stod derovre, men kunne ikke blive enige. Men da Ikast scorede til 1-0 var vi ikke i tvivl mere! :D

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

FCMads skrev:
> Hehe, jeg så kampen fra den modsatte langside, og
> jeg vil sige at I gjorde det rigtig godt!

Hvorfor kom du/I ikke over ? :-)

> Vi stod og snakkede om om det var Hekler der stod derovre,
> men kunne ikke blive enige. Men da Ikast scorede
> til 1-0 var vi ikke i tvivl mere! :D

Det må da vel være pga. det makedonske flag ? :-)
Nikola så godt nok lidt overrasket ud, da han spottede et flag fra hans hjemland... Mon det var derfor han kæmpede som en besat ?

Du kunne vel også kende os på vores banner + røg ? ;-)

Peter Ross

footballchief

Ny kamp på fredag

Indlæg af footballchief »

Jeg går lidt og tænker over om vores 2 grupper skal slå os sammen til een stor, og tror egentlig det kunne blive en stor succes. Men jeg holder stærkt på at placeringen skal være på den åbne langside så vi er fri for alle kontorarbejderne under halvtaget´, og så vi virkelig kan vise farverne, røgen og virkelig give den gas med trommer og sang som det var tilfældet forrige fredag.
Vel mødt mod endnu et Viborg hold på fredag!

Peter Ross

Re: Ny kamp på fredag

Indlæg af Peter Ross »

Vi kunne nu også godt nappe den ene ende af siddetribunen, og derved udnytte overdækningen. Men det kunne være man skulle gå over på langsiden på fredag... Det er vel jer, som står ca. midt på ? :-)

Peter Ross

footballchief

Indlæg af footballchief »

Fuldstændig korrekt, men der står jo heller ikke mange andre derover, men godt gættet.
går nok igang med at erhverve folk imorgen, så må jeg lige høre deres mening, men tror den generelle holdning er at de bedste pladser er de uindtagelige midt på den åbne langside.

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Hov hov!
Nu må jeg sætte min store illelugtende og pinlige fod ned.
Mini, er altså slet ikke pinlig nok til at føre forhandlinger, på de pinliges vegne. Jeg må ligeledes holde på de pinliges plasering, på de bedste pladser på stadion. Hvis man vil være pinlig på den ordenlige måde, er det vigtigt at holdet, og i særdelsehed modstanderne kan høre alt man råber. "Hvis du er pinlig alene i skoven og inde høre dig, er du så virkelig pinlig?"
Der er jo heller ikke meget fis ved at Streake, natten før en kampe, uden vidner? Så er man vel højst natlig naturist (Det skulle vist være ret inn for tiden??)

Get my drift?

kopien

Indlæg af kopien »

Nej hoffmand, du har tydeligvis også fået lidt for mange øl i søndags..!!!!

Det jeg fortalte dig da du råbte af Ross (den store af dem) var at hvis du ikke kan lide sangen så synes jeg du skulle starte en anden sang, der lød HØJERE så folk droppede den sang mod TF...

Hvis du mener jeg har bedt dig om at skride håber jeg du var ret fuld..

Besvar