CL Q2/1: FC Astana - FC Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
mnm123

Re: CL Q2/1: FC Astana - FC Midtjylland

Indlæg af mnm123 »

Holdet skriger på højre wing back med kvalitet og offensiv midt der kan sidde de forreste og kanter i sene. Vi skal kan vende dette hjemme, Paul bør vise mere og pille skal tage styringen. Vi vinder hjemme 2 0

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Anden halvleg var i det store hele en positiv oplevelse. Satme ærgeligt det her. Så vildt at vi ikke evner at skubbe holdet frem i Europa i de her situationer. Man begynder jo at få associationer til Wozniacki når hun er tæt på et stort resultat. Så bakker hun lige en meter til halvanden bagud hver gang. Samme mentale mangel har vores drenge på banen og desværre er der ingen med nok lederevner der kan få det til at ske. De har tilsyneladende nok at gøre med at holde sammen på sig selv. Det er en skam
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

mnm123 skrev:
24. jul 2018, 18:14
Holdet skriger på højre wing back med kvalitet og offensiv midt der kan sidde de forreste og kanter i sene. Vi skal kan vende dette hjemme, Paul bør vise mere og pille skal tage styringen. Vi vinder hjemme 2 0
Jeg synes vi er langt mere udfordret i den her tid på venstre wingback. MDH er helt væk. Ham Andersson må være skadet - kan ikke gå hurtigt nok med at få ham prøvet af
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Det måtte jo komme, når vi endnu engang stiller os ned i eget felt og prøver at fedte et resultat hjem. Astana ville vinde og havde heldet ved at prøve.

De lange bolde op på Paul var læst og han nåede vel stort set kun at tæmme dem, inden der var en Astana spiller til at tage bolden. Og dem de ikke fik fat i, valgte Paul at smide væk.

Vores midtbane er svag idag, igen idag og jeg forstår simpelthen ikke at man valgte at forlænge med Sparv. Han er jo pivringe og er aldrig siden hans skade kommet tilbage på niveau. Poulsen har så også valgt at sænke niveauet og frygter for hvis det er på permanent basis. Midtbanen Sparv og Poulsen duer bare ikke, den er alt for langsom både i tanke og handling.

Vi mangler noget Petter Andersson/Drexler typer til at skabe spillet og styrke vores offensiv. Vores offensiv har svært ved at skabe noget sammen som hold og det er kun individuelle aktioner, der giver os lidt.

Det var vel også kun Frank der udførte et ordentligt pres og uden opbakning, så ender han desværre bare med at løbe solen sort.
Senest rettet af pr0j3ct 24. jul 2018, 18:21, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Dobbel post

Sniper

Indlæg af Sniper »

mousebreaker skrev:
24. jul 2018, 18:16
mnm123 skrev:
24. jul 2018, 18:14
Jeg synes vi er langt mere udfordret i den her tid på venstre wingback. MDH er helt væk. Ham Andersson må være skadet - kan ikke gå hurtigt nok med at få ham prøvet af
Enig, jeg savner også én der er bedre på bolden end MDH, han var været helt usynlig de første kampe i sæsonen. Og idag direkte ringe.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Jeg vil vædde på at Thorup stiller sig frem og udtrykker stor tilfredshed mod indsatsen og påpeger at det var sort uheld det hele og at vi burde have vundet.

Brugeravatar
Stoffer

Indlæg af Stoffer »

mousebreaker skrev:
24. jul 2018, 18:25
Jeg vil vædde på at Thorup stiller sig frem og udtrykker stor tilfredshed mod indsatsen og påpeger at det var sort uheld det hele og at vi burde have vundet.
Ugh. Jeg tænkte det samme.

Dispositionen med Sparv og Poulsen på en lyn hurtig kunststof bane var katastrofal. Ligesom et mål indkasseret i dyb overtid ikke er nyt.

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Vi skal have løst det midtbane dilemma med det samme og jeg håber at Jess har nosserne til at bænke Jakob, selvom han er anfører.

Alternativt, så må vi skifte opstilling, som jeg tidligere har været inde på. Man kan i fodbold ikke være i start 11 på tidligere meritter. Er ked af det på Poulsens vegne, men hans niveau har været fornærmende lavt her i de første tre kampe.
Sparv synes jeg egentlig leverer, men når Jakob ikke præsterer de løb og erobringer han skal på den position, så kommer Sparv til at se skidt ud i mange situationer.

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Vi skal have løst det midtbane dilemma med det samme og jeg håber at Jess har nosserne til at bænke Jakob, selvom han er anfører.

Alternativt, så må vi skifte opstilling, som jeg tidligere har været inde på. Man kan i fodbold ikke være i start 11 på tidligere meritter. Er ked af det på Poulsens vegne, men hans niveau har været fornærmende lavt her i de første tre kampe.
Sparv synes jeg egentlig leverer, men når Jakob ikke præsterer de løb og erobringer han skal på den position, så kommer Sparv til at se skidt ud i mange situationer.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Retfærdigvis skal det siges at Astana ikke kommer frem til noget nævneværdigt i anden halvleg, i al den tid vi stadig spillede fodbold. Samtidig med kommer vi frem til en scoring på et skud udefra, samt en stor tilfældig chance til Wikheim som afsluttede helt uden kvalitet - ligesom MDH i første halvleg. Dommeren laver en fejl og annullerer et mål.

I første halvleg har Astana et væld af skudchancer lige udenfor feltet midt for mål. Heldigvis gik de lige forbi stolpen, for de var ofte sparket med kvalitet. Vi var helt helt væk i de første 45 minutter

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Hvor er presspillet på boldholderen? Hvorfor er vi forkrampede i alt vi gør. Hvorfor tror vi pludselig at vi nu kan forsvare en kamp hjem ? Hvorfor stiller vi ikke bare 11 mand på målstregen når vi bare vil forsvare. Den dobbelte målscorer får alt for meget plads.

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Lad os købe Laszlo Kleinheisler, så slipper vi for ham i returen :) og så er Astana ligeså tandløse som os.

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Lige endnu en bemærkning.

Hvor er det latterligt at vi intet har lært af de sidste to års inkasserede mål i slutminutterne.

Christian

Indlæg af Christian »

- pisse ærgerligt resultat
- vi spiller en god 2. Halvleg og vi er ikke ude af cl endnu
- Kleinheisler har jo alle marginaler med sig i dag. Kunne han gøre sådan i hver kamp, spillede han jo ikke for Astana.
- man kan ikke lære at gardere sig mod et mål af den kaliber. De sker når de sker og sådan er fodbold.
- lad nu være med at synes at alle dem der gjorde det rigtig godt i sidste sæson, pludselig skal sælges pga en lidt usikker start på sæsonen.
- Vi ses på stadion til returkampen

Kom så FCM

Besvar