CL Q2/1: FC Astana - FC Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Steffen am

Re: CL Q2/1: FC Astana - FC Midtjylland

Indlæg af Steffen am »

Rumænsk dommer

Radu Petrescu (ROU)

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

SimonH skrev:
23. jul 2018, 18:38
Godt at se at både dovbyk, wikheim, Sanneh er med i truppen. Især med dovbyk, da det så nok betyder, at det ikke er så slemt. Derudover så lægger jeg mærke til at mabil er med i truppen, Kroon udeladt. Det tyder på at man stadig tror på mabil, som jeg personligt håber får chancen som indskifter på bekostning af kraev. God kamp
Ja 21 mand uden Kroon kan kun betyde manden er færdig i FCM.
Skal vi skyde på han sælges indenfor de næste 14 dage?

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Jesper BW1100 skrev:
23. jul 2018, 19:03
SimonH skrev:
Godt at se at både dovbyk, wikheim, Sanneh er med i truppen. Især med dovbyk, da det så nok betyder, at det ikke er så slemt. Derudover så lægger jeg mærke til at mabil er med i truppen, Kroon udeladt. Det tyder på at man stadig tror på mabil, som jeg personligt håber får chancen som indskifter på bekostning af kraev. God kamp
Ja 21 mand uden Kroon kan kun betyde manden er færdig i FCM.
Skal vi skyde på han sælges indenfor de næste 14 dage?
Kroon,
skadede Rilwan og Riis
de nye Joel Andersson, Jens Cajuste
3. målmand Ottesen,
og så de unge Brandhof, Baidoo, Kairinen (og Madsen, Tue og Olsen)

Altså der ikke er med, enig i at Kroon stikker ud.

Kan selvfølgelig være benhård prioritering, og man har netop 3 tvivlsomme spillere med til Kazakstan,
men ja, kunne også godt ligne optakten til en afsked.

Benzo

Indlæg af Benzo »

SimonH skrev:
Jeg tror Mabil er med fordi Wikheim er tvivlsom, og Mabil er den spiller i truppen der minder mest om Wikheim ift kompetencer.

MFKM

Indlæg af MFKM »

SimonH skrev:
Når der er udtaget 21 mand, kan du desværre ikke konkludere noget mht. skader. Medmindre nogen har spottet ham i videoerne hvor de går mod flyet eller rundt på træningsbanen, så er jeg fortsat pessimistisk.

Jeg vil ikke være overrasket hvis Dovbyk er sorteret fra, og vi derefter får en melding om at han ventes ude i lang tid. Skaden lignede desværre noget alvorligt med knæet. Ser vi ham på banen inden jul er jeg positivt overrasket.

THenry

Indlæg af THenry »

MFKM skrev:
24. jul 2018, 10:27
SimonH skrev:
Når der er udtaget 21 mand, kan du desværre ikke konkludere noget mht. skader. Medmindre nogen har spottet ham i videoerne hvor de går mod flyet eller rundt på træningsbanen, så er jeg fortsat pessimistisk.

Jeg vil ikke være overrasket hvis Dovbyk er sorteret fra, og vi derefter får en melding om at han ventes ude i lang tid. Skaden lignede desværre noget alvorligt med knæet. Ser vi ham på banen inden jul er jeg positivt overrasket.
Du har ret i, at FCM godt kan lide at ligge røgslør ud ifbm. Udtagelse af truppen. Det kan også give mening og en fordel nogle gange. Jeg anser det dog som om, at man må få mest ud af at gøre overfor hold i den hjemlige liga, hvor klubberne kender hinanden ind og ud. Astana har næppe samme kendskab til os (og derudover er Dovbyk mere en reservespiller end en profil) så tror og håber, at det er et godt tegn, at Dovbyk er i truppen, selvom det så grimt ud. Jeg synes heller ikke, at det giver mening, at slæbe en spiller 4000 km i den ene retning og så 4000 km retur dagen efter, hvis han har et smadret korsbånd. Det vil være dårlige dømmekraft i min verden.

MFKM

Indlæg af MFKM »

THenry skrev:
24. jul 2018, 11:12

Du har ret i, at FCM godt kan lide at ligge røgslør ud ifbm. Udtagelse af truppen. Det kan også give mening og en fordel nogle gange. Jeg anser det dog som om, at man må få mest ud af at gøre overfor hold i den hjemlige liga, hvor klubberne kender hinanden ind og ud. Astana har næppe samme kendskab til os (og derudover er Dovbyk mere en reservespiller end en profil) så tror og håber, at det er et godt tegn, at Dovbyk er i truppen, selvom det så grimt ud. Jeg synes heller ikke, at det giver mening, at slæbe en spiller 4000 km i den ene retning og så 4000 km retur dagen efter, hvis han har et smadret korsbånd. Det vil være dårlige dømmekraft i min verden.
Jeg tror heller ikke han er med flyveren, såfremt han er alvorligt skadet. Det er derfor jeg skriver, at jeg tror det er mere alvorligt, medmindre nogen har spottet ham i nogle af videoerne.

Hvis jeg skulle forberede mig og kom ind og så det vores hold fra scratch, så ville jeg slet ikke tænke på Mayron George som en faktor hvis jeg var Astana. De har formenligt først for alvor registreret hans navn i søndags da han pludselig kom på banen. Såfremt Dovbyk er ude, forudser jeg at chancen for at vi får George at se på banen er steget betragteligt - vel gået fra 20-30% til 60-70%. Det tænker jeg kan have en del at sige, i forhold til hvad man forbereder spillerne på. Netop den fordel er der ingen grund til at give Astana.

Pt tror jeg alle defensive spillere på Astana ved at Dovbyk er venstrebenet, men jeg tror ikke ret mange af dem ved hvad Georges fortrukne ben er.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Ah mon ikke også de har adgang til internettet og transfermarkt.com

Men du har selvfølgelig ret i at de nok højst sandsynlig har mindre materiale på George.
Men efter hans efterslæb i opstarten spiller han næppe 90 min.
Spørgsmålet kan så være om han spiller de første 60 eller de sidste 30.
Heldigvis for George, er det først returkampen der kan gå i forlænget

EsbenVest

Indlæg af EsbenVest »

Så behøver vi ikke spekulere længere. Dovbyk er IKKE med i den endelige trup. Og Mabil og Nicolaisen er også siet fra.
https://www.fcm.dk/nyheder/superliga/st ... mod-astana

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Del Hende's teknik er og bliver ringe

Brugeravatar
Saemala
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Indlæg af Saemala »

Tænder lige for TV'et, da Dal Hende misbruger den kæmpe chance! Sådan en afslutning, skal der være mere kvalitet i, i de her kampe.
Høvdingen af Herning

Brugeravatar
Stoffer

Indlæg af Stoffer »

Virkelig sløje første 20 min. Tændingen virker skæv med alt for mange frispark, man kan ikke følge med, man vinder ikke duellerne.. Selv med lave forventninger er jeg bekymret.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Dal Hende skal personligt håndvaske samtlige spilleres undertøj resten af efteråret hvis vi taber drt her dobbeltopgør, for den katastrofalt dårlige afslutning. Positivt er det at vi i den sekvens groft sagt første gang efter sommerferien skaber overtal på den forreste tredjedel.

Spillerne virker usikre og nervøse. Det hjælper ikke ligefrem på kvaliteten
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

tillykke Munksgaard 1-0

Brugeravatar
Stoffer

Indlæg af Stoffer »

Suk. Oceaner af plads centralt. Ærgerligt af Munksgaard, men hvor er Sparv?

Vi skal være heldige, hvis det kun bliver et måls nederlag.

Besvar