Hvad sker der??????????

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Altoriso

Capos !

Indlæg af Altoriso »

Jeg vil også give Helle og andre ret i, at det var lidt malplaceret, at synge alle de sange om Frandsen, men til capos forsvar skal det siges, at det IKKE var dem som startede sangene, men de sædvanlige typer oppe fra bagerste ende, som går mere op i at svine, end at støtte vores hold...
Capos vurderede gang på gang om de skulle bakke op, og var sangen allerede ved at være for godt i gang, bakkede de KORTVARIGT op, men startede ret hurtigt FCM støttesange op i stedet !

Så capos skal have stor ros i mine øjne, for netop at fornemme sig godt frem i løbet af kampen. Og det var rart nok at vi ikke havde den sædvanlige "kamp" mellem dem på bagerste og på capotårnet !

Derudover fortjener de stor ros for virkeligt at vise en KÆMPE energi idag, og der blev fandme sunget og trommet monstermeget igennem :-)

Og jeg stod lige bagved, og kunne vuredere det fra tætteste hold !

Ravnen

Mere capo

Indlæg af Ravnen »

bruno skrev:
-------------------------------------------------------
> Bare vi ikke kommer så langt ud at vi også begyner
> at danse den kolbøttefarbriks dans Viborg diskede
> op med i dag så er jeg enlig ligeglad

Visuelt så det ganske morsomt ud, og de var da helt oppe på mærkerne hele kampen.

Omvendt virkede Nordea noget tam, jeg har sagt det før, men min indtryk er at capoerne står for højt oppe på tribunen, det er kun dem på "over dem" som for alvor giver den armen. Hvis nu capoerne stod længere nede ville mange flere kunne se dem, måske skulle der ligefrem være to capotårne, med passende mellemrum, for at få hele Nordea med. Som det er nu står de virkelig aktive samlet på et frimærke og forsvinder næsten i mængden visuelt. No offense!

Anni

Re: Hvad sker der??????????

Indlæg af Anni »

Det kan godt være, at vi ikke kan undgå smæde sangene, men det er direkte pinligt, at du som capo går ind og støtter en smædesang, der handler om at Thomas Frandsen skal hænges, bare fordi en flok idioter på 10-15 stykker ikke er så voksne, at de kan nøjes med at synge med på de faste sange.

Anni/

Anni

Re: Mere capo

Indlæg af Anni »

Ja Nordea virkede tam, det tro pokker, stemningen blev totalt ødelagt af de smæde sange, hvilket bevirkede, at flere udvandrede i protest og mange holdt op med at synge med.

Anni

Amby

Re: Hvad sker der??????????

Indlæg af Amby »

checkmates skrev:
-------------------------------------------------------
> Amby du fatter åbenbart ikke hvad det er hun
> skriver!!!, Stemningen er squ ved at være den
> samme på nordea som den er her NEGATIV.
>
> For helvede det er da ringe
>

Okay, måske ikke lige det skarpeste indlæg fra min side. Men skal da gerne forklare mig. Jeg forstår udemærket, hvad det er hun skriver, men må indrømme, at jeg ikke helt forstår hendes problem.

Hvis du ikke har opdaget det, så er der et specielt forhold mellem BW og TGP/fanatikos/SU. Derfor er det netop i en kamp mod Viborg, der skal synges hadesange mod modstanderen. Sange mod Thomas Frandsen var under lavmålet ja. Men ellers mener jeg ikke stemingen var overdrevet negativ igår. Det undrer mig faktisk, at der ikke var flere, som buede af resultatet efter kampen.

Chap - FCM4EVER

Re: Capos !

Indlæg af Chap - FCM4EVER »

Enig med Takito. Jeg stod lige til venstre for capo tårnet. Og gang på gang q jeg høre en lille gruppe der stod foroven lidt over mod venstre på nordea. Og de eneste sange de sang, var sange som f.eks. mota din neger, du skyder aldrig mere. Og højer, du er et ob svin. Og det var også dem der sang det med thomas frandsen. Vil gerne indrømme at jeg nogle gange selv sang med på dem, for når vi har et så stort hadeforhold til vff som vi har, ja så sys jeg sq også man ska råbe af dem. Og stemningen var da ik tam på nordea. Den var sq go.
Det med personlige sange osv. ka du jo aldrig forhindre, så det er der ingen grund til at pive over. Der vil altid være nogle der synger dem.

FrejPrahl

Re: Capos !

Indlæg af FrejPrahl »

Hmm, synes til dels også det er helt fint, men holdkæft tilsviníngen af Viborgs målmand var til at falde om af grin over : " Skide Svensker" ? ? Tsk.. Ved ikke om folk i deres daværende tilstand havde glemt at vi selv har en "skide svensker" i vores mål.. Og den sang blev der bakket godt op om.. :P

Besvar