Transfer sommer 2018
Re: Transfer sommer 2018
Problemet er, at vi kun har 3 dage til truppen til Astana kampene skal registreres.
Vi mangler spillere som kan spille med bolden under pres. Vores spillere skider i bukserne, hver gang en modstander kigger på ham og slår en håbløs lang bold.
Duelund virker desværre som en spiller, der mangler motivation. Og uden ham er der ikke mange boldspillere tilbage.
Vi mangler spillere som kan spille med bolden under pres. Vores spillere skider i bukserne, hver gang en modstander kigger på ham og slår en håbløs lang bold.
Duelund virker desværre som en spiller, der mangler motivation. Og uden ham er der ikke mange boldspillere tilbage.
Der skal noget nyt ind.
Jeg regner stærkt med at vi henter en ny spiller på en højere hylde. Med kampen idag, så håber jeg at vi henter en kvalitetsspiller.
Jeg regner stærkt med at vi henter en ny spiller på en højere hylde. Med kampen idag, så håber jeg at vi henter en kvalitetsspiller.
Spørgsmålet er om det er nok ?
En central midt, en offensiv midt, reelt set burde man også hente 2 wingbacks af høj klasse, nu ved jeg ikke med ham andersson hvad han kan `=?
Alle kan vel have en OFF day. Tror at Dal Hende nok skal komme igen.
Måske truppen bare glæder sig til kampen mod Astana? Og det er svært at holde fokus på en kamp mod AaB?
Synes at Munksgaard gør det fint.
Jeg er mere nervøs over midtbanen. Der mangler vi 1 til at dirigere!
Måske truppen bare glæder sig til kampen mod Astana? Og det er svært at holde fokus på en kamp mod AaB?
Synes at Munksgaard gør det fint.
Jeg er mere nervøs over midtbanen. Der mangler vi 1 til at dirigere!
Mon ikke de er i fuld sving. Drexler-salget blev trods alt først effektueret i dag, og han var jo den type, du beskriver.
Der skal nok komme noget; spørgsmålet er hvem og hvornår.
ja jo, men de har jo vidst det her i lang tid, og har kunnet forberede sig, de burde have navnene og prisen, og om spilleren er interesseret
Det kan da også sagtens være, de har det. Men forhandlingerne med Køln skulle jo overstås som det første. Igen, det skete i dag. Og hvor lang tid har man vidst, at Drexler med sikkerhed var fortid i FCM?
jo men du ved jo godt, at det er det FCM praler med at de er godt forberedt, og det forventer jeg også de er, selvfølgelig skal de gå ud og søge fra det øjeblik hvor de træffer beslutning om at lade ham gå hvis man kan få den pris man vil have.
Man har dog trods alt en sportschef, Ove P og smartodds + hvad Thorup har af ønsker.
Jeg forventer klart at FCM har føler ude til aktuelle spillere, allerede nu.
Jeg er helt enig i, at vi mangler centrale midtbanefolk, der kan rykke op ad banen. Vores opbyggende spil kommer ofte til at have Sparv som udgangspunkt, og han er slet ikke god nok med bolden til, at han skal være den spiller for os.
Vi skal have en eksplosiv 8'er-type, som kan tage løb med og uden bold opad banen og som desuden har teknikken til en god fremadrettet aflevering. Og som kan bryde spillet. A la Delaney eller Petter Andersson.
Det kunne forhåbentligt tyde på at Rilwan Hassan snart er på vej tilbage? !Raat33 skrev: ↑21. jul 2018, 10:34https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... ck-drexler
Vi vil åbenbart ikke erstatte Drexler
Det er jo næsten som at få en ny spiller ind, så længe som han snart har været væk
Selv om Kraev endnu i min optik ikke har vist det store, så er der sikkert et potentiale som bare lige skal forløses (gerne meget snart..)
Udover det tænker jeg at det ville være mærkeligt hvis han ikke bakkede op om de spillere han træner og er sammen med hver dag
Graversen m.fl kan jo godt stadig lede, og skulle vi komme forbi Astana er det vel ikke utænkeligt at der kunne komme nyt blod til
Senest rettet af 974 21. jul 2018, 11:06, rettet i alt 1 gang.
Den slags udmeldinger tager jeg nu ikke alt for tungt.Raat33 skrev: ↑21. jul 2018, 10:34https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... ck-drexler
Det kan sagtens være røgslør.
Jeg tror sagtens man kan holde sig i top6 med den nuværende klub. Derfor kommer der nok ikke alt for mange nye spillere nu, faktisk tror jeg vi sælger flere end vi køber. Det glipper nok også med CHL/EL gruppespil i år og så indkøber man enten til vinter/sommer og starter forfra med nyt blod i stedet for et par af de bærende. Det er min tænke.
Der er kun spillet 2 runder og vi er blevet bortdømt i begge efter min mening også selvom vi har spillet elendigt, men det betyder altså intet! Der skal vel spilles en gang mod alle hold før vi rigtig kan snakke tilstanden. Jeg ser i det hele taget samme problem som de sidste par år også selvom vi blev mestre sidst (som jeg kreditere meget til et snesfuld spillere der over præsterede) Thorup har haft materiale nok til 2x guld og mindst en pokal triumf i mine øjne, men taktisk er han altså svag.. Det mener jeg seriøst selvom vi blev mestre. Vi kan ikke være afhængigt af om 2-3 spillere fungere hver gang.
Så lad os sælge lidt ud, såsom kroon osv. Så kan vi genopbygge helt fra bunden af fra vinter/sommer, selvom det er urealistisk så jeg gerne det skete med en ny træner og et par nye til staben.
Der er kun spillet 2 runder og vi er blevet bortdømt i begge efter min mening også selvom vi har spillet elendigt, men det betyder altså intet! Der skal vel spilles en gang mod alle hold før vi rigtig kan snakke tilstanden. Jeg ser i det hele taget samme problem som de sidste par år også selvom vi blev mestre sidst (som jeg kreditere meget til et snesfuld spillere der over præsterede) Thorup har haft materiale nok til 2x guld og mindst en pokal triumf i mine øjne, men taktisk er han altså svag.. Det mener jeg seriøst selvom vi blev mestre. Vi kan ikke være afhængigt af om 2-3 spillere fungere hver gang.
Så lad os sælge lidt ud, såsom kroon osv. Så kan vi genopbygge helt fra bunden af fra vinter/sommer, selvom det er urealistisk så jeg gerne det skete med en ny træner og et par nye til staben.
Håber da virkelig det er røgslør for der er virkelig brug for en type der kan lidt på egen hånd, som kan skabe chancer og plads til de andre. Bliver vildt skuffet hvis ikke vi henter en ny profil ovenpå Drexler salget.oros skrev: ↑21. jul 2018, 11:02Den slags udmeldinger tager jeg nu ikke alt for tungt.Raat33 skrev: ↑21. jul 2018, 10:34https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... ck-drexler
Det kan sagtens være røgslør.