Som nogle af jer måske har set lagde jeg mit eget sammendrag af guldsæsonen 2014/15 op for en måneds tid siden på youtube da jeg tænkte der også kunne være andre som kunne have lyst til at se den. For de interesserede kan den findes her:
https://youtu.be/5JKNUiC0iBM
Jeg syntes dog at den seneste sæson også fortjente et lignende sammendrag så har igen med mine begrænsede evner klippet højdepunkterne fra samtlige 36 FCM kampe (plus en enkelt Horsens kamp) sammen i én samlet film. Det er blevet til en solid helaftensfilm på lidt over to timer, så hvis nogen skulle sidde og kede sig her i sommervarmen så er her et bud:
https://youtu.be/VASY-k1mdfg
Og så håber jeg fortsat at nogen i FCM's kommunikationsafdeling eller tilsvarende bliver inspireret til at lave et rigtigt professionelt sammendrag af hele sæsonen med højdepunkter, spillerreaktioner mm som man kunne erhverve sig ulveshoppen.
Tilbageblik - Guldsæsonen 2017/18
-
mousebreaker
Re: Tilbageblik - Guldsæsonen 2017/18
Stærkt arbejde, Husum. Det har taget sin tid at lave. Tak for det! Altid rart at kigge tilbage på - selv nederlagene kan man tage med et smil 
Iøvrigt vildt at Viasat ikke har lavet en “sæsonen der gik” over hele superligaen. Der gik ikke mange dage efter sidste runde før de havde lavet en på Brøndby. Man kan ligefrem ane hvor meget tid de havde brugt på at lave den - og så skete Horsens og alle viasats våde drømme faldt jorden. Til at brække sig over
Fedt at du gad lave denne video - jeg er også enig med dig i at FCM burde lave en som sælges via ulveshoppen, måske til jul?
Iøvrigt vildt at Viasat ikke har lavet en “sæsonen der gik” over hele superligaen. Der gik ikke mange dage efter sidste runde før de havde lavet en på Brøndby. Man kan ligefrem ane hvor meget tid de havde brugt på at lave den - og så skete Horsens og alle viasats våde drømme faldt jorden. Til at brække sig over
Fedt at du gad lave denne video - jeg er også enig med dig i at FCM burde lave en som sælges via ulveshoppen, måske til jul?
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Re: Tilbageblik - Guldsæsonen 2017/18
Der var i den grad lagt op til fest hos Viasat - indtil Horsens skete. Jeg er ikke et større menneske, end at det fryder mig usigeligt at festen fes ud for nærmest samtlige journalister i Kongeriget.mousebreaker skrev: ↑18. jul 2018, 19:08Stærkt arbejde, Husum. Det har taget sin tid at lave. Tak for det! Altid rart at kigge tilbage på - selv nederlagene kan man tage med et smil
/Cortez