Ikke noget dårligt budbobthebuilder_dk skrev: ↑12. jul 2018, 17:31https://www.prokituk.com/nike-challenge ... white.html
Det kunne godt se ud til at det kunne være denne trøje bare uden det hvide ... hvis man kigger på hals detaljen på teaser billedet på insta...så jeg tror vi skal forvente en helt sort trøje iår- som da de lancerede - back 2 black trøjen!![]()
Ny trøje
Re: Ny trøje
En hurtig mening uden at have set trøjen irl: hold kæf.. hvor ser den kedelig ud.
/Cortez
/Cortez
-
Steffen am
Ja, det kan måske ændrer sig når man ser den i virkeligheden.
Der kan også være forskel på det her om det er en flot trøje i sig selv, eller om den er flot som 'uniform' som en del af at hold.
Tænker måske trøjen i sig selv kan være meget pæn, men som hold "uniform" mangler jeg virkelig også noget rødt på den. Sort med sort er bare ikke så interessant på afstand.
Altså der er ingen tvivl om, at der er taget udgangspunkt i én af Nikes årlige teamkollektioner. Denne gang Nike Challenge II-trøjen. Og man kunne måske godt have valgt rød farve ved skulderen i stedet for den hvide, men jeg synes sgu, den er cool nok. Også med trøjeskriften og 'MIDTJYLLAND' bagpå.
-
Steffen am
Helt sikkert, og det er også fint nok.AltidFCM skrev: ↑13. jul 2018, 12:26Altså der er ingen tvivl om, at der er taget udgangspunkt i én af Nikes årlige teamkollektioner. Denne gang Nike Challenge II-trøjen. Og man kunne måske godt have valgt rød farve ved skulderen i stedet for den hvide, men jeg synes sgu, den er cool nok. Også med trøjeskriften og 'MIDTJYLLAND' bagpå.
Men man kunne godt have valgt en anden trøje.
Det er lidt min pointe. Som enkelt trøje er det fedt, og trøjeskriften er da cool. Anerkender jeg gerne.
Men hvor meget kan du se fra tribunen. Nu er jeg godt klar over at MCH er lidt mindre end Camp Nou, hvor det bare vil være 10 sorte prikker (+ målmand).
Men jeg er skeptisk overfor om man kan se de fine nuancer i trøjen fra tribunen.
Et spørgsmål kan så være om man har tænkt over fansiden af det. Den gang vi fik rød på skulderne, mener jeg der blev kommunikeret at man ønskede lidt mere rød på tribunerne, da sort var så neutral en farve. Men kan da godt være klubben bare vil dyrke den "sorte mur", som man sagtens kunne gøre noget mere ud af. Synes dog det kunne give noget mere fanpræg og lidt mere liv til den sorte mur, hvis den var krydret med lidt rød, og kunne godt lide ideen med at få rød på skuldrene.
- bobthebuilder_dk
Jeg synes sgu den er meget fed..lidt neutral/konservativ men det er også fint
jeg synes man skal se den i sin helhed med alle sponsorer osv. som der jo nu engang skal være der...
Den hvide streg i nakken hænger med fint sammen med de hvidt indrammede sponsorere foran.
Men der er nok ingen tvivl om at den kommer til at fremstå mere neutral i stoffet end på billederne her.
De nye tal og bogstaver bagpå er også federe end sidste år, så jeg synes alt i alt at den samlede karakterer er et godt stykke over middel!

Den hvide streg i nakken hænger med fint sammen med de hvidt indrammede sponsorere foran.
Men der er nok ingen tvivl om at den kommer til at fremstå mere neutral i stoffet end på billederne her.
De nye tal og bogstaver bagpå er også federe end sidste år, så jeg synes alt i alt at den samlede karakterer er et godt stykke over middel!

𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱
Jeg foretrækker det konservative og sikre, så jeg bryder mig bedre om denne end fx sidste sæsons trøje. Jeg er enig med bobthebuilders betragning om, at trøjen i forvejen er relativt rodet pga. sponsorer, så det udgangspunktet er heller ikke nemt. Det faktum taler også for at holde designet mere stringent.
Min personlige smag gør, at jeg havde foretrukket en rød krav og rød stribe på shortsene. Det havde givet en anelse kant uden at karambolere med det ellers enkle udtryk.
6/10 hvis jeg skal sætte tal på.
Min personlige smag gør, at jeg havde foretrukket en rød krav og rød stribe på shortsene. Det havde givet en anelse kant uden at karambolere med det ellers enkle udtryk.
6/10 hvis jeg skal sætte tal på.
Kommer der også en ny Europa-trøje, eller er det denne nye eller den røde "vapor" som vi spillede i sidste sæson?
Sandor Clegane aka The Hound: "Fuck the King!" 
-
dejligeikast
- Geografisk sted: 9280 Storvorde
Jeg synes absolut den nye hjemmebanetrøje er fed. Virkelig flot, sort og enkel at se på. Meget flottere end den vi havde sidste sæson, efter min mening.
Men hvorfor skal vi have hvide strømper til hjemmebanesættet? Jeg synes det ser helt skævt ud. Har vi nogensinde før haft hvide strømper på hjemmebanesættet? Jeg er med på, at den lyngfarvede udebanetrøje ofte har gået med hvide (og en enkelt omgang gule) strømper. Men på hjemmebanesættet plejer vi da at have sorte, alternativt røde strømper. Jeg kan sagtens finde billeder på nettet, hvor vi tidligere har spillet i sort sæt, med hvide strømper. Men så har det været fordi vi var på udebane, og tilpassede os udeholdets farver.
Jeg er helt med på at det nok ikke er verdens undergang. Det er måske lidt som dengang i 1992 hvor Barcelona havde vundet to mesterskaber i træk og en enkelt CL titel, og så til sæsonen 1992/93 vovede at præsentere en ny trøje med en hvid stribe på. Det skabte en del debat i Barcelona, dels fordi den hvide jo er Real Madrids farve, men nok mest fordi alt var gået så godt i en periode, så det var svært at finde noget at brokke sig over. Så kunne man jo lige være sur over den hvide stribe på skulderen.
Sådan har jeg det måske også. Sidste sæson var så fantastisk, at det er svært at være utilfreds. Men så kom de hvide strømper på banen, og så fik jeg da helt sikkert noget at være træt af…
Er det bare mig der er gammel, kedelig og konservativ? Eller burde vi spille i sorte/røde strømper hjemme på MCH? .. third world problems – I know
Men hvorfor skal vi have hvide strømper til hjemmebanesættet? Jeg synes det ser helt skævt ud. Har vi nogensinde før haft hvide strømper på hjemmebanesættet? Jeg er med på, at den lyngfarvede udebanetrøje ofte har gået med hvide (og en enkelt omgang gule) strømper. Men på hjemmebanesættet plejer vi da at have sorte, alternativt røde strømper. Jeg kan sagtens finde billeder på nettet, hvor vi tidligere har spillet i sort sæt, med hvide strømper. Men så har det været fordi vi var på udebane, og tilpassede os udeholdets farver.
Jeg er helt med på at det nok ikke er verdens undergang. Det er måske lidt som dengang i 1992 hvor Barcelona havde vundet to mesterskaber i træk og en enkelt CL titel, og så til sæsonen 1992/93 vovede at præsentere en ny trøje med en hvid stribe på. Det skabte en del debat i Barcelona, dels fordi den hvide jo er Real Madrids farve, men nok mest fordi alt var gået så godt i en periode, så det var svært at finde noget at brokke sig over. Så kunne man jo lige være sur over den hvide stribe på skulderen.
Sådan har jeg det måske også. Sidste sæson var så fantastisk, at det er svært at være utilfreds. Men så kom de hvide strømper på banen, og så fik jeg da helt sikkert noget at være træt af…
Er det bare mig der er gammel, kedelig og konservativ? Eller burde vi spille i sorte/røde strømper hjemme på MCH? .. third world problems – I know
Helt enig i at diskussion er af de mindre vigtige 
MEN der afhænger jo af smag. Du synes den er fed, jeg synes den er forfærdelig kedelig. Uanset så har du ret i at den mangler noget rødt, men faktisk synes jeg at de hvide strømper gør noget godt for udtrykket. Igen er vi uenige. Og sådan er det jo med smag og behag
/Cortez
MEN der afhænger jo af smag. Du synes den er fed, jeg synes den er forfærdelig kedelig. Uanset så har du ret i at den mangler noget rødt, men faktisk synes jeg at de hvide strømper gør noget godt for udtrykket. Igen er vi uenige. Og sådan er det jo med smag og behag
/Cortez
Vi har i mange haft hvide sokker på hjemmebanedragten, så det er ikke helt nyt 
https://pbs.twimg.com/media/C21sh7WW8AAQrjI.jpg
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/imag ... toKE_D9c_Q
https://pbs.twimg.com/media/C21sh7WW8AAQrjI.jpg
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/imag ... toKE_D9c_Q
-
dejligeikast
- Geografisk sted: 9280 Storvorde
Jamen det er jo helt korrekt. Der skal ikke googles meget før jeg let ser, at vi spillede med hvide strømper bl.a. i 2003-04 og 2007-09. Man glemmer hurtigt - eller jeg gør i hvert fald.... Det er nok bare fordi vi ikke har haft det i knap 10 år, at den var feset ud..
Skal vi satse på at der kommer en ny 3. trøje hvis vi kommer i gruppespillet?
https://shop.fcm.dk/tredjetroeje/?utm_s ... ign=Uge+35
Med prisnedsættelserne på vapor-kittet in mente tror jeg bestemt vi kan forvente en ny hvis vi går videre til gruppespillet.Xort skrev: ↑29. aug 2018, 14:53Skal vi satse på at der kommer en ny 3. trøje hvis vi kommer i gruppespillet?
Sandor Clegane aka The Hound: "Fuck the King!" 
- DenStolteJyde
Der går så foreløbigt mindst et år endnu inden vi rammer et gruppespil..JEP skrev: ↑30. aug 2018, 13:49Med prisnedsættelserne på vapor-kittet in mente tror jeg bestemt vi kan forvente en ny hvis vi går videre til gruppespillet.Xort skrev: ↑29. aug 2018, 14:53Skal vi satse på at der kommer en ny 3. trøje hvis vi kommer i gruppespillet?
https://shop.fcm.dk/tredjetroeje/?utm_s ... ign=Uge+35![]()