Man har hidtil købt Jean-Philippe Mateta til 8 mill euro
Jeg håber at Ankersen og Graversen er opdateret desangående
Mainz har rigtig mange pengpe p.t.
Samme scenarie vil vi også stå i, såfremt der skal hentes en erstatning for drexler. Vores økonomi/situation pt er i hvert fald ikke noget der stiller os stærkt forhandlibgsmæssigt.ben2han skrev: ↑5. jul 2018, 22:47efter det jeg kan læse mig til, så har Mainz05 hvis nok af penge lige nu efter et salg af Abdou Diallo til 28 mill euro
Det har du ret i, FCM kommer givet vis til at betale 30 pct mere end ellers, men FCM har jo stået i den situation hele vinduet, da alle kender salgene fra i vinters.Kongeren82 skrev: ↑5. jul 2018, 22:56Samme scenarie vil vi også stå i, såfremt der skal hentes en erstatning for drexler. Vores økonomi/situation pt er i hvert fald ikke noget der stiller os stærkt forhandlibgsmæssigt.ben2han skrev: ↑5. jul 2018, 22:47efter det jeg kan læse mig til, så har Mainz05 hvis nok af penge lige nu efter et salg af Abdou Diallo til 28 mill euro
Vi har også signet Okusun til den centrale midt. Ham har i ikke nævnt nogle stederRandomHero skrev: ↑6. jul 2018, 01:20Enig - Drexler skal erstattes med det vuns - samme niveau eller højere, på trods af jeg intet har set til ham, udover få youtube klips.
Cajuste, Kaan til dels Frank og flere andre unge må formodes at få chancen i de mindre SL kampe samt pokalturneringen. Til nøds i de store kampe, hvis der skulle blive brug for dem. Men håber stadig vi signer en dygtig fremadtænkende CM midt/slut i 20’erne
Nej de er ej, de har ikke en "tomme" af den routine som Poulsen har, og det skal et hold have.Diebesten skrev: ↑6. jul 2018, 01:10Det er klart, at hvis Drexler allerede ryger, så skal der handles med det samme.
Jeg tror dog slet ikke, at det er noget som de havde set komme, og en gardering for Polle/Sparv burde være noget som skal overvejes. Dog kan Cajuste eller Karinen overtage pladsen, ved dog ikke om de klar til springet? Drachman mangler lidt endnu..
Siger du at han træner med idag?
Tror ikke der træffes forhastede beslutninger når vinduet er så langt, og tror også at Benham's computer spytter et godt nyt navn ud. Naturligvis vil det være bittert hvis Drexler ryger, men igen, hvis vi kan få det dobbelte eller mere for ham, så er det vel bare en win win situation. Håber dog lidt på at Drexler bliver i Fcm og at han gør det godt for os i Champions League kvallen mm. Vi må se hvad resultatet bliver.