Transfer sommer 2018
Re: Transfer sommer 2018
Det gør han sørme også. Så har han da været på besøg om ikke andet.
-
mousebreaker
Nu skal vi jo også lige tørre øjnene. Jeg er med på at det er ret uheldigt, men hvis kontrakten blev underskrevet for et par måneder siden så står Drexler jo i en situation han ikke havde set komme - at han kunne få muligheden for debut i Bundesligaen. Det er klart at det sagtens kan være sidste gang i sit liv han får den mulighed - kommer vi til at tjene 2-3 mio euro på noget der viser sig blot at være papirarbejde så skal man vist være et skarn for at være helt utilfreds. VI har trods alt 2 måneder endnu af vinduet.
Dobler vi beløbet som artiklen nævner at vi kræver - så kan vi købe to spillere til den pris
Jeg er med på at det sportsligt er en streg i regningen, men Drexler har ikke været med til træning grundet skader (hvis vi skal vælge at tro på at han har været skadet), så det er ikke et markant sportsligt tab hvis vi kan finde en fuldgod erstatning i en fart. Det er så spørgsmålet om vi kan det!
Dobler vi beløbet som artiklen nævner at vi kræver - så kan vi købe to spillere til den pris
Jeg er med på at det sportsligt er en streg i regningen, men Drexler har ikke været med til træning grundet skader (hvis vi skal vælge at tro på at han har været skadet), så det er ikke et markant sportsligt tab hvis vi kan finde en fuldgod erstatning i en fart. Det er så spørgsmålet om vi kan det!
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
Ifølge Svend Graversen havde han allerede muligheden for at skifte til Bundesligaen, før han signede med os: https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/fcm ... -bejlere/mousebreaker skrev: ↑5. jul 2018, 16:51Nu skal vi jo også lige tørre øjnene. Jeg er med på at det er ret uheldigt, men hvis kontrakten blev underskrevet for et par måneder siden så står Drexler jo i en situation han ikke havde set komme - at han kunne få muligheden for debut i Bundesligaen. Det er klart at det sagtens kan være sidste gang i sit liv han får den mulighed - kommer vi til at tjene 2-3 mio euro på noget der viser sig blot at være papirarbejde så skal man vist være et skarn for at være helt utilfreds. VI har trods alt 2 måneder endnu af vinduet.
De er 100% igen med at forhandle med potentielle nye spillere
-
mousebreaker
Jeg tænker også de har haft travlt på det sidste med dette
At Svend Graversen udtaler at "Vi er stolte af at kunne ...bla bla ... i konkurrence med bundesligaklubber... bla bla" kan være rent spin bundet på halve sandheder. Eks hvis dem man var i konkurrence med netop er rykket ud af Bundesligaen
Han skal da minimum koste 50 mio, hvis nogen i Bundesligaen skal bruge ham nu!!!!
Artiklens forfatter er den samme, så mon ikke det også gælder for kilderne?Lupus1999 skrev:Ekstra bladets kilder bekræfter tipsbladets ditto.
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... en/7224489
Spændende hvad der kommer til at ske.
Thomas Andersen arbejder for EB, og Kenneth Jensen for Tipsbladet, så kilderne må være knyttet til disse to journalister. Det interessante spørgsmål for mig er om Drexler reelt er skadet (er han ikke skadet så er det sikkert fordi et skifte til Tyskland er under opsejling), og hvis DD stadigvæk er plaget af skaden fra Kiels relegationskamp, så kan der være en forklaring på, at han er i Tyskland pt. Kenneth Jensen har på twitter meddelt, at han ikke ved om Drexler er skadet eller ej. Som jeg læser artiklen så bekræfter EBs og Tipsbladets kilder vel bare, at han er i Tyskland i øjeblikket?Noe skrev: ↑5. jul 2018, 17:47Artiklens forfatter er den samme, så mon ikke det også gælder for kilderne?Lupus1999 skrev:Ekstra bladets kilder bekræfter tipsbladets ditto.
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... en/7224489
Spændende hvad der kommer til at ske.![]()
https://www.tv3sport.dk/sport/fodbold/n ... rer-bossen
Hvis det passer at vi købte ham tidligt på året, så giver det hele bedre mening
-
Steffen am
Så må man sku vente til 31 august med at sælge
Det er vist er kendt fact, at vi købte ham for flere måneder siden - engang i april tror jeg, men når TV3 sports kilder også bekræfter det samme som EB og Tipsbladet, så er der nok noget om det, selvom jeg intet har kunne finde om det i tysk presse.Matjavsen skrev: ↑5. jul 2018, 18:26https://www.tv3sport.dk/sport/fodbold/n ... rer-bossen
THenry skrev: ↑5. jul 2018, 18:34Det er vist er kendt fact, at vi købte ham for flere måneder siden - engang i april tror jeg, men når TV3 sports kilder også bekræfter det samme som EB og Tipsbladet, så er der nok noget om det, selvom jeg intet har kunne finde om det i tysk presse.Matjavsen skrev: ↑5. jul 2018, 18:26https://www.tv3sport.dk/sport/fodbold/n ... rer-bossen
Det kan også nemt være en domino effekt
Jeg tror vi har signet ham tidligt, og så med en klausul at hvis Holstein Kiel rykkede i Bundesligaen kunne den rives i stykker, men hvis oprykningen glippede spillede han for FCM. Her må der være noget Drexler har misforstået.Matjavsen skrev: ↑5. jul 2018, 18:26https://www.tv3sport.dk/sport/fodbold/n ... rer-bossen
Jeg synes det er beklageligt hvis vores potentielt kommende største stjerne ikke synes han skal spille for os. Jeg havde glædet mig til at se ham shine i ligaen, og så kunne vi måske lave en handel til 100 mill. om et år, og han selv score kassen.
Ærgerligt men så må vi jo købe en af samme type, for de findes derude.
jamen er alle ikke til salg ? til den rigtige pris `?
Men sælger vel heller ikke en Sørloth, Nissen og Novak op til et guldforår, fordi de ikke gider at være i klubben.
Pengene kan være så store, at man ikke kan sige nej.
Men sælger vel heller ikke en Sørloth, Nissen og Novak op til et guldforår, fordi de ikke gider at være i klubben.
Pengene kan være så store, at man ikke kan sige nej.
-
mousebreaker
100 mio om et år?tatoo skrev: ↑5. jul 2018, 20:33Jeg tror vi har signet ham tidligt, og så med en klausul at hvis Holstein Kiel rykkede i Bundesligaen kunne den rives i stykker, men hvis oprykningen glippede spillede han for FCM. Her må der være noget Drexler har misforstået.Matjavsen skrev: ↑5. jul 2018, 18:26https://www.tv3sport.dk/sport/fodbold/n ... rer-bossen
Jeg synes det er beklageligt hvis vores potentielt kommende største stjerne ikke synes han skal spille for os. Jeg havde glædet mig til at se ham shine i ligaen, og så kunne vi måske lave en handel til 100 mill. om et år, og han selv score kassen.
Ærgerligt men så må vi jo købe en af samme type, for de findes derude.
Manden er jo ikke 20 år.
Han er ikke en spiller vi skal håbe at sælge med profit - Jeg tænker det bedste scenarie var noget a la Jacob Poulsen som giver sine sidste år i klubben mens han er een som klubbens unge læner sig op af, samtidig med at han med sit spil giver oplevelser til fans og trofæer til samlingen. Hvis han sælges efter et år i superligaen er manden 29 og kan kun fremvise 1 år på sit CV hvor han har spillet i den bedste række - tilmed i Danmark! 100 mio er en vanvittig tanke. Bedste mulighed for at score en solid sum på ham er i de dage vi har lige nu
(Har ikke fakta tjekket det med den bedste række)