Dominick Drexler
Re: Dominick Drexler
Såvel er duelund, wikheim, Hassan og drexler lige den type som indvendig angriber fra kanten... ?
Mange tak for det link. Det bliver spændende at følge ham, jeg er synes, det virker til, at hans kvaliteter er blevet oversolgt til tider. - Ikke dermed sagt, at han ikke virker dygtig.Kent skrev: ↑4. jul 2018, 21:52Her er en fremragende analyse af vores nye spiller: https://medium.com/@tapinanalyse/hvem-e ... b75b190234
På baggrund af den analyse så virker det mest oplagte, at han spiller falsk 9'er.
Oversolgt? Jeg tænker, at vi her har en analyse der viser, at han kan være alt det vi har forventet, og måske mere til. Stats'ene viser jo en ekstremt dominernede offensiv profil i 2BL, både når det kommer til afslutningsspil og i det chanceskabende spil. Hvis han kan fortsætte i det spor bliver han en kæmpe profil i ligaen. Det spændende bliver om han hurtigt kan tilpasse sig FCM.Stoffer skrev: ↑5. jul 2018, 08:59Mange tak for det link. Det bliver spændende at følge ham, jeg er synes, det virker til, at hans kvaliteter er blevet oversolgt til tider. - Ikke dermed sagt, at han ikke virker dygtig.Kent skrev: ↑4. jul 2018, 21:52Her er en fremragende analyse af vores nye spiller: https://medium.com/@tapinanalyse/hvem-e ... b75b190234
Jeg er skam enig i at analysen (med den anvendte datamængde) viser, at han kan gøre sig rigtig godt.Noe skrev: ↑5. jul 2018, 09:17Oversolgt? Jeg tænker, at vi her har en analyse der viser, at han kan være alt det vi har forventet, og måske mere til. Stats'ene viser jo en ekstremt dominernede offensiv profil i 2BL, både når det kommer til afslutningsspil og i det chanceskabende spil. Hvis han kan fortsætte i det spor bliver han en kæmpe profil i ligaen. Det spændende bliver om han hurtigt kan tilpasse sig FCM.Stoffer skrev: ↑5. jul 2018, 08:59Mange tak for det link. Det bliver spændende at følge ham, jeg er synes, det virker til, at hans kvaliteter er blevet oversolgt til tider. - Ikke dermed sagt, at han ikke virker dygtig.Kent skrev: ↑4. jul 2018, 21:52Her er en fremragende analyse af vores nye spiller: https://medium.com/@tapinanalyse/hvem-e ... b75b190234
Min bekymring ligger nok i det faktum som fremhæves i analysen, at vores forhåbninger for ham i høj grad (ligesom analysen) hviler på sidste sæson. Han er ikke en sikker billet. - Jeg siger absolut ikke dermed, at han er en lotto kupon.
Specifikt angående afslutninger fremstår han ikke synderligt imponerende for mig. Hvilket illustreres af at han underperformer sin xG. Der er naturligvis altid varians, men de dygtige offensive spillere i top 5 ligaerne kan konsekvent outperforme deres xG. Jeg synes dog, det er positivt, at han er kræsen med sine skud, nu hvor han er så dygtig i relationerne.
Jeg tror du forveksler Mukhtars og Drexlers tal. Mukhtar havde en xG på 14,44 men laver 10 mål, mens Drexler havde en xG på 8,63 men laver også 10 mål. Altså underperformer Mukhtar og Drexler overperformer.Stoffer skrev: ↑5. jul 2018, 09:36Specifikt angående afslutninger fremstår han ikke synderligt imponerende for mig. Hvilket illustreres af at han underperformer sin xG. Der er naturligvis altid varians, men de dygtige offensive spillere i top 5 ligaerne kan konsekvent outperforme deres xG. Jeg synes dog, det er positivt, at han er kræsen med sine skud, nu hvor han er så dygtig i relationerne.
Oh, true. Tak.Benzo skrev: ↑5. jul 2018, 09:45Jeg tror du forveksler Mukhtars og Drexlers tal. Mukhtar havde en xG på 14,44 men laver 10 mål, mens Drexler havde en xG på 8,63 men laver også 10 mål. Altså underperformer Mukhtar og Drexler overperformer.Stoffer skrev: ↑5. jul 2018, 09:36Specifikt angående afslutninger fremstår han ikke synderligt imponerende for mig. Hvilket illustreres af at han underperformer sin xG. Der er naturligvis altid varians, men de dygtige offensive spillere i top 5 ligaerne kan konsekvent outperforme deres xG. Jeg synes dog, det er positivt, at han er kræsen med sine skud, nu hvor han er så dygtig i relationerne.
Hvorom alting er, jeg glæder mig til at se giraffen. - Jeg prøver at lade være at lede efter håret i suppen.
På Twitter fremhævede statistikkontoen 11Tegen11 ham i forbindelse med købet som en spiller, der i flere år har haft underliggende data med sig, men først sidste sæson fik sit egentlige gennembrud. Desværre underbyggede de ikke med at vise data.
Derudover er det helt fint at være kritisk - vi ved jo, at langt fra alle nye spillere slår igennem.
Det er trods alt betryggende, at der findes ældre data, der peger den rigtige vej.Noe skrev: ↑5. jul 2018, 10:00På Twitter fremhævede statistikkontoen 11Tegen11 ham i forbindelse med købet som en spiller, der i flere år har haft underliggende data med sig, men først sidste sæson fik sit egentlige gennembrud. Desværre underbyggede de ikke med at vise data.
Derudover er det helt fint at være kritisk - vi ved jo, at langt fra alle nye spillere slår igennem.
Hvad tænker I om hans bedste position?
Who cares - se transfertrådenStoffer skrev: ↑5. jul 2018, 15:21Det er trods alt betryggende, at der findes ældre data, der peger den rigtige vej.Noe skrev: ↑5. jul 2018, 10:00På Twitter fremhævede statistikkontoen 11Tegen11 ham i forbindelse med købet som en spiller, der i flere år har haft underliggende data med sig, men først sidste sæson fik sit egentlige gennembrud. Desværre underbyggede de ikke med at vise data.
Hvad tænker I om hans bedste position?
/Cortez
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... -i-klubben
Spændende og lidt ærgerligt, hvis det er korrekt, at vi risikerer at sælge ham allerede før, vi er kommet i gang.
Men der er vel heller ikke meget perspektiv i en spiller, der egentlig helst ikke ville være her?
Hvad tænker I?
Holger
Spændende og lidt ærgerligt, hvis det er korrekt, at vi risikerer at sælge ham allerede før, vi er kommet i gang.
Men der er vel heller ikke meget perspektiv i en spiller, der egentlig helst ikke ville være her?
Hvad tænker I?
Holger
hvor har du fra, at han ikke vil være her ???Holger skrev: ↑5. jul 2018, 15:31https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... -i-klubben
Hvad tænker I?
Holger
Pengene kan blive så store at man ikke kan sige nej, og ja de fleste ønsker vel at spille i bundesligaen frem for i superligaen.
hvor har du fra, at han ikke vil være her ???
Det var bare et gæt, at hvis der i hans hjemland er en klub, der vil have ham mere end os, og er villig til at betale dyrt for det, så vil han hellere det. Det er skam ikke noget jeg ved.
Det var bare et gæt, at hvis der i hans hjemland er en klub, der vil have ham mere end os, og er villig til at betale dyrt for det, så vil han hellere det. Det er skam ikke noget jeg ved.
jamen det gælder vel alle i FCMs trup, som det gælder i Brøndbys trup.
Sørloth forlod FCM for penge og oplevelse, det er du vel ikke uenig om.
Og det er vel det det kan dreje sig om nu, flere penge og bundesliga
Køb for 18,5 og sælg for 36 og derefter køb 2 for 18 ??
jeg ville da hellere tjene mindre, og så spille internationale kampe, og så tage 2 år i kina og slutte karrieren der, men kan fcm egentligt nå at spille ham ind nu til cl, har han overhovedet været til træning, de spillere der er er jo fine nok til danmark, så sker der vel ikke noget ved at sælge, og købe en ny til vinter, bruge den difference man tjener til en øget løn, så kan man vel have en spiller, der er bedre end ham, medmindre man er uheldigFCM2000 skrev: ↑5. jul 2018, 15:37hvor har du fra, at han ikke vil være her ???Holger skrev: ↑5. jul 2018, 15:31https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... -i-klubben
Hvad tænker I?
Holger
Pengene kan blive så store at man ikke kan sige nej, og ja de fleste ønsker vel at spille i bundesligaen frem for i superligaen.
og så ligge inde med 2 høje lønninger, hmmFCM2000 skrev: ↑5. jul 2018, 15:48jamen det gælder vel alle i FCMs trup, som det gælder i Brøndbys trup.
Sørloth forlod FCM for penge og oplevelse, det er du vel ikke uenig om.
Og det er vel det det kan dreje sig om nu, flere penge og bundesliga
Køb for 18,5 og sælg for 36 og derefter køb 2 for 18 ??