Transfer sommer 2018
Re: Transfer sommer 2018
Hvis vi kan tjene penge på ham, så er det selvfølgelig et plaster, men penge er jo omvendt ikke det vi står og mangler.
Jeg har svært ved at finde hoved og hale i det. Da han blev præsenteret, virkede han jo tilfreds og spændt på skiftet. Men måske han har undervurderet hvilke klubber der stod klar til at overtage ham i Tyskland. Det lugter bare rigtig dårlig, at han vil videre efter en enkelt måned i klubben. Derudover giver det dårlige minder on Harmeet Singh.
Jeg har svært ved at finde hoved og hale i det. Da han blev præsenteret, virkede han jo tilfreds og spændt på skiftet. Men måske han har undervurderet hvilke klubber der stod klar til at overtage ham i Tyskland. Det lugter bare rigtig dårlig, at han vil videre efter en enkelt måned i klubben. Derudover giver det dårlige minder on Harmeet Singh.
Jeg tænkte lidt kadlec. Hvis vi kan tjene 12 mio. på luft, så er det fint med mig. Vi skal dog ud at købe noget mere så. Det bliver aldrig kedeligt at være fcm-fan.levis skrev: ↑5. jul 2018, 14:53Hvis vi kan tjene penge på ham, så er det selvfølgelig et plaster, men penge er jo omvendt ikke det vi står og mangler.
Tipsbladet erfarer, at der er interesserede klubber. Der står vel ikke, at Drexler er utilfreds med sit skifte og forsøger at gennemtrumfe et skifte, eller misser jeg noget?
Det lugter langt væk af en forkælet spiller, der ikke vil stå ved den kontrakt, han selv har underskrevet. Lad ham endelig smutte, hvis det er sådan en personlighed, der heller ikke vil klubben.
Vi skal nok lande en anden spiller, men han har jo så desværre ikke været med i opstarten.
/Cortez
Vi skal nok lande en anden spiller, men han har jo så desværre ikke været med i opstarten.
/Cortez
Der står jo i artiklen at han er i Tyskland (hvorfor er han så det?! Han burde være i dk og igang med genoptræning) og at han selv kan have fortrudt sit skifte.
Jeg er mildest talt rasende hvis det er ham selv der vil væk, vi står foran mega vigtige kampe og han skulle være drivkraften på holdet offensivt - (købt ind på 4 årig kontrakt). Synes han skulle have lov at flytte kegler og samle bolde i 4 år i stedet så han kan lære at tænke sig om inden der skrives under og vi får smadret vores forberedelse.
Men hvis han skal sælges må han jo dække en god del af det vi nok taber, så pris på 38 mio er vel et argument for ikke at benytte ham som trøjevasker.
Jeg er sikker på, at hans kontrakt med FCM var skrevet under, da Administrator lavede den berømte ordleg.
Det er jo ved at være noget tid siden, og i mellemtiden er der 100% kommet tyske BL-klubber og vist interesse, men kontrakten og handlen med FCM var på plads.
Jeg er ikke ét sekund i tvivl om, at han ønsker et skifte til Bundesligaen, og lige nu er nok hans bedste chance for, at det nogensinde lykkes.
Der er en grund til, at han ALDRIG er blevet præsenteret ordentligt, som jeg tidligere har påpeget, og jeg tror, det er fordi, at Bundesliga-klubber har lagt bud på ham.
Jeg tror aldrig, vi får ham at se i FCM-trøjen, så lad os bare tjene nogle millioner på ham nu.
Senest rettet af AltidFCM 5. jul 2018, 15:24, rettet i alt 1 gang.
Det er i hvertfald svært at tolke ud fra Tipsbladets artikel, hvorvidt der blot er interesse fra andre klubber, eller om han reelt har fortrudt.FC Midtjylland hentede offensivspilleren i Holstein Kiel, hvor han spillede fantastisk og var en stor profil, der både scorede mål og lavede assists for et hold, der var tæt på at rykke op i Bundesligaen, men der er interesse for tyskeren, som også selv kan have fortrudt sit skifte til FC Midtjylland.
Hvis han vitterligt vil væk, så skal han selvfølgelig sælges. Hvis det i stedet blot drejer sig om, at tyske klubber er interesserede, så skal vi ikke lade ham gå for under 30-40 mil. Drexler er vores marquee signing, og alene signalværdien i at hente ham, har været et udtryk for vores nye transferstrategi (og status). Vi mangler ikke penge pt, og gevinsten ved CL overstiger langt et salg af Drexler.
Der er jo ingen der siger at han vil væk, men pengene kan blive så store at hverken FCM eller Drexler kan sige nej
Der er jo også bud efter sanneh, og belært fra i vinters, så kan pengene blive for store.
Hvis man sælger Drexler, kan man vel finde en ny til den plads, og tilmed købe en højre back for overskudet
Der er jo også bud efter sanneh, og belært fra i vinters, så kan pengene blive for store.
Hvis man sælger Drexler, kan man vel finde en ny til den plads, og tilmed købe en højre back for overskudet
At han skulle have fortrudt skiftet pga. interesse fra Bundesliga klubber giver bare ikke så meget mening, da Svend Graversen udtalte, at der allerede var konkret interesse for ham fra Bundesligaen, før han signede med os.
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/fcm ... a-bejlere/
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/fcm ... a-bejlere/
Besynderlig situation. Han er vel for gammel til at få hjemve så hurtig..
Men det giver jo mening sammenholdt med, at ikke er præsenteret sådan rigtigt - pressemøde, trøje og den slags. Han er åbenbart ikke set i klubben og har heller ikke udtalt sig om, hvor meget vil vinde med FCM osv, osv
Sån må Svend på arbejde igen...
Men det giver jo mening sammenholdt med, at ikke er præsenteret sådan rigtigt - pressemøde, trøje og den slags. Han er åbenbart ikke set i klubben og har heller ikke udtalt sig om, hvor meget vil vinde med FCM osv, osv
Tipsbladet gisner om, at han måske kan have fortrudt. Det betyder jo ikke, at manden har fortrudt. Dog har jeg svært ved at fortænke ham i at ærgre sig, hvis han gør det.
-
christian1DK
her står han da med sparv og ser os spilleroros skrev: ↑5. jul 2018, 16:20Besynderlig situation. Han er vel for gammel til at få hjemve så hurtig..
https://youtu.be/ck8UNxApEWc?t=1m12s
Tror det er en and.
Ingen andre medier har haft denne historie oppe, Ekstrabladet har gode kilder i klubben og selv de har ikke skrevet noget
Ingen andre medier har haft denne historie oppe, Ekstrabladet har gode kilder i klubben og selv de har ikke skrevet noget
Det er ikke en and.
Ekstra Bladet har også bekræftet ved deres kilder.
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... en/7224489
Folkebladet melder også (via. Tipsbladet), men nævner også "Folkebladet har gennem opstarten flere gange forgæves forsøgt at få et interview med Drexler, som heller ikke har været til stede ved de seneste træningskampe."
https://www.aoh.dk/artikel/medie-fcms-s ... re?tdmv=R1
Ekstra bladets kilder bekræfter tipsbladets ditto.
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... en/7224489
Spændende hvad der kommer til at ske.