Transfer sommer 2018

Om FC Midtjylland og Black Wolves
henker

Re: Transfer sommer 2018

Indlæg af henker »

Stoffer skrev:
4. jul 2018, 17:33
henker skrev:
4. jul 2018, 17:27
Jeg har faktisk undrer mig lidt over at FCK har det nem ved at finde højere hylde spillere... Eftersom FCK har nu allerede fundet 4 klassespiller.. Fcm har fået 1klassespiller.. (drexler) fcm handler flest spiller til længe sigt i fremtiden... Men spørgsmålet er om fcm har gjort det godt nok til at komme med i europæisk gruppespil og mesterskabet?
Jeg ser handlerne fuldstændig på line med forhåbningen udtrykt af Ankersen. Fcm kan og skal ikke slå fck på indkøb, det er ikke og bliver aldrig realistisk. Fcm skal forsøge at bide skeer med fck og bif med forhåbentligvis kloge indkøb, der udvikler sig til dygtige (og dyre) spillere.

Det er naturligvis en mere usikker vej(!), og nej, fcm står nok ikke med en trup ved sæsonstart, der på papiret nemt klarer sig i et gruppespil. Jeg vil personligt mene, at man har misforstået ret meget både af kommunikationen men også af økonomiens realiteter og effekter på klubber, hvis man nogensinde har haft den forhåbning.
Tænker det nok at det er en del af fcm's dna at investere i de talenter og sælger dem videre.. Hvilket jeg synes er genialt koncept...

Det bliver rigtig spændende at se om det bliver en succes i europæisk gruppespil og konkurrence om mesterskabet.

Forhåbentlig fortsætter det i den rette vej til at fcm udvikle sig endnu bedre / større / højre niveau.

For det tror jeg på fcm kan!!

christian1DK

Indlæg af christian1DK »

ben2han skrev:
4. jul 2018, 17:39
henker skrev:
4. jul 2018, 17:27
Jeg har faktisk undrer mig lidt over at FCK har det nem ved at finde højere hylde spillere... Eftersom FCK har nu allerede fundet 4 klassespiller.. Fcm har fået 1klassespiller.. (drexler) fcm handler flest spiller til længe sigt i fremtiden... Men spørgsmålet er om fcm har gjort det godt nok til at komme med i europæisk gruppespil og mesterskabet?
ahh Andersson kan vel godt gå som en klassespiller ( 10 mill kr )

Erik er ikke en forstærkning af forårets hold, længere er den ikke.

Men ellers kan du måske have lidt ret, de spillere man har skrevet med, ja for nogle af dem er de allerede sendt videre.

Jeg mener godt at holdet kunne forstærkes med 1 på midten og 1 til angreb.

Specielt hvis man skal ud i gruppespil mv.

Poulsen kan blive skadet selv om de færreste tænker over den situation.
Han er da stadig hentet og går ind under klassespiller, så er det da lige meget om han har været på leje i foråret.

Ellers ville vi jo have et svækket hold, hvor vi så skulle ud og hente en anden i stedet for ham.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Det er sjovt.

Det er lidt lige som min kammerat der ikke mente hans bukser var grimme, da de jo havde kostet 800 kr.
En spillers kvaliteter bliver ikke vurderet på prisen,
ellers ville Andersson havet været dårligere hvis han var kommet på en fri transfer, sådan fungerer det heldigvis ikke, ligesom min kammerats bukser havde været lige grimme om han de kostet 2.000 eller han havde fået dem kastet i nakken.

Selv Real Madrid kan forstærkes med 1 på midten og 1 til angrebet.
Det er en intetsigende påstand.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

DP

henker

Indlæg af henker »

Beklager lidt dumme spørgsmål..

Jeg kommer til at tænke på om serbiske ligaen er lige som superligaen niveau??

Fordi jeg tænker på at red star og fk Partizan er rigtig god til at danne talenter.. Og de to klubber kommer ofte til europæiske turnering. Men så vidt ved jeg at red star kommer ikke langt i turneringen.. Men hvad med at vi søger efter nøgle spiller fra disse to klubber.. ??

Jeg kommer til at tænker på:

Srdjan babic
Nemanja antonov
Uros racic
Luka adzic
Gregor bajde
Marko jankovic
Djorde ivanovic
Luka zahovic....

Hvorfor disse spillere?
Måske pga god økonomiske investeringer i længden sigt?

O

Indlæg af O »

henker skrev:
4. jul 2018, 20:22

Fordi jeg tænker på at red star og fk Partizan er rigtig god til at danne talenter.. Og de to klubber kommer ofte til europæiske turnering. Men så vidt ved jeg at red star kommer ikke langt i turneringen.. Men hvad med at vi søger efter nøgle spiller fra disse to klubber.. ??

Srdjan babic
Nemanja antonov
Uros racic
Luka adzic
Gregor bajde
Marko jankovic
Djorde ivanovic
Luka zahovic....

Hvorfor disse spillere?
Nu har jeg set utallige indlæg, hvor du name dropper navne på, for mig helt og aldeles, ukendte spillere. Hvor kender du dem fra? :-)

Brugeravatar
DenStolteJyde

Indlæg af DenStolteJyde »

O skrev:
4. jul 2018, 21:14
henker skrev:

Srdjan babic
Nemanja antonov
Uros racic
Luka adzic
Gregor bajde
Marko jankovic
Djorde ivanovic
Luka zahovic....

Hvorfor disse spillere?
Nu har jeg set utallige indlæg, hvor du name dropper navne på, for mig helt og aldeles, ukendte spillere. Hvor kender du dem fra? :-)
en god blanding af transfermarkt og fm :)

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

DenStolteJyde skrev:
4. jul 2018, 21:17
O skrev:
henker skrev:

Srdjan babic
Nemanja antonov
Uros racic
Luka adzic
Gregor bajde
Marko jankovic
Djorde ivanovic
Luka zahovic....

Hvorfor disse spillere?
Der er altså virkelig også nogle af dem der er gode i FM ;-)

henker

Indlæg af henker »

DenStolteJyde skrev:
O skrev:
henker skrev:

Srdjan babic
Nemanja antonov
Uros racic
Luka adzic
Gregor bajde
Marko jankovic
Djorde ivanovic
Luka zahovic....

Hvorfor disse spillere?
Nemlig, også YouTube.. 😊

O

Indlæg af O »

henker skrev:
4. jul 2018, 21:24
DenStolteJyde skrev:
O skrev:

Nemlig, også YouTube.. 😊
Med evner i redigering lige under gennemsnitlig og rigelige mængder råfilm, vil selv jeg kunne fremstå som en god blanding af Messi og Ronaldo, krydret med en snert Laudrup toppet med et skud Kluivert (ikke ham der er et stort talent i FM, men den gamle). Udover det, vil videoen også vise, at jeg lige så godt kan tage handskerne på og stille mig i kassen, da jeg er en mur der får det kommende hegn ved den dansk-tyske grænse, beregnet til at holde den farlige afrikanske svinepest ude af vort skønne Danmark, til at minde mest af alt som hegnet over til naboen. ;-)

henker

Indlæg af henker »

O skrev:
4. jul 2018, 21:53
henker skrev:
4. jul 2018, 21:24
DenStolteJyde skrev:

Nemlig, også YouTube.. 😊
Med evner i redigering lige under gennemsnitlig og rigelige mængder råfilm, vil selv jeg kunne fremstå som en god blanding af Messi og Ronaldo, krydret med en snert Laudrup toppet med et skud Kluivert (ikke ham der er et stort talent i FM, men den gamle). Udover det, vil videoen også vise, at jeg lige så godt kan tage handskerne på og stille mig i kassen, da jeg er en mur der får det kommende hegn ved den dansk-tyske grænse, beregnet til at holde den farlige afrikanske svinepest ude af vort skønne Danmark, til at minde mest af alt som hegnet over til naboen. ;-)
Gør det, det vil jeg meget gerne se og samligne med dem.. :D

Matjavsen

Indlæg af Matjavsen »

Alle ser gode ud på youtube :D

Paul kan endda ligne Maldini

AltidFCM

Indlæg af AltidFCM »

Man kunne næsten regne ud, at der var et eller andet i vejen!!

Drexler allerede på vej væk!

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... -i-klubben

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Det lover ikke godt for vores nye spiller, der måske har fortrudt sit skifte?

https://www.tipsbladet.dk/node/301734/appview

Diebesten

Indlæg af Diebesten »

Ser bestemt ikke lovende ud..

Låst