Tue spillede højre wingback og Dawa i centerforsvaret.THenry skrev: ↑4. jul 2018, 16:36Jeg vil gætte på Mabil og Kroon på siden af Dovbyk. O. Olsen og N. Madsen i forsvaret. Andersson på en wingback, og Kraev og Sparv centralt. Dawa spillede vist wingback i en af de andre træningskampe, men ved ikke om han kan spille i centerforsvaret. Tue har jeg svært ved at indplacere på holdet, men måske vi prøver ham på en wingback i dag? Der er masser af interessante spørgsmål, så alle updates fra folk på stadion er meget kærkommen![]()
Preseason 18/19
Re: Preseason 18/19
Opstillingen i første halvleg var:
Ottesen
Dawa - N. Madsen - O. Olsen
Tue - Kraev - Sparv - Andersson
Kroon - Dovbyk - Mabil
I anden var det
Ottesen
Tue - Kraev - Sparv - Kairinen
George - Dovbyk - Mabil
Senere kom Baidoo og Jens-lyn ind på midtbanen istedet for Sparv og Kraev, og Abubakar erstattede Dovbyk.
Ottesen
Tue - Kraev - Sparv - Andersson
Kroon - Dovbyk - Mabil
I anden var det
Ottesen
Tue - Kraev - Sparv - Kairinen
George - Dovbyk - Mabil
Senere kom Baidoo og Jens-lyn ind på midtbanen istedet for Sparv og Kraev, og Abubakar erstattede Dovbyk.
Er der en af dem som så kampen igår, som har lyst til at fortælle lidt om den?
Her tænker jeg specielt på de 3 nye indkøb.
Hvordan klarede de sig?
Er lidt spændt på Andersson. Kunne læse han lage op til et mål på hjørne.
Og måske der var nogen af de unge der var iøjnefaldende?
På forhånd tak
Her tænker jeg specielt på de 3 nye indkøb.
Hvordan klarede de sig?
Er lidt spændt på Andersson. Kunne læse han lage op til et mål på hjørne.
Og måske der var nogen af de unge der var iøjnefaldende?
På forhånd tak
Så desværre kun de sidste ca. 40 min.
Jeg synes Cajuste ser virkelig spændende ud. De 40 minutter jeg overværede var han i min optik bedste mand på banen. God placeringsevne og gode evner med bolden. både i vendinger og i sit afspil. Havde en virkelig skarp bold i dybden til Tue. Kan godt se han fysisk er lidt ung. Han er høj, men mangler en smule styrke i duellerne på kroppen.
Baidoo var jeg ikke så imponeret af, tabte mange bolde(driblinger og specielt fejlafleveringer) og tog generelt for mange dumme beslutninger. Driblede for ofte rundt om sig selv.
Mabil havde flere fremragende stikninger til George og Dovbyk. Fik en bold i fødderne i højre side, hvor han kørte fuldstændig rundt med en forsvarer(der endte med at sætte sig på røven) og efterfølgende slap godt af med bolden. Synes han skal have en chance for at bevise sig.
George forsøgte meget og optræk til flere gode ting, men fik ikke rigtig gjort noget færdigt. Han er dæleme stor!
Jeg synes Cajuste ser virkelig spændende ud. De 40 minutter jeg overværede var han i min optik bedste mand på banen. God placeringsevne og gode evner med bolden. både i vendinger og i sit afspil. Havde en virkelig skarp bold i dybden til Tue. Kan godt se han fysisk er lidt ung. Han er høj, men mangler en smule styrke i duellerne på kroppen.
Baidoo var jeg ikke så imponeret af, tabte mange bolde(driblinger og specielt fejlafleveringer) og tog generelt for mange dumme beslutninger. Driblede for ofte rundt om sig selv.
Mabil havde flere fremragende stikninger til George og Dovbyk. Fik en bold i fødderne i højre side, hvor han kørte fuldstændig rundt med en forsvarer(der endte med at sætte sig på røven) og efterfølgende slap godt af med bolden. Synes han skal have en chance for at bevise sig.
George forsøgte meget og optræk til flere gode ting, men fik ikke rigtig gjort noget færdigt. Han er dæleme stor!
-
Steffen am
Tænker det giver mening, han har vel endnu ikke trænet fuldt med, og, lige kommet på græs og sådan.
Så det behøver man ikke nødvendigvis ligge så meget i, selvom det selvfølgelig er en speciel situation.
Også interessant at Kian er med igen.
Korsmar er ude. Frank og Hamid heller ikke med.
Jeg tror ikke, at I skal lægge noget i at George ikke er med. Han fik først minutter i sidste kamp mod Thisted, og JT har tidligere udtalt, at George har et “efterslæb” ift de øvrige. Han spillede jo hellere ikke meget i Lyngby i foråret, så han skal I bedre form før han er aktuel for os. Man kan håbe, at det kan animere ham til at yde en bedre indsats på træningsbanen, hvor han ikke har ry for at være så flittig. Okosun er vist skadet.Steffen am skrev: ↑6. jul 2018, 17:30Tænker det giver mening, han har vel endnu ikke trænet fuldt med, og, lige kommet på græs og sådan.
Så det behøver man ikke nødvendigvis ligge så meget i, selvom det selvfølgelig er en speciel situation.
Også interessant at Kian er med igen.
Korsmar er ude. Frank og Hamid heller ikke med.
tror i den er gal med paul igen
Startopstillingen mod hollandske AZ Alkmaar: Jesper Hansen, Rasmus Nicolaisen, Bubacarr Sanneh, Erik Sviatchenko, Alexander Munksgaard, Tim Sparv, Jakob Poulsen, Marc Dal Hende, Mikkel Duelund, Artem Dovbyk og Gustav Wikheim
Startopstillingen mod hollandske AZ Alkmaar: Jesper Hansen, Rasmus Nicolaisen, Bubacarr Sanneh, Erik Sviatchenko, Alexander Munksgaard, Tim Sparv, Jakob Poulsen, Marc Dal Hende, Mikkel Duelund, Artem Dovbyk og Gustav Wikheim
Nej.
Dovbyk har bare gjort det ualmindeligt godt i opstarten og jeg tror godt vi kan have store forventninger til ham i dette efterår.
Dovbyk har bare gjort det ualmindeligt godt i opstarten og jeg tror godt vi kan have store forventninger til ham i dette efterår.
Duelund bliver erstattet af Onuacho efter 34 min? Skal vi lægge noget i det?
Han så bestemt ikke tilfreds ud på vejen ud?
Han så bestemt ikke tilfreds ud på vejen ud?
Følger A-Z Alkmaar på twitter, som lagde en video op af udskiftningen
Det er rigtigt - han så ikke skadet ud, men han er en mega egoist og dem har vi ikke brug for.
Tak for info om AZs twitter profil. I det mindste ser Due ikke skadet ud på det klip. Dovbyk ryger sikkert ud på kanten, og det kan vel være et udtryk for, at ukraineren har haft en god opstart at han fortsat er på banen, og det er Duelund, som vi ofrer.
-
Willigenburg
Det ligner dog på videoen af målet på AZs twitter at han bliver skadet, da han prøver at tackle skudet fra Idrissi.
OK ja det ser sådan ud. Derfor kan han da godt gi hånd til Onuachu.