Erik Rasmussen og David Nielsen tabte kampen for FCM
-
YahooSeeker [Bot]
Erik Rasmussen og David Nielsen tabte kampen for FCM
For første gang kommer jeg med en kritik af Erik Rasmussen,
sjældent har man set en så passiv bænk.
efter en fremragende kamp !! af holdet.
Erik burde have lavet en taktisk ændring på midten
i starten af 2. halvleg. Ud med David Nielsen og
Frank Kristensen
Kampen viser igen svagheder i forsvarsspillet, derfor
tåbelig at trække sig tilbage i 2. halvleg.
Derfor tabte Erik Rasmussen kampen, han formåede ikke
et taktisk træk mod Viborgs ændringer i 2. halvleg.
Rasmus Daugaard har ikke superligaklasse og ej heller
Lindquist, alt for nemt kommer modstanderne forbi på kanterne.
sjældent har man set en så passiv bænk.
efter en fremragende kamp !! af holdet.
Erik burde have lavet en taktisk ændring på midten
i starten af 2. halvleg. Ud med David Nielsen og
Frank Kristensen
Kampen viser igen svagheder i forsvarsspillet, derfor
tåbelig at trække sig tilbage i 2. halvleg.
Derfor tabte Erik Rasmussen kampen, han formåede ikke
et taktisk træk mod Viborgs ændringer i 2. halvleg.
Rasmus Daugaard har ikke superligaklasse og ej heller
Lindquist, alt for nemt kommer modstanderne forbi på kanterne.
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 12. sep 2005, 19:54, rettet i alt 1 gang.
-
YahooSeeker [Bot]
NEJJJJJJJJJJJJJJ
NEJ NEJ NEJ NEJ
arghghghghghg vi havde dem så meget i sækken. For helvede en pis dag. Jamen for satan vi spiller kanon men igen Lorte forsvar og så spark dem da i kassen istedet for at sparke forbi bolden (FRANK) lige på målmanden ( DAvid X4) og thyge sparkede på den eneste forsvare der ellers estod mellem ham og målet. Dette er 3 P lige ned i lokumet. Viborg er det største alibi hold længe set men kredit til dem at de score på den eneste chance de har.... det kunne vi lære noget af..... IGen PIS OG L...
arghghghghghg vi havde dem så meget i sækken. For helvede en pis dag. Jamen for satan vi spiller kanon men igen Lorte forsvar og så spark dem da i kassen istedet for at sparke forbi bolden (FRANK) lige på målmanden ( DAvid X4) og thyge sparkede på den eneste forsvare der ellers estod mellem ham og målet. Dette er 3 P lige ned i lokumet. Viborg er det største alibi hold længe set men kredit til dem at de score på den eneste chance de har.... det kunne vi lære noget af..... IGen PIS OG L...
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Erik Rasmussen og David Nielsen tabte kampen for FCM
Ingen tvivl om at David N ikke var så skarp i dag.. han brændte nogle store chancer, men sammenspillet mellem de to forreste kørte rigtig godt i dag.. noget der kunne lede tankerne hen på en vis meget skarp og farlig duo i Brøndby, bare ærgeligt skarpheden magler i dag... det kunne nemt have blevet til en øretæve til de grønne.. og det er super ærgeligt vi ikke får tre point i dag efter en fremragende kamp.. Er for øvrigt ikke enig i din vurdering af Lindkvist, som spiller godt i dag. Det kaldes hvis bare utur.. men måske kunne der have været foretaget en lidt tidligere udskiftning ja, men spillet kørte fint.. men det er nemt at være bagklog.
-
Morten_
Re: Erik Rasmussen og David Nielsen tabte kampen for FCM
David Nielsen "ryster på hovede..." mener ikke at han gør det altså ikke godt nok.. nu tænker jeg ikke lige kun på i dag. men sådan generalt "ryster på hovede igen"...
-
YahooSeeker [Bot]
Lindquist
jamen du må da erkende, at FCMs defensiv er blandt de
ringeste i superligaen når man ser på de antal mål der
er lavet i mod FCM.
Min vurdering går ikke på i dag, men generelt.
Forsvaret er bare ikke godt nok, og jeg frygter at
FCM kan blive rundbarberet i Moskva, hvis russerne
har en af de gode dage.
ringeste i superligaen når man ser på de antal mål der
er lavet i mod FCM.
Min vurdering går ikke på i dag, men generelt.
Forsvaret er bare ikke godt nok, og jeg frygter at
FCM kan blive rundbarberet i Moskva, hvis russerne
har en af de gode dage.
-
Alto
Flot præstation, uheldig med kun et point.
Jeg kan simpelthen ikke følge den vurdering. Vi spiller en af de bedste kampe i denne sæson, og alle og enhver kunne jo se at vi fortjente en klar sejr.
At vi ikke står med tre point skyldes udelukkende manglende effektivitet foran kombineret med ren og skær uheld.
Selvfølgelig skulle have David Nielsen have scoret, men du kan ikke kritisere taktikken i dag. Vi havde Viborg fuldstændig hvor vi gerne vil have dem.
Viborg var bestemt ikke gode i dag, men det er ikke første gang de scorer point i en kamp, hvor de er helt nedspillede, og det er da en kvalitet i sig selv.
At vi ikke står med tre point skyldes udelukkende manglende effektivitet foran kombineret med ren og skær uheld.
Selvfølgelig skulle have David Nielsen have scoret, men du kan ikke kritisere taktikken i dag. Vi havde Viborg fuldstændig hvor vi gerne vil have dem.
Viborg var bestemt ikke gode i dag, men det er ikke første gang de scorer point i en kamp, hvor de er helt nedspillede, og det er da en kvalitet i sig selv.
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Lindquist
Lindkvist var bestemt ikke dårlig idag... han gjorde det ganske udmærket...´
Den eneste og enkelte spiller så virkelig bare har ødelagt min dag er: David Nielsen... han var godt nok dårlig idag.... for mig er det utilgiveligt ... Hvis han havde taget sig sammen burde vi have vundet 8 - 2... Og det er bestemt ikke at overdrive... + at vi rammer overliggeren....
Virkelig noget pis...
Glæder mig til at se onside i aften...
Vel mødt i parken om en uge...
Den eneste og enkelte spiller så virkelig bare har ødelagt min dag er: David Nielsen... han var godt nok dårlig idag.... for mig er det utilgiveligt ... Hvis han havde taget sig sammen burde vi have vundet 8 - 2... Og det er bestemt ikke at overdrive... + at vi rammer overliggeren....
Glæder mig til at se onside i aften...
Vel mødt i parken om en uge...
-
checkmates
Skarp????????????????
Han har squ aldrig været skarp DN. Han har snart skaffet os flere gule (surmule) kort end mål.
Desuden når der så endelig skulle komme en indskiftning, skal det squ ikke være S. Poulsen der skal ud.
Det er simpelthen for ringe David og Erik
Desuden når der så endelig skulle komme en indskiftning, skal det squ ikke være S. Poulsen der skal ud.
Det er simpelthen for ringe David og Erik
-
FrejPrahl
Re: Flot præstation, uheldig med kun et point.
http://www.onsidedk.com/main/index.phtm ... &id=139586 -
Atter er onside til grin - "I anden halvleg kom Viborg frem til flere chancer, og derfor var det helt fortjent, at Martin Aaslund fik udlignet i 79. minut.
" ??? Har vidst ikke set den samme kamp.
Atter er onside til grin - "I anden halvleg kom Viborg frem til flere chancer, og derfor var det helt fortjent, at Martin Aaslund fik udlignet i 79. minut.
" ??? Har vidst ikke set den samme kamp.
-
YahooSeeker [Bot]
At vi ikke vinder idag er sq ikke forsvarets skyld, se dog længere frem, Hr BRANDMAND Nielsen skulle være jaget ad H....... til Frank var ikke meget bedre, hvis vi havde vundet 5 eller 6 - 1 på de chancer vi havde, var der sq ingen som havde gøet af det ene mål de mugne fik
-
bruno
jeg ser det som klart tyveri at Viborg fik det mål i de havde ikke en ærlig chancer udover målet så vrøvel onside.
angåne DN skaber han mange gange selv chancer via hans gode fysik så er det barer ærglig han ikke er ligeså skap som søren larsen for tiden
angåne DN skaber han mange gange selv chancer via hans gode fysik så er det barer ærglig han ikke er ligeså skap som søren larsen for tiden
-
HauG
helt enig i at DN selv er med til at skabe en masse af chancerne, han kæmper godt og løber meget. meeen.... når det så er sagt så er det for dårligt at han klapper bare en af de 4 store ind. Tænk hvis vi stadig havde skoubo han er da mand for at score på hver tredje 100% chance, så havde vi vundet....
I kritikken af ER syntes jeg det er fint han han venter til sent med udskiftningerne. Theo kommer ind for thyge på et fint tidspunkt, da thyge har løbet meget, men syntes slet ikke LJ skal ind for Simon P. det forstår jeg ikke. Syntes måske også det er lidt tyndt kun at have et midtbane folk med på bænken. LJ kan godt spille back men er mere kant i mine øjne. Vi mangler en angriber at sætte ind sidst i kampen.
håber snart DBU tillader flere folk på bænken
HauG
I kritikken af ER syntes jeg det er fint han han venter til sent med udskiftningerne. Theo kommer ind for thyge på et fint tidspunkt, da thyge har løbet meget, men syntes slet ikke LJ skal ind for Simon P. det forstår jeg ikke. Syntes måske også det er lidt tyndt kun at have et midtbane folk med på bænken. LJ kan godt spille back men er mere kant i mine øjne. Vi mangler en angriber at sætte ind sidst i kampen.
håber snart DBU tillader flere folk på bænken
HauG
-
Altoriso
Mht Simon Poulsen virkede det nu helt klart til at han var ved at løbe tør for strøm !
Lagde mærke til, at han fik en aflevering fra Ulrik et stykke nede på egen banehalvdel, og hvor han bare skulle have tonset opad en forholdsvis fri modstander-banehalvdel, stoppede han op, og afleverede tilbage..
Så jo, han var nok ved at være træt efter en fornuftig indsats
Lagde mærke til, at han fik en aflevering fra Ulrik et stykke nede på egen banehalvdel, og hvor han bare skulle have tonset opad en forholdsvis fri modstander-banehalvdel, stoppede han op, og afleverede tilbage..
Så jo, han var nok ved at være træt efter en fornuftig indsats
-
YahooSeeker [Bot]
Enig i at David Nielsen brænder nogle store chancer, men han bidrager med utrolig meget til holdet... Ja, han skaber meget selv (ærgeligt han så ikke har tur i den).. tror aldrig han bliver topscorer, det er han ikke farlig nok til. Men når det så er sagt, så kæmper han en hvis del af kroppen for holdet.. giver sig 100 % hver gang, har et godt blik for sine holdkammerater og har stor kredit af dagens kamp.. i dag var han bare "skurken" i stedet for helten..