Transfer sommer 2018

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Mike80

Re: Transfer sommer 2018

Indlæg af Mike80 »

FCM2000 skrev:
2. jul 2018, 18:07
svensk journalist skriver 12 mill svenske kroner
Hvor har du set den? Kan intet finde om prisen. Vil du give et link eller navn?
Mike80

Everybody hates us we don't care...

Diebesten

Indlæg af Diebesten »

Hvordan ser vi ud i angrebet? Er vi dækket godt nok ind hvis nu Paul smutter?

Brugeravatar
Jacob

Indlæg af Jacob »

FCM2000 skrev:
Vil du ikke smide en kilde på? Kan simpelthen ikke finde noget om prisen.

Synes det er en spændende signing. Skandinavisk spiller på 21 med erfaring fra 83 kampe i Allsvenskan, og et par håndfulde u-landskampe.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Diebesten skrev:
2. jul 2018, 22:21
Hvordan ser vi ud i angrebet? Er vi dækket godt nok ind hvis nu Paul smutter?
Altså lige nu har vi jo
Paul, Rilwan, Drexler, Kroon, Wikheim, Duelund, George, Mabil, Brandhof, Thomsen, Kraev, Dovbyk, Baidoo og så desuden selvfølgelig Poulsen og Frank kan spille den midterste som offensiv midt.

Så antalsmæssigt er det i hvert fald ikke noget problem hvis vi mister en enkelt.
Men hvis vi så siger Brandhof og Thomsen måske ikke helt er der hvor de kan gøre en positiv forskel,
George, Kroon, Mabil og Baidoo er spørgsmålstegn,
Kraev og Dovbyk stadig mangler lidt endnu for at være fuld integreret på holdet
og Rilwan og Drexler er et stykke fra at være klar til at spille kamp. Så bliver det lidt mere snert. Så er der Paul, Wikheim og Duelund tilbage.

Og klart Paul, måske ligaens bedste angriber. Ham ville vi komme til at mangle hvis han bliver solgt. Tror dog ikke på at det sker, og slet ikke før vores europæiske skæbne er kendt. Har du set noget der kunne give tegn på at der kunne være forhandlinger?

Diebesten

Indlæg af Diebesten »

Antalmæssigt er vi, helt korrekt som du nævner det rigtig mange.
Jeg har set/hørt noget i forhold til forhandlinger, dog med henblik på tidligere rygter i sidste sæson. Samt er min personlige holdning, at Duelund måske har opnået sit potientiale i FCM, og måske kunne trænge til et udlandseventyr?
Hvad tænker i omkring Dovbyk? Burde han blive udlejet i en sæson? Paul havde stor succes med det i sin tid.
I forhold til Drexler er han skadet? Eller er han fit for fight?

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Diebesten skrev:
2. jul 2018, 22:40
Antalmæssigt er vi, helt korrekt som du nævner det rigtig mange.
Jeg har set/hørt noget i forhold til forhandlinger, dog med henblik på tidligere rygter i sidste sæson. Samt er min personlige holdning, at Duelund måske har opnået sit potientiale i FCM, og måske kunne trænge til et udlandseventyr?
Ifølge den podcast han var med i, forstod jeg det lidt som at han regnede med at blive hvis det blev europæisk bold, og hvis ikke at han ville tage afsted nu her. Tænker faktisk at det måske vil give mening for både ham og klubben på den måde. Hvis vi skal spille 2 kampe om ugen indtil jul, vil det være guld at beholde Duelund.
Hvad tænker i omkring Dovbyk? Burde han blive udlejet i en sæson? Paul havde stor succes med det i sin tid.
I forhold til Drexler er han skadet? Eller er han fit for fight?
Kan ikke afvises, men deres situation er ikke helt ens, i og med Dovbyk er spillemæssigt på et højere niveau end Paul var på det tidspunkt, det er 'bare' sproget og integrationen der skal på plads. Jeg tror trænerteamet vil vurdere at det er bedst at han bliver. Både sådan at det er en mulighed at smide ham på banen, men også det er nemmere at styre hans integration og indlæring hjemme og han ikke skal lære alt for mange forskellige ting.

Om Drexler (citeret af aoh.dk via Jakob)

"- Drexler er stadig ramt af samme skade som holdt ham ude af Kiels sidste playoff kamp, desuden har han haft lidt rygproblemer. Thorup håber/forventer han er tilbage på træningsbanen i næste uge."

henker

Indlæg af henker »

Jacob skrev:
2. jul 2018, 22:34
FCM2000 skrev:
Vil du ikke smide en kilde på? Kan simpelthen ikke finde noget om prisen.

Synes det er en spændende signing. Skandinavisk spiller på 21 med erfaring fra 83 kampe i Allsvenskan, og et par håndfulde u-landskampe.
Fik læst et sted at han koster 900.000 euro... Men har glemt hvilket link jeg læste..

Diebesten

Indlæg af Diebesten »

Skal vi regne med at der kommer en ny stor transfer ala Drexler?
Eller har vi handlet på øverste hylde?

henker

Indlæg af henker »

Hmm jeg tror ærlig talt at fcm handler ikke flere ind foreløbig.. Hvis der kommer sådan en situation som måske kommer fcm handler en ind til sidste dag som dækker ind for "den langtidskade" opstår..

ben2han

Indlæg af ben2han »

Jeg synes det er et helt fint vindue med køb af unge udviklingsspillere og en del sendt videre.

Ca 50 mill kr. har man brugt nu.

Jeg er dog bekymret over, at man kun har fået købt een klassespiller med rutine, nemlig Drexler.

Går fcm videre i europæisk gruppespil, så er det bekymrende hvis der skal trækkes så store veksler på forholdsvis lidt ældre spillere som Poulsen og Sparv. som tilhører gruppen med international erfaring og såvel landsholdserfaring.

Mangler virkelig et alternativ til de 2 fra den hylde de sidder på.

christian1DK

Indlæg af christian1DK »

Jákup Thomsen udlejes til FH Hafnarfjordu

https://www.aoh.dk/artikel/fcm-udlejer- ... er?tdmv=R2

Matjavsen

Indlæg af Matjavsen »

ben2han skrev:
2. jul 2018, 23:11
Jeg synes det er et helt fint vindue med køb af unge udviklingsspillere og en del sendt videre.

Ca 50 mill kr. har man brugt nu.

Jeg er dog bekymret over, at man kun har fået købt een klassespiller med rutine, nemlig Drexler.

Går fcm videre i europæisk gruppespil, så er det bekymrende hvis der skal trækkes så store veksler på forholdsvis lidt ældre spillere som Poulsen og Sparv. som tilhører gruppen med international erfaring og såvel landsholdserfaring.

Mangler virkelig et alternativ til de 2 fra den hylde de sidder på.
VIl nu mene at Erik, Kian og Jesper også har fået international erfaring.

Man kan også argumentere for at Paul og Hassan har

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Vi skal snart have fat i nogle stier, med al den snak om høje hylder.

BMBrandt

Indlæg af BMBrandt »

Eller stiger!!!😉

Sangen til den nye svensker ligger vel lige til højrebenet....

https://youtu.be/e-b9KC7MuU8

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

EB melder, med FotbollDirekt som kilde, om en pris på 13,5 mio svenske kroner (9,75 mio danske) for Joel Andersson.

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... eb/7221346

Låst