Preseason 18/19
Re: Preseason 18/19
Jeg synes, at man burde sende Dovbyk på lån et eller anden sted i skandinavien, hvor han kunne få fast spilletid.
Det kommer han ikke til at få her foreløbig. Han er simpelthen så ringe imo.
Glæder mig til at se Drexler - forhåbentligt er han snart sin skade kvit/få tilladelser på plads
Glæder mig til at se Drexler - forhåbentligt er han snart sin skade kvit/få tilladelser på plads
-
mousebreaker
Drexler har fået hjemvé
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
På den ene side er det positivt, at vi har standarder i vores arsenal. På den anden side er det problematisk, at vi har så svært ved at skabe noget i åbent spil.
Er han skadet? Har han ikke en tilladelse? Fortæl, fortæl, hvis du ved mere/hvorfor. Det er jo ikke fordi det regner med kilder omkring ham. I hvert ikke blandt de kilder, jeg frekventerer.AltidFCM skrev: ↑29. jun 2018, 15:51Jeg synes, at man burde sende Dovbyk på lån et eller anden sted i skandinavien, hvor han kunne få fast spilletid.
/Cortez
Aiiiiiigh, jeg kiggede lige væk da Sparv scorede ! Mit kongerige for instant replay.. Fårk.
Nej nej, det med en lille skade læste jeg et sted, og det skal nok passe, da han gik glip af den anden oprykningskamp mod Wolfsburg, og man tager nok ingen chancer her i opstarten.Cortez skrev: ↑29. jun 2018, 16:22Er han skadet? Har han ikke en tilladelse? Fortæl, fortæl, hvis du ved mere/hvorfor. Det er jo ikke fordi det regner med kilder omkring ham. I hvert ikke blandt de kilder, jeg frekventerer.AltidFCM skrev: ↑29. jun 2018, 15:51Jeg synes, at man burde sende Dovbyk på lån et eller anden sted i skandinavien, hvor han kunne få fast spilletid.
/Cortez
Mht. tilladelser er det kun taget ud fra, hvad folk skriver om herinde osv. Jeg har ikke insiderviden, at all
Du skulle få dig et arbejde ved det offentlige, så er der ikke nogen der opdager hvis du ikke laver noget
Ifølge FCMs twitter-profil var det 'En kanon-kasse' og 'Sparv med torden-støvle'.. Forhåbentlig kommer der en highlight video
Man kan selv gå ind og se højdepunkterne her: https://mycujoo.tv/video/fc-midtjylland?id=21054
-
mousebreaker
Jeg gjorde det samme men trykkede så bare på den “spol 15 sekunder tilbage” knap der var til rådighed
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Når Sparv scorer, så ved I godt hvad det betyder, ik’?
/Cortez
/Cortez