Klaus Kærgård

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Don K-by

Klaus Kærgård

Indlæg af Don K-by »

Er det kun mig der ikke synes Klaus Kærgård lever op til de forventninger som der er til ham?
Jeg har set flere kampe hvor Klaus Kærgård har været indblandet efter hans skfte til Midtjylland.. Og hvergang han har været i kmp, synes jeg han har været en skuffelse...

Er det kun mig der ser negativt på det eller er der andre som også har bemærket det ?
Senest rettet af Don K-by 9. sep 2005, 15:36, rettet i alt 1 gang.

Noe

Re: Klaus Kærgård

Indlæg af Noe »

Hvor har du set de kampe henne? Kærgård har kun været på banen 1 gang, og det var i det færøske blæsevejr...

/Noe

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Måske DS ?

Jeg har set ham en enkelt gang mod Grenå, hvor han spillede udemærket, men modstanden var ikke ligefrem enorm, så jeg vil ikke vurdere noget ud fra det...

Peter Ross

Chap - FCM4EVER

Indlæg af Chap - FCM4EVER »

Fatter slet ik de har købt ham. Altså det er nok for at gøre truppen bredere. Men så ville jeg helt klart ha valgt en anden end lige ham hvis det var.

E!

Indlæg af E! »

Nu har han jo været skadet siden sæssonstart, og være indskifter i ca 1 kamp, så det er sgu da noget pis at fyre af.
Giv dog manden en chance for at komme på holdet overhovedet inden du begynder.

- Det minder mest om et brækgrønt forsøg på miskreditere manden, bare fordi han valgte en bedre klub.

Don K-by

Indlæg af Don K-by »

Jeg ved godt han har været skadet.
Og jeg er bstemt ikke fan af VFF, eller hvilken anden klub du hentydede til...
Muligt han kun har spillet en kamp for FCM's første hold, jeg har DS kampe, og mod Horsens i fredags, var Klaus Kærgård en skuffelse, alle der så kampen må og kan kun give mig ret..

bruno

Indlæg af bruno »

jeg tror nu ikke der var ret mange der havde/har de ville forventninger til ham som ny super star. Han blev købt til backop til 11 faste mand og altanativ i angrebet for han er god til at løbe i dybten som Erik R mener vi mangler lidt i angrebet

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Om ikke andet vil jeg anbefale at starte med ham inde mod Viborg bare for at få dem op at koge.

Her hvad VFF-9000 skrev på deres forum:
"Lorte møgbønderne skal få at se, hvad tradition og klubånd betyder!
Vi splitter deres lorte arena ad!
Og hvis kjærgård viser sit ansigt i nærheden af stadion, kan han godt få af vide hvad han består af!
Allez alle manden på søndagstur til heden, og spark til et møgjylland svin!"

David satte den ind første kamp mod AaB, i ved den hen over hans gambeling makker jimmy.
Jeg så da gerne Kærgård få muligheden for at lukke munden på de grønne på samme måde!

jakob88

Indlæg af jakob88 »

Kan man sige andet, end at VFF-9000 er en taber af meget gøjt rang...

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Gi` nu Klaus Kærgård en chance, også selv om han kommer fra VFF, håber da ikke at BW har lige så meget LORT i hovedet som de grønne, han er sq en go spiller og skal mærke at han hører hjemme hos ULVENE. PØJ PØJ Klaus jeg håber du snart er fast ULV i flokken

Besvar