Er der nogen der kan kaste lidt lys over de nye spillere? Altså, hvordan de klarer træningen, om de indgår godt i gruppen allerede nu, om der er nogle åbenlyse spidskompetence, der er tydelige allerede, osv.? Der er jo intet i hverken app eller hjemmeside...
/Cortez
Mon ikke du kan finde lyset lidt bedre efter træningskampen idag mod AGF ?
Jeg må sige, at jeg er blevet meget mindre nervøs når vi skal møde AGF i første runde. Vores 3. Hold -wikheim, dal hende har lige spillet lige op med GF’s 1. Hold i 1. Halveg. Ydermere det ene mål GF får, det er jo en igen slem fejl fra Hamid, den skal han da ud til ikke?
Jeg må sige, at jeg er blevet meget mindre nervøs når vi skal møde AGF i første runde. Vores 3. Hold -wikheim, dal hende har lige spillet lige op med GF’s 1. Hold i 1. Halveg. Ydermere det ene mål GF får, det er jo en igen slem fejl fra Hamid, den skal han da ud til ikke?
Synes mere det ser ud til at Abubakar har nogle defensive mangler (2 gange på deres hjørnespark)
Men det var svært helt at se hvad der gik galt ved deres mål
Mabil spiller fantastisk. Han kunne være spændene at beholde. Fremragende indlæg, gode driblinger og mål. Efter at i har sat bare lidt mere offensiv kvalitet ind samt JP, så har vi virkelig kørt gf rundt. Det skal dog med at GF spiller med et 2. Hold
Senest rettet af SimonH 23. jun 2018, 16:23, rettet i alt 1 gang.
Er der nogen der kan kaste lidt lys over de nye spillere? Altså, hvordan de klarer træningen, om de indgår godt i gruppen allerede nu, om der er nogle åbenlyse spidskompetence, der er tydelige allerede, osv.? Der er jo intet i hverken app eller hjemmeside...
/Cortez
Mon ikke du kan finde lyset lidt bedre efter træningskampen idag mod AGF ?
Synes mere det ser ud til at Abubakar har nogle defensive mangler (2 gange på deres hjørnespark)
Men det var svært helt at se hvad der gik galt ved deres mål
OG når man så ser målet et par gange, så er det vist endnu mere Kraevs defensive evner der ikke er tilstrækkelige
Man kan bestemt IKKE klandre Hamid noget her synes jeg