Transfer sommer 2018

Om FC Midtjylland og Black Wolves
AltidFCM

Re: Transfer sommer 2018

Indlæg af AltidFCM »

Benzo skrev:
14. jun 2018, 23:46
Matjavsen skrev:
14. jun 2018, 23:44
AltidFCM skrev:
14. jun 2018, 23:39

Jeg mener ikke, vi har en venstreback/venstrekant-type, som er klar til at komme ind omkring førsteholdet.
Af de type spillere, der er på akademiet, til den position, er der en venstrebenet kant, Jonathan Bagger, eller en venstrebenet forsvarsspiller i Tobias Anker, men der alt for langt endnu for begge, vil jeg mene.
Så kan man vel forvente er køb inden længe, hvis ham bliver solgt
Ja, eller en lejeaftale, vi har jo stadig MDH.
Jeg er enig i, vi skal gøre brug af talenterne, men til den position vil jeg mene et venstrebenet back/kant er et must.. Når vi nu spiller med en bagkæde uden et venstreben, er det simpelthen en nødvendighed i den formation. Andreas Poulsen er et unikt talent.

Mads Døhr har potentialet, men til højre wingback.

ihaki

Indlæg af ihaki »

var det ikke noget med tue kunne bruge begge ben, og var meget præcis? eller er det en anden jeg tænker på

Benzo

Indlæg af Benzo »

AltidFCM skrev:
14. jun 2018, 23:53
Jeg er enig i, vi skal gøre brug af talenterne, men til den position vil jeg mene et venstrebenet back/kant er et must.. Når vi nu spiller med en bagkæde uden et venstreben, er det simpelthen en nødvendighed i den formation. Andreas Poulsen er et unikt talent.

MDH = Marc Dal Hende ;)

AltidFCM

Indlæg af AltidFCM »

Benzo skrev:
14. jun 2018, 23:57
AltidFCM skrev:

MDH = Marc Dal Hende ;)
Ah, sorry mate... MDH - MDT, my bad.. :(

Ja, selvfølgelig har vi Marc. Men han har også døjet med en fodskade og andre småskader, så det ville være fint med et upcoming talent, men de hænger ikke på træerne - og slet ikke billigt :)

Måske man skulle forhøre sig om tidligere Midtjylland-drenge som Frederik Møller eller Juelsgård (maybe not).. :D

Benzo

Indlæg af Benzo »

AltidFCM skrev:
15. jun 2018, 00:02
Benzo skrev:
AltidFCM skrev:

MDH = Marc Dal Hende ;)

Ja, selvfølgelig har vi Marc. Men han har også døjet med en fodskade og andre småskader, så det ville være fint med et upcoming talent, men de hænger ikke på træerne - og slet ikke billigt :)

Måske man skulle forhøre sig om tidligere Midtjylland-drenge som Frederik Møller eller Juelsgård (maybe not).. :D
Jeg er enig (bortset fra det med Møller og Juelsgård ;) ), også derfor jeg foreslår en lejeaftale, så man har gardering for Marc men ikke spærrer vejen for up-and-coming.
HWB flyder tilgengæld over med alternativer, selvfølgelig de to naturlige i MDT og Munksgaard, men også Uzo fra akademiet og Frank kan spille den. Vi mangler en med det skide venstre ben.

AltidFCM

Indlæg af AltidFCM »

Benzo skrev:
15. jun 2018, 00:11
AltidFCM skrev:
Benzo skrev:

MDH = Marc Dal Hende ;)

Jeg er enig (bortset fra det med Møller og Juelsgård ;) ), også derfor jeg foreslår en lejeaftale, så man har gardering for Marc men ikke spærrer vejen for up-and-coming.
HWB flyder tilgengæld over med alternativer, selvfølgelig de to naturlige i MDT og Munksgaard, men også Uzo fra akademiet og Frank kan spille den. Vi mangler en med det skide venstre ben.
Ved ikke med lejeaftale.. Jeg tror mere på, vi henter noget permanent. Dal Hende er også eftertragtet.

Gustav Dahl fra SIF - nogen, er kender lidt mere til ham?

SimonH

Indlæg af SimonH »

AltidFCM skrev:
15. jun 2018, 00:17
Benzo skrev:
15. jun 2018, 00:11
AltidFCM skrev:

Ved ikke med lejeaftale.. Jeg tror mere på, vi henter noget permanent. Dal Hende er også eftertragtet.

Gustav Dahl fra SIF - nogen, er kender lidt mere til ham?

Nej tak. Ingen fysik.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Vildt med 34 mio + 15 mio i klausuler for Andreas. Vores akademi er sandelig sine penge værd :-D

TheLegend

Indlæg af TheLegend »

Wauw det er flot! Man kan simpelthen ikke rose ledelsen nok for tiden.

Sniper

Indlæg af Sniper »

Mike80 skrev:
14. jun 2018, 23:17
Det svært at være negativ som FCM fan for tiden. At vi kan sælge Andreas Poulsen med 1.5 år på kontrakten for 34 mio plus yderligere mulige 15 mio i bonusser er i min verden fuldstændigt vandvittigt.

Så regnestykket denne uge er 4 spillere ind -Andreas Poulsen ud og omkring 24 mio i overskud på balancen.
Bare WOW...
Enig, simpelthen for vildt det der foregår. For et år siden havde vi vel kun kunnet sælge for det halve beløb.
Det her vindue bliver vildt tror jeg, der kan og vil unægtelig ske en hel masse med truppen i de næste 2 måneder, både ind og ud, vi er lige startet og allerede er man en smule forpustet. Vi er godtnok rykket op i en anden liga både på ud og ind siden.

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Har her en fuldgod mulighed som backup til MDH, som også vil gøre det godt. Casper Højer Nielsen fra Agf tidligere Lyngby. Lige hentet af David Nielsen.

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

TrueWolfMidt skrev:
15. jun 2018, 08:55
Har her en fuldgod mulighed som backup til MDH, som også vil gøre det godt. Casper Højer Nielsen fra Agf tidligere Lyngby. Lige hentet af David Nielsen.
Vi kunne selvfølgelig også hente Frederik Møller tilbage.

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

TrueWolfMidt skrev:
15. jun 2018, 09:26
TrueWolfMidt skrev:
Tror vi sigter lidt højere end både Frederik Møller og Casper Højer :-)

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Jesper BW1100 skrev:
15. jun 2018, 09:39
TrueWolfMidt skrev:
15. jun 2018, 09:26
TrueWolfMidt skrev:
Tror vi sigter lidt højere end både Frederik Møller og Casper Højer :-)
Jamen det vil jeg da glæde mig til. Nogen forslag ? Ja, klubben har vidst, at salget af Andreas Poulsen kom , for vi vidste det, eller troede det, så mon ikke de har en i kikkerten, det vil jeg tro.

Mike80

Indlæg af Mike80 »

Da vi gik ind i sæsonen 2017/18 sad jeg med en forventning om at vores 2 størtste salgsarkiver måtte være Duelund og Paul. I mellemtiden har vi så solgt Sørloth, Novak, Nissen og nu angiveligt Andreas Poulsen for en samlet indtjening på noget som ligner 192 mio plus yderligere 47 mio i samlede bonusser såfremt Sørloth og Poulsen realiserer.

Kigger vi på holdet pt. må vores største objekter fortsat være Duelund og Paul mens Bubakar også tiltrækker stor interesse. Det er vil ingenlunde urealistisk at et evt. misset gruppespil kan komme til at betyde salg af netop disse 3 profiler da truppen er bred. Man tør jo efterhånden ikke gætte salgspriser, men har svært ved at se Sven Graversen og Steinlein lave under 150 mio samlet for disse 3 med den udvikling vi lige nu er vidne til i klubben. (Paul 70 mio, Duelund 25-30mio, Bubakar 50 mio.) Vi kan dertil oven i hatten ligge mulig indtjening på div. Videresalg for Sisto, Reid m.f. fra tidligere salg.

Summasumarum kan vi i en mesterskabssæson, såfremt ovenstående ikke helt urealistiske scenarie udspiller sig stå med en samlet salgsindtjening for sæsonen på omkring svimlende 400 mio kr!! Prøv lige at smag på det tal for en dansk klub.. Det jo fuldstændigt vanvittigt! Det så stærkt arbejde og må aftvinge respekt i hele fodbold skandinavien. Der går ihvertfald nok lidt inden hele "sugardaddy" -sagaen bliver hevet frem igen hos diverse godtfolk..

Fantastisk at være FCM fan i disse tider:-)
Mike80

Everybody hates us we don't care...

Låst