Synes at det er noget af en sviner du her får sendt afsted. Ved du noget om hvad strategien er, det gør klubben. Jeg finder disse transfer interessante, og håber og tror også, at de er tiltænkt en rolle i vores system fremadrettet.Noerum skrev: ↑13. jun 2018, 14:14Hvad er det for en latterlig strategi vi er ved at indfører? Vi er ved at lave en Chelsea/Udinese?
Jeg synes det er så usmageligt og usympatisk det ledelsen har gang i. Det er tydeligt at hverken Søren Reese eller Sammy Skytte er tiltænkt nogen rolle for Fcm, andet end forretning. Menneskehandel. Udlejning til små klubber der ikke kan købe selv. Det underminere virkelig fodbolden i de små klubber i Danmark. Føj for helvede.
Skal vi ikke skifte navn nu vi er ved det? Fc udlejning? Vi kan vel lige så godt købe nogle trailere og varebiler også? Og udleje dem. Det er der også penge i. Jeg håber det på en måde bliver stoppet, enten af en europæisk domstol eller af divisionsforeningen.
Jeg er virkelig skuffet over klubben hvis det er den nye strategi de har tænkt. Det kommer til at bide dem i hælene. Jeg tror ikke der er mange store virksomheder der ville sponsorerer en klub med det omdømme.
Transfer sommer 2018
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Re: Transfer sommer 2018
Det er fair at være kritisk. Omvendt er der ingen, som tvinger hverken spilleren eller AC Horsens til at skrive under. Horsens må vurdere, at de kan få mere kvalitet på denne måde. Og det er vel bedre at sende Sørloth-millionerne ind i det danske ligasystem, end at indkøbe hele sin trup i Tyskland eller Sverige?Noerum skrev: ↑13. jun 2018, 14:14Hvad er det for en latterlig strategi vi er ved at indfører? Vi er ved at lave en Chelsea/Udinese?
Jeg synes det er så usmageligt og usympatisk det ledelsen har gang i. Det er tydeligt at hverken Søren Reese eller Sammy Skytte er tiltænkt nogen rolle for Fcm, andet end forretning. Menneskehandel. Udlejning til små klubber der ikke kan købe selv. Det underminere virkelig fodbolden i de små klubber i Danmark. Føj for helvede.
Skal vi ikke skifte navn nu vi er ved det? Fc udlejning? Vi kan vel lige så godt købe nogle trailere og varebiler også? Og udleje dem. Det er der også penge i. Jeg håber det på en måde bliver stoppet, enten af en europæisk domstol eller af divisionsforeningen.
Jeg er virkelig skuffet over klubben hvis det er den nye strategi de har tænkt. Det kommer til at bide dem i hælene. Jeg tror ikke der er mange store virksomheder der ville sponsorerer en klub med det omdømme.
Jeg kan følge jer, der er meget kritiske overfor disse handler. Jeg gør mig også selv den tanke, at man ikke må have troen på flere af de talenter, der har været udlejet og stadig er i klubben. Her tænker jeg i sær på Riis og Nicolaisen, som jeg ikke ser få en rolle i denne sæson - eller i fremtiden.
Når man henter en 24-årig venstrefodet stopper i Reese, sender det et kraftigt signal til Nicolaisen. Jeg ved godt, at Reese skal til Horsens i et år, men det lyder til på udtalelserne, at han har en fremtid her. Jeg tror sgu, Nicolaisen - med skadeshistorik osv. - er færdig i klubben, selvom jeg håber det modsatte.
Når man henter en 24-årig venstrefodet stopper i Reese, sender det et kraftigt signal til Nicolaisen. Jeg ved godt, at Reese skal til Horsens i et år, men det lyder til på udtalelserne, at han har en fremtid her. Jeg tror sgu, Nicolaisen - med skadeshistorik osv. - er færdig i klubben, selvom jeg håber det modsatte.
Hvordan er det menneskehandel? Spillerne vælger selv at skrive under, klubberne vælger selv at leje spilleren. Reese og Skytte får begge lov til at spille Superliga og de har samtidig begge fået en god løn ift. hvad de fik i deres respektive klubber. Begge er udlejet til en klub, hvor træneren virkelig vil have dem og de kommer til at spille fast.Noerum skrev: ↑13. jun 2018, 14:14Hvad er det for en latterlig strategi vi er ved at indfører? Vi er ved at lave en Chelsea/Udinese?
At Midtjylland er usympatiske, er der mange der har ytret sig om siden klubbens fødsel, det er der ikke noget nyt i.
-
Fodboldfan
Kirk et år mere i Brentford, som længe har været "rygtet".
-
mousebreaker
Vi snakker om voksne mennesker der skriver under på en kontrakt hvor de godt ved de bliver udlejet fra start. De gør det fordi de tror og håber på at de bliver gode nok til FCM en dag. Tilmed får de højest sandsynligt en bedre løn. FCM køber en spiller på potentialet og lejer ham ud i den tro på at han kan udvikle sig til at blive god nok til FCM. Hvis ikke kan de måske få prisen hjem igen da de jo mener prisen har været rigtig da de købte ham eller i det mindste nøjes med et lille tab som så godtgøres med en af de handler der går godt. Det er win-win i min bog og en glimrende taktik når man har midlerne til det.
Det er der absolut intet usympatisk i. Det er klogt og med garanti helt normalt uden for de danske grænser
Det er der absolut intet usympatisk i. Det er klogt og med garanti helt normalt uden for de danske grænser
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Søren Reese og Sammy Skytte har formentlig selv sagt ja til scenariet, jeg tvivler stærkt på at nogen har tvunget hverken dem eller de sælgende klubber. De føler med andre også at det er attraktivt for dem.
Så hvis du vil kalde det menneskehandel, så kan vi lige så godt afvikle professionel fodbold..
Så hvis du vil kalde det menneskehandel, så kan vi lige så godt afvikle professionel fodbold..
-
Fodboldfan
Svend Graversen udtaler sig til BT om transfers.
Ikke overraskende:
Hvad i alverden har I gang i i FCM med alle de nye spillere, I køber og lejer ud?
»Først er det fremmest synes jeg ikke, det er så mange. Men der er tale om en strategi, vi har: At vi gerne vil have dygtige spillere, som vi vil bringe op fra 1. Divisions-niveau til Superliga-niveau. Det kan vi gøre gennem udlejning.«
Ikke overraskende:
Hvad i alverden har I gang i i FCM med alle de nye spillere, I køber og lejer ud?
»Først er det fremmest synes jeg ikke, det er så mange. Men der er tale om en strategi, vi har: At vi gerne vil have dygtige spillere, som vi vil bringe op fra 1. Divisions-niveau til Superliga-niveau. Det kan vi gøre gennem udlejning.«
Jeg ikke ovenud begejstret for indkøb som Reese og Skytte, da jeg ikke er sikker på at det vil give klubben den profit man ønsker på sig ud fra en tydeligvis forretningsmæssigt strategi? Den sportslige ledelse anført af Ankersen og Benhams tilgang til at drive klubben har dog bevist sit værd flere gange, og i ekstrem grad på det sidste, så på den måde er jeg ret fortrøstningsfuld.Noerum skrev: ↑13. jun 2018, 14:14Hvad er det for en latterlig strategi vi er ved at indfører? Vi er ved at lave en Chelsea/Udinese?
Jeg kan sagtens forstå at strategien deler vandene, men det skuffende at se et rutineret debatør bevæge sig ned på et niveau, hvor menneskehandel og FC udlejning bliver en del af indlæget.
Jeg ikke uforstående overfor din frustration, da jeg som sagt nemt kan forstå strategien deler vandene. Men dit indlæg er det dårligste jeg har set fra dig herinde og tydeligvis skrevet i dine følelsers vold, så med andre ord stop dig selv, og lad andre fans synke ned på menneskehandel og øgenavne. Det vinder du stensikkert mere på i længden.
Mike80
Everybody hates us we don't care...
Dobbelt post.Noerum skrev: ↑13. jun 2018, 14:14Hvad er det for en latterlig strategi vi er ved at indfører? Vi er ved at lave en Chelsea/Udinese?
Mike80
Okosun er lige oppe over https://hsfo.dk/achorsens/Okosun-har-sa ... kel/173296
Kan kun være enig.Mike80 skrev: ↑13. jun 2018, 16:05Jeg ikke ovenud begejstret for indkøb som Reese og Skytte, da jeg ikke er sikker på at det vil give klubben den profit man ønsker på sig ud fra en tydeligvis forretningsmæssigt strategi? Den sportslige ledelse anført af Ankersen og Benhams tilgang til at drive klubben har dog bevist sit værd flere gange, og i ekstrem grad på det sidste, så på den måde er jeg ret fortrøstningsfuld.Noerum skrev: ↑13. jun 2018, 14:14Hvad er det for en latterlig strategi vi er ved at indfører? Vi er ved at lave en Chelsea/Udinese?
Jeg kan sagtens forstå at strategien deler vandene, men det skuffende at se et rutineret debatør bevæge sig ned på et niveau, hvor menneskehandel og FC udlejning bliver en del af indlæget.
Jeg ikke uforstående overfor din frustration, da jeg som sagt nemt kan forstå strategien deler vandene. Men dit indlæg er det dårligste jeg har set fra dig herinde og tydeligvis skrevet i dine følelsers vold, så med andre ord stop dig selv, og lad andre fans synke ned på menneskehandel og øgenavne. Det vinder du stensikkert mere på i længden.
Nu skylder Horsens vist også snart noget den anden vejSimonH skrev: ↑13. jun 2018, 16:37Okosun er lige oppe over https://hsfo.dk/achorsens/Okosun-har-sa ... kel/173296
Selvfølgelig er det skrevet i vrede, fodbold er følelser.
Jeg synes det er en meget usympatisk strategi, fordi den hæmmer talentudvikling i mindre klubber. Hvis 1 div klubber og bundklubber i superligaen kan leje “profiler” hos os, så får unge spillere aldrig chancen.
Jeg forstår virkelig ikke hvad de har tænkt og jeg håber det giver bagslag for dem. Hvor mange spillere må man egentlig have på kontrakt?
Jeg synes det er en meget usympatisk strategi, fordi den hæmmer talentudvikling i mindre klubber. Hvis 1 div klubber og bundklubber i superligaen kan leje “profiler” hos os, så får unge spillere aldrig chancen.
Jeg forstår virkelig ikke hvad de har tænkt og jeg håber det giver bagslag for dem. Hvor mange spillere må man egentlig have på kontrakt?
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/fcm ... g-torsdag/
Jeg håber da ikke det er okosun der er tale om her.
En forstærkning er i mine øjne en som kan gå direkte i start 11 ala Erik og drexler
Jeg håber da ikke det er okosun der er tale om her.
En forstærkning er i mine øjne en som kan gå direkte i start 11 ala Erik og drexler