Transfer sommer 2018
Re: Transfer sommer 2018
Jeg har hør,t vi vil eje alle talenter i dansk fodbold, for derefter at leje dem ud på kryds og tværs.....der er penge i det.

Sammy skytte kan jeg godt forstå at vi får ham hertil. Men okosun???? Det kan jeg ikke forstår mig på...
- bobthebuilder_dk
Vi er ved at "betale tilbage" for 2-2 kampen mod BIF som reelt gjorde os til mestre!
.... jeg synes sgu det er fair nok
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱
Ja det kunne være godt at få sat nogle ord på den nye transfer strategi, med indkøb af "middelmådige" spillere med udleje for øje. Om det er en form for daytrading (uger, måneder istedet) men tanke på køb/hent billigt og sælg med fortjeneste, eller hvad tanke det er der ligger bag disse transfers.
Senest rettet af pr0j3ct 13. jun 2018, 11:45, rettet i alt 1 gang.
Og kommer der flere af disse transfers, eller ser vi noget mere til start 11. For eksempel en Peter Andersson type, som jeg personligt gerne så tilført truppen.
Det er vel fair nok, vi lige vi giver Horsens en tak.
Men men men, Søren Reese skulle være exceptionel med hovedet og er venstrebenet. Lad os nu lige se, hvad det kan blive til med et år i ACH. Jeg synes faktisk, det lyder til at være en ganske fornuftig handel til vel ingen penge?
Måske han kan blive den venstrebenet stopper, det finder vi ud af med et lejemål i Horsens, og hvis ikke, mister vi garanteret ingenting.
Jeg synes, vi gør det rigtige med vores mange millioner. Små investeringer, der KAN bære voldsom frugt!
Men men men, Søren Reese skulle være exceptionel med hovedet og er venstrebenet. Lad os nu lige se, hvad det kan blive til med et år i ACH. Jeg synes faktisk, det lyder til at være en ganske fornuftig handel til vel ingen penge?
Måske han kan blive den venstrebenet stopper, det finder vi ud af med et lejemål i Horsens, og hvis ikke, mister vi garanteret ingenting.
Jeg synes, vi gør det rigtige med vores mange millioner. Små investeringer, der KAN bære voldsom frugt!
Jeg er begejstret ror alle vores transfers.
Canadieren -fri - kan blive ok
Skytte - 3,7 - kan blive rigtig god. I min bog det største sats.
Okosun - 3 - i min verden et fremragende køb. Bedre end Drachmann, hvilket betyder at han SKAL væk
Reese - ? - prisen er nok ikke høj, venstrebenet, god på låget, han kan virkelig blive god
Canadieren -fri - kan blive ok
Skytte - 3,7 - kan blive rigtig god. I min bog det største sats.
Okosun - 3 - i min verden et fremragende køb. Bedre end Drachmann, hvilket betyder at han SKAL væk
Reese - ? - prisen er nok ikke høj, venstrebenet, god på låget, han kan virkelig blive god
-
Fodboldfan
Så... nu er der gået en time... hvor er næste transfer? 
-
Fodboldfan
Onuachu om Genk-interessen.
Forudsigelse: Vi sælger Onuachu for 10 mio. euro plus klausuler, og indkøber Bendtner. I hørte det her først
Forudsigelse: Vi sælger Onuachu for 10 mio. euro plus klausuler, og indkøber Bendtner. I hørte det her først
Haha, ville være cool nok..Fodboldfan skrev: ↑13. jun 2018, 12:19Onuachu om Genk-interessen.
Forudsigelse: Vi sælger Onuachu for 10 mio. euro plus klausuler, og indkøber Bendtner. I hørte det her først![]()
Men realistisk set.. Jeg nægter at tro på, at vi sælger Paul til Genk..
De satte transferrekord ved deres køb af Ingvartsen (ca. 35-40 mio.), den skal de simpelthen fordoble, hvis der skal være nogle chancer for at FCM accepterer. Paul er en kæmpe stjerne i Superligaen og vil kunne præstere stort i mange ligaer, også den belgiske, og det ved vi godt, og derfor er han et kæmpe salgsobjekt, som vi ikke må slippe for under 70 mio. imo.
Der er selvfølgelig det med kontraktlængde, men hvis man kunne forlænge et år eller to yderligere med henblik på et salg næste sommer, ville det være fantastisk.
-
mousebreaker
Har en kollega som bor i Horsens sidder, der sidder græder lidt i det stille i øjeblikket over tabet af Okosun. Han er meget ofte på stadion for at se Horsens spille og fortæller at Okosun med afstand har været deres bedste spiller og faktisk er temmelig undervurderet når det kommer til spillet langs jorden, så jeg er nu helt på bølgen af ja-sigere til den handel
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Ikke korretkt. I hørte det første gang igår på side 58 i denne tråd:Fodboldfan skrev: ↑13. jun 2018, 12:19Onuachu om Genk-interessen.
Forudsigelse: Vi sælger Onuachu for 10 mio. euro plus klausuler, og indkøber Bendtner. I hørte det her først![]()
"Indlæg 12. jun 2018, 14:44
Hvis BMBrandts rygter taler sandt bliver mit vilde gæt Nicklas Bendtner, hvilket ville betyde at vi allerede har solgt Paul.
Mike80"
Mike80
Everybody hates us we don't care...
Everybody hates us we don't care...
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Jeg er Aarhus / mand med mega stort Ulve hjerte. Da jeg nu bor der snakker jeg naturligvis tit med fans af Agf. For 3-4 måneder siden sagde jeg til en ven, at Agf skulle købe Okusun i Horsens. Jeg syntes at han var god og kunne bidrage til deres hold. Nu sidder jeg med et stort smil på munden og synes at det er fedt, at han rent faktisk endte i Fcm. Vi bliver giftige i den nye sæson.mousebreaker skrev: ↑13. jun 2018, 13:20Har en kollega som bor i Horsens sidder, der sidder græder lidt i det stille i øjeblikket over tabet af Okosun. Han er meget ofte på stadion for at se Horsens spille og fortæller at Okosun med afstand har været deres bedste spiller og faktisk er temmelig undervurderet når det kommer til spillet langs jorden, så jeg er nu helt på bølgen af ja-sigere til den handel
Hvad er det for en latterlig strategi vi er ved at indfører? Vi er ved at lave en Chelsea/Udinese?
Jeg synes det er så usmageligt og usympatisk det ledelsen har gang i. Det er tydeligt at hverken Søren Reese eller Sammy Skytte er tiltænkt nogen rolle for Fcm, andet end forretning. Menneskehandel. Udlejning til små klubber der ikke kan købe selv. Det underminere virkelig fodbolden i de små klubber i Danmark. Føj for helvede.
Skal vi ikke skifte navn nu vi er ved det? Fc udlejning? Vi kan vel lige så godt købe nogle trailere og varebiler også? Og udleje dem. Det er der også penge i. Jeg håber det på en måde bliver stoppet, enten af en europæisk domstol eller af divisionsforeningen.
Jeg er virkelig skuffet over klubben hvis det er den nye strategi de har tænkt. Det kommer til at bide dem i hælene. Jeg tror ikke der er mange store virksomheder der ville sponsorerer en klub med det omdømme.
Jeg synes det er så usmageligt og usympatisk det ledelsen har gang i. Det er tydeligt at hverken Søren Reese eller Sammy Skytte er tiltænkt nogen rolle for Fcm, andet end forretning. Menneskehandel. Udlejning til små klubber der ikke kan købe selv. Det underminere virkelig fodbolden i de små klubber i Danmark. Føj for helvede.
Skal vi ikke skifte navn nu vi er ved det? Fc udlejning? Vi kan vel lige så godt købe nogle trailere og varebiler også? Og udleje dem. Det er der også penge i. Jeg håber det på en måde bliver stoppet, enten af en europæisk domstol eller af divisionsforeningen.
Jeg er virkelig skuffet over klubben hvis det er den nye strategi de har tænkt. Det kommer til at bide dem i hælene. Jeg tror ikke der er mange store virksomheder der ville sponsorerer en klub med det omdømme.