Transfer sommer 2018
Re: Transfer sommer 2018
Sisto til Lazio og Ried til Leeds
er sidste rygter hvor FCM kan høste en del penge
er sidste rygter hvor FCM kan høste en del penge
- Administrator
Tja, de sagde ned til 75 mio for et år siden. Jeg tænker ikke de mener han er blevet mindre værd.henker skrev: ↑11. jun 2018, 14:30Pris på big Paul omkring 60-70 mio er alt for meget.. Jeg tipper på omkring 30-40 mio..Mike80 skrev: ↑11. jun 2018, 10:26Jeg tvivler på at Genk vil betale FCM det de mener Paul er værd? Hvis de skal hente Paul skal de vel i den grad sprænge, og nærmest fordoble, deres nuværende transferrekord på små 5 mio euro for Ingvartsen i FCN. Jeg tror man i FCM har en klar forventning om, at Paul skal være klubbens næststørste salg efter Sørloth, hvilket vel betyder i prislejet 60-70mio.christian1DK skrev: ↑11. jun 2018, 10:02Genk skulle være interesseret i Paul Onuachu, men de vil vel ikke give hvad vi vil have for ham?
kilde: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... m-angriber
ja jo, men Paul har ligget med en begyndende diskusprolaps, og det må give bekymring, hvis man skal smide 100 mill kr., på så kort sigt efter skadespausen, kan han spille uden problemer det næste år, så begynder det at hjælpe.Administrator skrev: ↑11. jun 2018, 16:51Tja, de sagde ned til 75 mio for et år siden. Jeg tænker ikke de mener han er blevet mindre værd.henker skrev: ↑11. jun 2018, 14:30Pris på big Paul omkring 60-70 mio er alt for meget.. Jeg tipper på omkring 30-40 mio..Mike80 skrev: ↑11. jun 2018, 10:26
Jeg tvivler på at Genk vil betale FCM det de mener Paul er værd? Hvis de skal hente Paul skal de vel i den grad sprænge, og nærmest fordoble, deres nuværende transferrekord på små 5 mio euro for Ingvartsen i FCN. Jeg tror man i FCM har en klar forventning om, at Paul skal være klubbens næststørste salg efter Sørloth, hvilket vel betyder i prislejet 60-70mio.
Reid fra Premier League til Championship? Det har jeg umiddelbart svært ved at se ske.
Ankersen skyder Paul -> Genk rygtet ned på twitter, så det ser heller ikke ud til at ske, hvilket passer mig fint, håber Paul ryger til en top-5 liga når det er.
Ingvartsen er lidt en sjov case egentlig, jeg ser ham lidt som en angriber uden spidskompetencer, han er ikke specielt hurtig, fysisk stærk, drible stærk, hovedspils-stærk eller afslutningsstærk. Mere sådan all-rounder. Det undrer mig ikke at han ikke (endnu i hvert fald) har slået igennem i Belgien, men det undrede mig at han blev topscorer i ligaen i 16/17..
Ankersen skyder Paul -> Genk rygtet ned på twitter, så det ser heller ikke ud til at ske, hvilket passer mig fint, håber Paul ryger til en top-5 liga når det er.
Ingvartsen er lidt en sjov case egentlig, jeg ser ham lidt som en angriber uden spidskompetencer, han er ikke specielt hurtig, fysisk stærk, drible stærk, hovedspils-stærk eller afslutningsstærk. Mere sådan all-rounder. Det undrer mig ikke at han ikke (endnu i hvert fald) har slået igennem i Belgien, men det undrede mig at han blev topscorer i ligaen i 16/17..
ja jo men det er rygterne, Ried har været skadet i et stykke tid, og bliver 30 år nu, og har været i West Ham i lang tid, west ham har ikke klaret den så godt.Benzo skrev: ↑11. jun 2018, 17:48Reid fra Premier League til Championship? Det har jeg umiddelbart svært ved at se ske.
Man kan vende den rundt heller Championship end at sidde på bænke eller/og spille på B holdet.
De kender vores priser, så de ved godt, at det bliver latterligt dyrt at hente Paul lige inden vi skal spille CL kval.
Jeg tror ikke Paul ryger til nr. 5 i Belgien, da de næppe har økonomien, og derudover er det vel også begrænset, hvor meget større step det er for Paul. Jeg kan bedre forstille mig at han ryger til Bundesligaen, Frankrig eller England (arbejdstilladelse kan dog spolere et skifte hertil) https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... ntningerne
For et år siden takkede klubben eftersigende nej tak til 75 millioner for Paul. Det tvivler jeg på at man ville gøre igen, hvis et lignende bud tikker ind. 
I mellemtiden har Paul været ude længe med noget der kunne være en ganske alvorlig skade, forudsat rygterne om en diskusprolaps var sande. Derudover er kontraktlængden nu et år kortere, og jeg forestiller mig derfor (uden at have belæg for dette), at et bud på 40-50 millioner vil blive overvejet ganske seriøst..
Alt andet lige bliver det spændende at følge hvad der sker med ham i transfervinduet - personligt tror og håber jeg at han bliver et halvt år mere
I mellemtiden har Paul været ude længe med noget der kunne være en ganske alvorlig skade, forudsat rygterne om en diskusprolaps var sande. Derudover er kontraktlængden nu et år kortere, og jeg forestiller mig derfor (uden at have belæg for dette), at et bud på 40-50 millioner vil blive overvejet ganske seriøst..
Alt andet lige bliver det spændende at følge hvad der sker med ham i transfervinduet - personligt tror og håber jeg at han bliver et halvt år mere
Ankersen teaser, at der sker noget inden alt for længe: https://twitter.com/rasmusankersen/stat ... 93826?s=21
Et godt bud er vel, at vi ser 1-2 tilføjelser til truppen inden opstarten på torsdag.
Et godt bud er vel, at vi ser 1-2 tilføjelser til truppen inden opstarten på torsdag.
en højre back vil ikke være overraskende ?Kent skrev: ↑11. jun 2018, 20:26Ankersen teaser, at der sker noget inden alt for længe: https://twitter.com/rasmusankersen/stat ... 93826?s=21
Det vil ikke overraske mig, hvis Anders Dreyer er spilleren.
Jeg ser dog ikke udpræget mangler på vores hold efter vores tre sommersignings.
Jeg ser dog ikke udpræget mangler på vores hold efter vores tre sommersignings.
Ja, Ankersen siger, vi skal 'holde øje' med FCM-nyheder de kommende dage, men det kan vel både være ud og ind? 
Jeg håber, vi forstærker os med én spiller mere, men det er også kun, hvis vi fastholder nuværende trup.
Her kunne jeg godt forestille mig en back ind, nok mere sandsynligt med en venstreback grundet Andreas Poulsen situation, men også Dal Hende, som efter sigende er en eftertragtet herre (rygter). Jeg tror, vi henter en venstreback/kant ind til wingbacken med masser af assists
Og så er vi klar til CL-kval - medmindre vi får de der kæmpebud! 
Jeg håber, vi forstærker os med én spiller mere, men det er også kun, hvis vi fastholder nuværende trup.
Her kunne jeg godt forestille mig en back ind, nok mere sandsynligt med en venstreback grundet Andreas Poulsen situation, men også Dal Hende, som efter sigende er en eftertragtet herre (rygter). Jeg tror, vi henter en venstreback/kant ind til wingbacken med masser af assists
Det kan vel i realiteten også være et salg der er tale om.
- Administrator
Med vores nuværende økonomi, så giver det mere mening at beholde Paul til kontraktudløb, fremfor at sælge for 40 mio.4096 skrev: ↑11. jun 2018, 19:55For et år siden takkede klubben eftersigende nej tak til 75 millioner for Paul. Det tvivler jeg på at man ville gøre igen, hvis et lignende bud tikker ind.
Alt andet lige bliver det spændende at følge hvad der sker med ham i transfervinduet - personligt tror og håber jeg at han bliver et halvt år mere![]()
Det kunne være fint at hente Dreyer og så leje ham tilbage til Esbjerg til næste sæson så han kan få fast spilletid i suppen og så være klar til at gøre sig gældende hos os efter det