målmands problem

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Takito

Re: målmands problem

Indlæg af Takito »

Har ikke sagt noget som helst om, at vi ikke har problemer.. Det er dig der har startet det hele med, at sige at det indirekte er ola Tidman' skyld.. og ti ldetm ener jeg, at du virkelig ikke har den forønødne viden siden du kan komme med en udtalelse om det. Hvis du har fulgt med har jeg også selv sagt, at vores svaghed ligger i, at vi tænker for offensivt. Når du andre bryder vores spil er vi meget sårbare.. De andre skaber or mange chancer på den bekostning.. Men det er jo efterhånden gået hen og blevet vores stil.. men mener ikke, at du kan bebrejde tidman.. og slet ikke komme med et forslag om, at vi skal have Ipsen i stedet.. Kunne nævne 50 målmænd jeg hellere ville have end ham

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Jeg er da meget interesseret i at se den liste, jeg kan ikke 50 målmandsnavne, så det bliver et friskt pust!

YahooSeeker [Bot]

Hej Hekler, jeg kunne også godt tænke mig og se bare 30 navne på Danske målmænd der er bedre end H. Ipsen
Tag den Takito

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Fcm fan Kolding skrev:
-------------------------------------------------------
> Hej Hekler, jeg kunne også godt tænke mig og se
> bare 30 navne på Danske målmænd der er bedre end
> H. Ipsen
> Tag den Takito

Nu nævner han jo ikke at det SKAL være danske målmænd !

Desuden er det jo nok for lige at sætte tingene op :-)

Men mon ikke, hvis man ufornuftigt og uden at sætte økonomi med i billedet, snildt kunne finde 50+ målmænd, der ville være bedre !

YahooSeeker [Bot]

enig men hvad er pointen så??

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Konklusionen er at folk har deres forskellige meninger, og derfor på mere eller mindre heldig vis, prøver at argumentere for deres holdninger !

Fortsæt med det, men lad det blive på et sagligt niveau, uden at "svine modstanderen" for meget til :-)

Jeg er pt tilfreds med at OT gør det ganske habilt, og jeg synes at det sjældent har været hverken AR eller OT der har haft skyld i mål scoret mod dem !

Men nogen indflydelse har de jo altså i kampene...

Besvar