Tilbageblik - Guldsæsonen 2014/15

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Husum

Tilbageblik - Guldsæsonen 2014/15

Indlæg af Husum »

Jeg læste Noe's glimrende opsummering af højdepunkterne fra den netop overståede mesterskabssæson i mesterskabstråden og Christians opfølgende bemærkning om der var andre der havde noget lignende for tidligere sæsoner.

Jeg kom i tanke om jeg i sin tid lavede min egen amatøragtige sammenklip af det vi nu kan kalde den første guldsæson, efter at være blevet noget skuffet over den officielle FCM guld video lavet af TV MidtVest, som reelt kun omfatter forårssæsonen 2015. Med mine meget begrænsede evner i videoredigering satte jeg mig derfor for at lave min egen version som indeholdte højdepunkter fra samtlige 33 runder. Jeg har egentlig altid bare tænkt den som noget til eget brug men i lyset af ovenstående kan det jo være andre kunne finde den interessant, så har nu uploadet den til youtube og den kan findes her:

https://youtu.be/5JKNUiC0iBM

I må bære over med de klare mangler såsom ingen underlægningsmusik eller lækker grafik og et rimelig ujævnt lydbillede, men så langt rakte mine evner og tålmodighed ikke.

Den er sakset sammen af sammendrag fra superligaklubbernes egne youtube kanaler, så ved ikke om det kan komme i karambolage med nogle rettigheder, men nu prøver jeg at ligge den ud og så må vi se om den får lov til at blive liggende.

Og ellers så håber jeg den måske kan være til inspiration for FCM's medieafdeling ift. det kunne være fedt hvis de kom ud med en ordenlig velproduceret gennemgang af den netop overståede sæson, som man kunne købe på ulveshoppen. Jeg ved det i hvert fald er noget jeg gerne smider penge efter. Ellers kommer jeg jo nok til igen at skulle sidde og prøve at flikke noget sammen til mig selv engang i de mørke vintermåneder.

Brugeravatar
Ravnen

Re: Tilbageblik - Guldsæsonen 2014/15

Indlæg af Ravnen »

Fedt at se igen :mrgreen:

Noe

Indlæg af Noe »

Flot arbejde. Godt at kunne se det samlet :D

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Super godt arbejde. Kan altid ses igen.

Matjavsen

Indlæg af Matjavsen »

Nu har jeg set til 30 minut, er du gal hvor lavede Jacob Haugaard mange fejl

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Matjavsen skrev:
11. jun 2018, 10:21
Nu har jeg set til 30 minut, er du gal hvor lavede Jacob Haugaard mange fejl
Enig. Der er godt nok mange gange hvor han sejler rundt. Man må sige vi var noget svagere på målmandsposten i vores første mesterskabssæson end i nummer 2 :-).
Jeg kan undre mig lidt over hvordan han kunne blive solgt til engelsk fodbold. Men sådan er der jo så meget :-)

Besvar