Hejsa.
Sakset fra Ikast Avis i dag:
"FCMs fodboldbus indstilles øjeblikket
Deleuran bilers populære fodboldbus, der op til FCMs hjemmekampe på SAS arena i Herning har samlet fans op i Engesvang, Bording, Ikast og Hammerum er med øjeblikkelig virkning indstillet.
- Vi er blevet gjort opmærksom på, at vi ifølge lovgivning er at betragte som en rutebus. Det betyder, at vi skal leve op til en række betingelser og krav, som vi slet ikke har mulighed for, beklager Daniel Jensen fra Deleuran Biler i Engesvang
Bussen kører gennem flere kommuner og det er derfor amtet, der skal give den nødvendige tilladelse, som kun kan gives, hvis ruten køres fast på bestemte dage og på et fast klokkeslet, og hvis der ikke er alternative muligheder.
- Og de betingelser vil vi jo aldrig kunne opfylde, siger Daniel Jensen.
Nedlæggelsen af bussen sker med øjeblikkelig virkning og sker allerede fra på søndag, hvor der således ikke køres til hjemmekampen mod Viborg.
Hjemmekampsbussen har til kampene været brugt af 70-80 faste brugere."
Skidt !!!
Kan der ikke udtænkes en anden konstruktion?
Hilsen Evo 8.
Busopsamling til hjemmekampe, hvad sker der?
-
BW#3340
Busopsamling til hjemmekampe, hvad sker der?
Senest rettet af BW#3340 10. sep 2005, 20:23, rettet i alt 1 gang.
-
Ravnen
Re: Busopsamling til hjemmekampe, hvad sker der?
Det er da utroligt de ikke kan finde på et eller andet kreativt..
-
bruno
Jeg har ikke selv brug for den bus men holdkæft jeg er ved at værer negativ over det oflige Danmark der en lov for ALT ! privatteser ALT TAK.
-
Ravnen
bruno skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg har ikke selv brug for den bus men holdkæft
> jeg er ved at værer negativ over det oflige
> Danmark der en lov for ALT ! privatteser ALT TAK.
Hvad har lovene med privatisering at gøre?
-------------------------------------------------------
> Jeg har ikke selv brug for den bus men holdkæft
> jeg er ved at værer negativ over det oflige
> Danmark der en lov for ALT ! privatteser ALT TAK.
Hvad har lovene med privatisering at gøre?
-
bruno
Hvis det var sådan alt koliktiv trafik var privat uden tilskud fra det oflige så kørete der kun de buser rundt, hvor der var pasagser nok og så var vi fri for den uduelig inblaning fra uefiktive politiker,myndigheder og vælger.Jeg ser masser af tomme busser drøne rundt ude på landet på alle tider af dønget mens den bus med fylt alm.mensker uden tilskud og til gaven for en privat virksomhed ikke kan få lov at kører.
Det jeg mener er at efterhånden alt i Danmark bliver topstyret og regoleret med love om dit og dat og ting der ikke kan løbe runt for støtte i røven,der er kun en til at betale det er dem som tjener penge og det er også kokurense forvridne.Et Eks. FCM laver et overskud på 10 mio så skal X antal kroner gå til det oflige,til bla. for at støtte tomme muserer og andet kultur der ikke er en opbakning bag for at blive kunstig holdt i live og så FCM ikke råd til gører den ivestering der gør at vi kan konkurer med en anden udlandsk klub og sådan gælder det over alt i ervereslivet.
Ingen må værer merer end andrer i jante Danmark
Det jeg mener er at efterhånden alt i Danmark bliver topstyret og regoleret med love om dit og dat og ting der ikke kan løbe runt for støtte i røven,der er kun en til at betale det er dem som tjener penge og det er også kokurense forvridne.Et Eks. FCM laver et overskud på 10 mio så skal X antal kroner gå til det oflige,til bla. for at støtte tomme muserer og andet kultur der ikke er en opbakning bag for at blive kunstig holdt i live og så FCM ikke råd til gører den ivestering der gør at vi kan konkurer med en anden udlandsk klub og sådan gælder det over alt i ervereslivet.
Ingen må værer merer end andrer i jante Danmark
-
YahooSeeker [Bot]
så så fars lille fazist, skal vi ikke gemme de politiske udbrud til en anden gang.
-
bruno
Jo det er nok bedst men den lagde lige til hjørerbenen.Vi kan da godt tage debaten en anden dag på alt det andet men uden at muderkast,tilsvning og uden at blive uvenner hvis du har en anden menning.
Jeg er ikke fazist men reallist
Jeg er ikke fazist men reallist
-
BW#1902
Hvis nu blot folkene bag havde undersøgt reglerne for dette område inden det blev iværksat, havde I ikke haft problemet nu.