Bill Hamid

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
CJ85

Re: Bill Hamid

Indlæg af CJ85 »

Set i lyset af vores signing af Jesper Hansen, så virker denne signing mærkelig. Man kan selvfølgelig altid forbedre sig på alle positioner, men denne er måske ikke den mest presserende. Tvivlen skal selvfølgelig komme ham til gode. Flere clean sheets, og så holder jeg selvfølgelig min kæft. ;)
Apropos tidligere Superliga-spillere fra USA, så er Yura Movsisyan transferfri fra årsskiftet... Nok en af de bedste angribere i Superligaen i nyere tid, hvis man spørger mig!!
"Hvis ikke fodbold fandtes, ville vi alle være frustrede fodboldspillere" - Mick Lyons.

SimonH

Indlæg af SimonH »

Bill Hamid stod i øvrigt en forfærdelig kamp for USA mod Irland med flere utrolig store svipsere, hvor en af dem førte til et mål på hjørnespark. Den minder lidt om målet mod AaB. Forfærdeligt.

https://youtu.be/SWar1cv-f4c

Spicker

Indlæg af Spicker »

SimonH skrev:
5. jun 2018, 21:22
Bill Hamid stod i øvrigt en forfærdelig kamp for USA mod Irland med flere utrolig store svipsere, hvor en af dem førte til et mål på hjørnespark. Den minder lidt om målet mod AaB. Forfærdeligt.

Et lille fun fact, det var Alan Judge fra Brentford der scorede det andet mål for Irland :)

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

SimonH skrev:

Ud fra den stream, så er det godt nok noget af en overdrivelse, at sige han stod en forfærdelig kamp, ved det første mål på hjørne, han er jo prisgivet fordi der står flere i vejen foran ham af både med og modspillere. Nr. 2 mål jamen hvem kan redde den ?

Men ikke for det, Bill Hamid kan jo ikke være i form når han ikke står fast, det er jo logisk, men husk lige hvordan hr. Hansen sejlede rundt da han startede sidste sommer i FCM.

Selvtillid og relationer med et forsvar har meget at sige på den plads der.

Skal jeg komme med en kritik af Bill Hamid, så er det vedr. hans opstart i FCM, det er fandme flot at komme i en ny klub og træne den første uge for derefter at være i træningslejr i 17 dage med det amerikanske landshold.

Så kan man næppe regne med en startplads kort efter hjemkomst og hvor turneringen starter og han knap kender navnene på de spillere han skal spille sammen med.

Her synes jeg at Hamid, USAs landstræner, Hamids agent og FCMs ledelse skød forbi.

SimonH

Indlæg af SimonH »

Nu kan jeg så regne du at du ikke har set hele klippet ven. Der er flere gange hvor han kommer forfærdeligt ud til nogle hjørnespark. Se nu lige hele klippet, før du vurderer noget som helst.

Og nej Hansen sejlede ikke rundt. Der var måske nogle bolde en klasse keeper ville tage, men ingen store drops eller skidt målmandsspil generelt.

ben2han

Indlæg af ben2han »

SimonH skrev:
8. jun 2018, 18:33
Nu kan jeg så regne du at du ikke har set hele klippet ven. Der er flere gange hvor han kommer forfærdeligt ud til nogle hjørnespark. Se nu lige hele klippet, før du vurderer noget som helst.

Og nej Hansen sejlede ikke rundt. Der var måske nogle bolde en klasse keeper ville tage, men ingen store drops eller skidt målmandsspil generelt.
øhhh jeg vil gerne tale for mig selv, jeg har set hele klippet, så tal for dig selv, og jeg har min vurdering og du har din vurdering, og vi er ikke enig.

Min hukommelse siger, at der var mange herinde, som i starten mente at Hansen var en kæmpefejl.

christian1DK

Indlæg af christian1DK »

SimonH skrev:
8. jun 2018, 18:33

Kan du ikke sende tidspunkterne på de hjørnespark?

den eneste fejl i klippet jeg kan finde er ved 4:00 klar kommunikationsfejl og dem havde Jesper Hansen nogle stykker af i starten af sin :fcm: tid.

første mål bliver han dækket op af spillerne, der er ikke meget og gør der.
andet mål den er der ikke mange målmænd der havde taget.

FCM2000 skrev:
8. jun 2018, 15:59
SimonH skrev:

Ud fra den stream, så er det godt nok noget af en overdrivelse, at sige han stod en forfærdelig kamp, ved det første mål på hjørne, han er jo prisgivet fordi der står flere i vejen foran ham af både med og modspillere. Nr. 2 mål jamen hvem kan redde den ?

Men ikke for det, Bill Hamid kan jo ikke være i form når han ikke står fast, det er jo logisk, men husk lige hvordan hr. Hansen sejlede rundt da han startede sidste sommer i FCM.

Selvtillid og relationer med et forsvar har meget at sige på den plads der.

Skal jeg komme med en kritik af Bill Hamid, så er det vedr. hans opstart i FCM, det er fandme flot at komme i en ny klub og træne den første uge for derefter at være i træningslejr i 17 dage med det amerikanske landshold.

Så kan man næppe regne med en startplads kort efter hjemkomst og hvor turneringen starter og han knap kender navnene på de spillere han skal spille sammen med.

Her synes jeg at Hamid, USAs landstræner, Hamids agent og FCMs ledelse skød forbi.
enig med FCM2000

SimonH

Indlæg af SimonH »

Han er utrolig dårlig ved

2:55
4:02
5:45

Han stod forfærdeligt, og skal være glad for, at han ikke lukkede flere mål ind. Godt vi har Jesper Hansen

christian1DK

Indlæg af christian1DK »

SimonH skrev:
8. jun 2018, 21:01
Han er utrolig dårlig ved

2:55
4:02
5:45

Han stod forfærdeligt, og skal være glad for, at han ikke lukkede flere mål ind. Godt vi har Jesper Hansen
Jeg mener det har meget at gør med at han ikke er blevet spillet sammen med forsvarsspillerne lidt som vi så i starten med Jesper Hansen, selvom han kom fra en god sæson i lyngby.

2:55 minder lidt om den første kamp i sæsonen mod brøndby
http://www.superliga.dk/kamp/2017-2018/ ... idtjylland
2:18

hvad jeg har set så regner jeg med at han får det vendt det ligesom Jesper Hansen fik gjorde.
Men Jesper Hansen er fast man mod de store hold i superligaen og kampene i europa, men kunne godt se Bill Hamid få chancen mod de dårliger hold i superligaen og starten af pokalen.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Øh.. nogen der kan forklare mig dette?

https://mobile.twitter.com/BillHamid28/ ... 8655128577

Formanden har ikke været i klubben i lang tid,
Og spillerne har ikke hans mail men skriver på twitter kl. 4.00 om natten.

Utilfreds, fuld, haft en dårlig drøm, vågnet med alletiders ide?

Hvis han er utilfreds burde Thorup eller Graversen selvfølgelig være en af dem han først går til. Det virker off., og lidt spøjs de ikke kan skrive til formanden

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Steffen am skrev:
26. jul 2018, 08:58
Øh.. nogen der kan forklare mig dette?

Hvis han er utilfreds burde Thorup eller Graversen selvfølgelig være en af dem han først går til. Det virker off., og lidt spøjs de ikke kan skrive til formanden
Jeg har en ide om at Bill er bedre end Hansen, og det viser han til træning, Thorup har før rost Bill til skyerne, der er selvfølgelig noget med relationerne. Jeg synes ikke Hansen er startet særlig godt her i efterårets start.

Jeg tror også at Bill havde taget den i Astana, da han har klart større rækkevide end Hansen.

Men han er da tidlig oppe :D
Senest rettet af FCM2000 26. jul 2018, 09:38, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
PH1978

Indlæg af PH1978 »

Steffen am skrev:Øh.. nogen der kan forklare mig dette?

Skulle lige til, at poste det samme. Den virker underlig... Billede fjernet af Admin

Sent from my iPhone using Tapatalk

EsbenVest

Indlæg af EsbenVest »

Det er fanme mærkeligt. Og virkelig et dårligt lys, han sætter klubben i.

974

Indlæg af 974 »

Jeg tænker vel at det bunder i forventningen om at kunne få lov til at spille noget mere

Og det er vel kun fair når man tager så langt væk hjemmefra, og måske som amerikaner har et anderledes tankesæt i forhold til de mål han selv har sat?

Jeg synes også at det er noget underligt noget at skrive på et offentligt medie!!

Spicker

Indlæg af Spicker »

Det virker underligt som i skriver.
Hvis du handler om et ønske om en transfer eller lignende burde det da være rigeligt at fange Steinlein eller Svend.
Og hvis han er utilfreds med hans spilletid plejer klubben ikke at så i vejen hvis en spiller gerne vil videre så det gør det bare endnu mere underligt.
Vi finder nok ud af hvad der er hoved og hale i det hele snart.
Og så håber jeg at hans tweet bliver slettet asap.

Besvar