Anders R er stadig utilfreds over at være nr 2.
-
klemme
Anders R er stadig utilfreds over at være nr 2.
Forza bringer en artikel om Anders Rasmussen, han mener ikke at han har fået chancer nok, og han understreger endvider at han er den bedste målmand i klubben.
Hele artiklen står her=
http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=2590
Erik Rasmussen udtaler at der ingen konflikt er, men samtidligt siger ER at han godt forstår sin resevekeepers frustration, men understreger at utilfredshed findes på alle arbejdspladser, og at Anders accepterer situationen.
Er siger endvider atReservekeeperens kontrakt udløber til sommer, og at der ikke taget stilling til en evt ny kontrakt, ER siger at man først og fremmest koncentrer sig om at forlænge med stamspillerne, og først tager reseverne senere. Sådan er proceduren.
Imorgen nakker FCM de grønne med Ola Tidman mellem stængerne, 3-0.....
Hele artiklen står her=
http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=2590
Erik Rasmussen udtaler at der ingen konflikt er, men samtidligt siger ER at han godt forstår sin resevekeepers frustration, men understreger at utilfredshed findes på alle arbejdspladser, og at Anders accepterer situationen.
Er siger endvider atReservekeeperens kontrakt udløber til sommer, og at der ikke taget stilling til en evt ny kontrakt, ER siger at man først og fremmest koncentrer sig om at forlænge med stamspillerne, og først tager reseverne senere. Sådan er proceduren.
Imorgen nakker FCM de grønne med Ola Tidman mellem stængerne, 3-0.....
Senest rettet af klemme 10. sep 2005, 20:17, rettet i alt 1 gang.
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Anders R er stadig utilfreds over at være nr 2.
Det viser jo også at AR ikke har formatet til at være keeper på højeste plan, det er sq barnligt at forlange en fast plads, nej den må man KÆMPE sig til, det gjorde OT og den skal han beholde. AR find en anden klub i en lavere række hvis du vil være fast keeper
-
YahooSeeker [Bot]
Hvad er det for noget pis?
Jeg ville sku være urolig hvis reservekeeperen ikke var utilfreds. Han er oppe på mærkerne og det lyder til han er opsat på at bevise at han er den bedste.
Jeg ville sku være urolig hvis reservekeeperen ikke var utilfreds. Han er oppe på mærkerne og det lyder til han er opsat på at bevise at han er den bedste.
-
Jesper BW1100
Der må jeg sq give Hekler ret... Når man er blevet vraget, så skal man sq vise noget attitude der viser at man er klar og selv mener man bør spille. For ellers får han da aldrig hevet sig selv op... Men at jeg så ikke mener han bør spille er en hel anden sag.
-
Altoriso
Ja det siger da sig selv at en målmand med ambitioner skal kunne ytre sin mening om målmandsvalget - og det er jo ikke fordi dette interview er anderledes end det der var i et andet magasin for et par uger siden...
-
YahooSeeker [Bot]
I stedet for at sidde og hyle og klynke i pressen over at være vraget og søge medynk
bør han stramme balderne og lære af den kritik han får bla. i pressen og her på graven, selv om han er ulv kan han sq ikke hyle sig til en stamplads
bør han stramme balderne og lære af den kritik han får bla. i pressen og her på graven, selv om han er ulv kan han sq ikke hyle sig til en stamplads
-
Ravnen
Altoriso skrev:
-------------------------------------------------------
> Ja det siger da sig selv at en målmand med
> ambitioner skal kunne ytre sin mening om
> målmandsvalget - og det er jo ikke fordi dette
> interview er anderledes end det der var i et andet
> magasin for et par uger siden...
Det ved jeg nu ikke hvor meget der siger sig selv, der er kun 11 spillere der kan starte på banen, og hvis de resterende reserver skulle beklage sig lige så meget i pressen som AR gør, så ville det blive et sørgekor uden lige..
Hvis man skal beklage sig over at man ikke er på holdet, så kan man gøre det til Erik .
Synes de skal få afhændet AR hurtigst muligt, det lyder som om han risikerer at skabe lidt dårlig stemning i truppen, og det kan vi ikke bruge til noget.
-------------------------------------------------------
> Ja det siger da sig selv at en målmand med
> ambitioner skal kunne ytre sin mening om
> målmandsvalget - og det er jo ikke fordi dette
> interview er anderledes end det der var i et andet
> magasin for et par uger siden...
Det ved jeg nu ikke hvor meget der siger sig selv, der er kun 11 spillere der kan starte på banen, og hvis de resterende reserver skulle beklage sig lige så meget i pressen som AR gør, så ville det blive et sørgekor uden lige..
Hvis man skal beklage sig over at man ikke er på holdet, så kan man gøre det til Erik .
Synes de skal få afhændet AR hurtigst muligt, det lyder som om han risikerer at skabe lidt dårlig stemning i truppen, og det kan vi ikke bruge til noget.
-
Altoriso
Altså nu har jeg fulgt lidt med i pressen nogle år 
Og det virker for mig sådan, at mange af disse pressefolk har en fin næse for, at skabe historier..
Tror I at AR har ringet til tipsbladet og forza og sagt " hey.. Jeg er utilfreds med at sidde på bænken, kan I ikke lige skrive en artikel om det"
Kom nu tilbage til virkeligheden gutter ! Sådan fungerer det jo ikke, vel...
I ved da godt at pressen oftest skriver det som de ser den bedste vinkel på, og det er da tydeligt, at de kun går efter at finde ud af om der er nogen, der ikke er helt tilfredse med situationen...
Jeg kan da godt forstå at AR hvis direkte adspurgt om han er tilfreds med at være 2. valg, svarer at da helst vil stå, da han mener, at han er den bedste !
Og det virker for mig sådan, at mange af disse pressefolk har en fin næse for, at skabe historier..
Tror I at AR har ringet til tipsbladet og forza og sagt " hey.. Jeg er utilfreds med at sidde på bænken, kan I ikke lige skrive en artikel om det"
Kom nu tilbage til virkeligheden gutter ! Sådan fungerer det jo ikke, vel...
I ved da godt at pressen oftest skriver det som de ser den bedste vinkel på, og det er da tydeligt, at de kun går efter at finde ud af om der er nogen, der ikke er helt tilfredse med situationen...
Jeg kan da godt forstå at AR hvis direkte adspurgt om han er tilfreds med at være 2. valg, svarer at da helst vil stå, da han mener, at han er den bedste !
-
Ravnen
Aha, så hver gang spillerne siger noget dumt i pressen, så er det pressen der blæser noget op.. Ja pressen søger historier, men jeg tror nu ærligt talt de har bedre historier end at FCMs reservemålmand er utilfreds, det lyder lidt for utroligt hvis de skulle have behov for at blæse sådan en lille historie op.
Hvis man ikke vil fejlciteres i pressen, så siger man overhovedet intet om at man er utilfreds. Det er Erik man skal sige det til, ikke tilfældige journalister der ringer .
Med til den her historie hører også at AR ikke har noget at have sin utilfredshed i, han fik chancen men overbeviste ikke træneren.
Hvis man ikke vil fejlciteres i pressen, så siger man overhovedet intet om at man er utilfreds. Det er Erik man skal sige det til, ikke tilfældige journalister der ringer .
Med til den her historie hører også at AR ikke har noget at have sin utilfredshed i, han fik chancen men overbeviste ikke træneren.
-
YahooSeeker [Bot]
Så synes jeg i lighed du skal siide derhjemme og grimme dig uden at delagtiggøre os andre i9 det?????
-
YahooSeeker [Bot]
hvis de resterende fans skulle beklage sig lige så meget som dig, ville forummet bryde sammen`?????
-
YahooSeeker [Bot]
Hurra hurra, vil det sige du hoæder op med at skrive noget på graven, fordi jeg kan finde på at fejlcitere dig????
Ravn, kom og få nogle slag!
Ravn, kom og få nogle slag!
-
Ravnen
Så fik vi lige set Hekler i sin sædvanelige stil igen..
-
kopien
Hekler nu må du fandme snart tage dig sammen i dine indlæg!!
Ved ikke om du sidder derhjemme og er stiv, men lav lige den tone om ik?
den hører sku ikke hjemme på et debatforum lige meget hvad du end synes om Ravnen...
Ved ikke om du sidder derhjemme og er stiv, men lav lige den tone om ik?
den hører sku ikke hjemme på et debatforum lige meget hvad du end synes om Ravnen...
-
YahooSeeker [Bot]
Heldigvis er der da nogle som kan se fakta i øjnene bla. også Ravnen, man kan også tage mørklægningsbriller på og kun gå efter lyden som bla. hekler åbenbart gør. Tag brillerne af gå lidt ud, SOLEN SKINNER sq lev dog, bolden ruller stadig og vi har JYLLANSD bedste fodboldhold FCM FREM FOR ALLE