Så kom den
Transfer sommer 2018
Re: Transfer sommer 2018
Endelig, vinduet er startet fantastisk
- Administrator
Ok, mine kilder sagde snart, det blev så lidt længere. Men der er vidst nogle der må bøje sig:Administrator skrev: ↑3. apr 2018, 22:23Jaja, det er ikke sommer endnu, men Fcm er da allerede aktive på markedet.
Mayron George til Fcm.
.......k ......r til Fcm, offentliggøres snart. (Højlydte jungletrommer).
https://www.fcm.dk/nyheder/superliga/fc ... ck-drexler
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Copy pastet fra aoh.dk
Men kreatøren valgte FCM, hvor han bliver genforenet med Tim Sparv og Zsolt Korcsmár, som han spillede på hold med i Greuther Fürth tilbage i sæsonen 2013-14.
Overraskende for mig at de har spillet sammen og det kan vel også være en afgørende faktor, at han netop havner her i Fcm, fordi de kender hinanden.
Men kreatøren valgte FCM, hvor han bliver genforenet med Tim Sparv og Zsolt Korcsmár, som han spillede på hold med i Greuther Fürth tilbage i sæsonen 2013-14.
Overraskende for mig at de har spillet sammen og det kan vel også være en afgørende faktor, at han netop havner her i Fcm, fordi de kender hinanden.
Tror at det kommer måske 1 eller 2 mere signing i sigt før transfer vinduet lukker??
Det skrev jeg da for længe sidenTrueWolfMidt skrev: ↑30. maj 2018, 10:51
AltidFCM skrev: ↑6. apr 2018, 13:36Kaiser vil jeg ikke udelukke, men så har Admin i hvert fald ikke styr på antal bogstaver.
Jeg heller mest til Dominick Drexler, som har leveret rigtig flot i 2. Bundesliga denne sæson. I vinter var han sat i forbindelse med flere Championship-klubber og ikke mindst Huddersfield, som har Wagner, der kender sine tyske spillere. Vi har altså her at gøre med en spiller, der godt kunne løfte vores spil væsentligt.
Drexler passer samtidig også ind i bogstavslegen, som vi har kørt med i et par dage.
Sidst men ikke mindst, har Drexler, som desuden befinder sig i sin bedste alder (27), spillet i Greuther Furth, hvor vi tidligere har hentet profiler, og man kunne forestille sig, at både Sparv, men også Smartodds, har givet gode anbefalinger.
Drexler ligger nok ikke i den billige ende, når vi kommer til en transferpris, men hvis vi her snakker om en kvalitetsspiller, måske ala. Mukthar, så har vi også pengene til at lægge de 1-3 mio. euro. (Jeg har ingen idé, om en prislejet på en rigtig god spiller i 2. Bundesliga - eller Holstein-Kiel nuværende økonomiske situation).
Det skulle gerne være før den 14 juni, så man kan spille de nye ind, og der kommer formentlig en omgang nr. 2 før lukketid i august.
Specielt hvis Paul smutter og/eller FCM kommer i et gruppespil
Der kommer formentlig en højre back, og en central midt, der kan tage kampen op mod Poulsen og Sparv. De skulle gerne være på plads før 14 juni.
Jeg tvivler på vi får mere ind før vi kender resultatet af eventuelt europæiske gruppespil.
Det vil I så fald kræve afgang af spillere fra start 11, til en seriøs pris.
Jeg ser vores nuværende trup, som ekstrem stærk.
Personlig holdning
Det vil I så fald kræve afgang af spillere fra start 11, til en seriøs pris.
Jeg ser vores nuværende trup, som ekstrem stærk.
Personlig holdning
Jeg er enig i, at Højre Wingback er den position, hvor vi stå klart svagest lige p.t. - Især i forhold til at opretholde et niveau, hvor kvalifikation til europæisk gruppespil er realistisk. Thychosen og Munksgaard er fine talenter, som jeg begge tror på, men der er ikke umiddelbart megen champions-league-glans over dem. Jeg håber dog ikke, at vi går ud og henter en stor profil til den plads.FCM2000 skrev: ↑30. maj 2018, 13:38
Det skulle gerne være før den 14 juni, så man kan spille de nye ind, og der kommer formentlig en omgang nr. 2 før lukketid i august.
Der kommer formentlig en højre back, og en central midt, der kan tage kampen op mod Poulsen og Sparv. De skulle gerne være på plads før 14 juni.
Det er, som alle ved, en svær balancegang med de talenter, som jo også skal have spilletiden for at udvikle sig uden at det dog koster (for meget) i forhold til resultaterne og holdets niveau.
Hvorfor ikke rykke Rilwan Hassan ned og spille som førstevalg på Højre Wingback? Jeg tror han ville gøre det endnu bedre dér end på pladsen som Falsk 9'er i højresiden. Hans forcer i form et stort løbepensum og et stort defensivt såvel som offensivt arbejder kan bedre komme i spil på den plads - Samtidig mener jeg ikke at der er nok mål og assists i ham til at spille i den forreste kæde. Måske han ligefrem kunne gøre det så godt, at han kunne få sin drøm om at komme i spil til det danske landshold opfyldt?
En forlængelse på 2-3 år til Rilwan mhp. en "mindre omskoling fra klassisk kant til wingback" er mit ønske til pladsen som Højre Wingback for sommerens vindue. Så kan han skydes af til den længe ventede store udlandskontrakt om 1 - 1½ år, når de unge har fået lidt mere erfaring.
Kvalificerer vi os til europæisk gruppespil, skal der i øvrigt nok blive kampe til Thychosen/Munksgaard også, så de kan fortsætte udviklingen. Thorup er jo glad for rotationsprincippet i forhold til restitution.
Kan man ydermere udleje den ene af dem til en af de mindre superligaklubber (gerne Vendsyssel sammen med Riis og Andersson) vil det også være en rigtig fin løsning. Onyeaka og Uzo kan godt agere "yderste reserver" på den plads, hvis enten Thucosen eller Munksgaard sendes på græs andetsteds, som jeg ser det.
Jeg tvivler personligt på at vi henter noget ind til den centrale midt. Af hvad jeg har læst kan Drexler også bruges her, og når vi har både Drachman og Frank som breddespillere, som begge kan arbejde nede i maskinrummet, tænker jeg også at det er højre wingback vi har størst mangler påFCM2000 skrev: ↑30. maj 2018, 13:38Det skulle gerne være før den 14 juni, så man kan spille de nye ind, og der kommer formentlig en omgang nr. 2 før lukketid i august.
-
Steffen am
Og Kaan og TorpSimseee skrev: ↑30. maj 2018, 14:36Jeg tvivler personligt på at vi henter noget ind til den centrale midt. Af hvad jeg har læst kan Drexler også bruges her, og når vi har både Drachman og Frank som breddespillere, som begge kan arbejde nede i maskinrummet, tænker jeg også at det er højre wingback vi har størst mangler påFCM2000 skrev: ↑30. maj 2018, 13:38Det skulle gerne være før den 14 juni, så man kan spille de nye ind, og der kommer formentlig en omgang nr. 2 før lukketid i august.
Der kommer formentlig en højre back, og en central midt, der kan tage kampen op mod Poulsen og Sparv. De skulle gerne være på plads før 14 juni.![]()
evt. Baidoo
Har også hørt så mange gange at man tror på Munksgaard og Thycosen, så tror jeg ikke på,
Ser det værende langt mere spændende hvad der sker omkring Andreas Poulsen situationen.
Ja det er endnu tre spillere, som helt sikkert vil komme til at skulle snuse til det i løbet af de næste 1-2 sæsoner. Specielt Torp bliver spændende at følge!Steffen am skrev: ↑30. maj 2018, 15:49Og Kaan og TorpSimseee skrev: ↑30. maj 2018, 14:36Jeg tvivler personligt på at vi henter noget ind til den centrale midt. Af hvad jeg har læst kan Drexler også bruges her, og når vi har både Drachman og Frank som breddespillere, som begge kan arbejde nede i maskinrummet, tænker jeg også at det er højre wingback vi har størst mangler påFCM2000 skrev: ↑30. maj 2018, 13:38
Der kommer formentlig en højre back, og en central midt, der kan tage kampen op mod Poulsen og Sparv. De skulle gerne være på plads før 14 juni.![]()
evt. Baidoo
Har også hørt så mange gange at man tror på Munksgaard og Thycosen, så tror jeg ikke på,
Ser det værende langt mere spændende hvad der sker omkring Andreas Poulsen situationen.
Tvivler også selv på at der sker noget på HWB, men hvis vi vil forstærke os skal det være der. Men du har ret i, at det virker til troen er enormt høj på MDT og Munks.
Ja jeg ser også AP's situation som værende endnu mere interessant. Hvis han forsvinder, hvordan ser situationen så ud på venstre wingbak? Har vi noget der bare tilnærmelsesvis kan spille på et konkurrencedygtigt superliganiveau længere nede i rækkerne? Eller er vi afhængig af 100 procent spilletid til Marc Dal Hende?
- UlvenFraNord
Mayron George. Hvad er han egentlig for en slags spiller, og er han god nok til FCM?
-
Jesper BW1100
George er et fysisk monster. Han er stor, stærk, hopper højt og løber hurtigt. Da han var i Randers “sprængte” han skalaerne i de fleste fysiske tests. Med andre ord har han nogle unikke kompetencer fysisk, som helt sikkert er det man har “forelsket” sig i.UlvenFraNord skrev: ↑30. maj 2018, 17:19Mayron George. Hvad er han egentlig for en slags spiller, og er han god nok til FCM?
Han kan både spille med ryggen mod mål, løbe dybt og være i boksen. Derudover har han en fin målnæse
Det lyder jo helt super. Men udfordringen med George er hans indstilling og professionalisme; eller mangel på samme om man vil.
Hans arbejdsindsats og attitude på banen er ofte ikke alt for god. Derudover præsterer han øjensynligt heller ikke altid lige godt til træning. Derudover har hans tilgang heller ikke altid været lige professionel. F.eks. mødte han ekstremt overvægtig op i Randers efter en vinterpause.
Så i mine øjne kan det blive både fugl og fisk med George. Tager han kampen op, skærper professionalismen og sin indsats i kamp og træning kan han blive en rigtig fin gevinst.
Men holder han ved de “gamle” dyder tror jeg han får det meget svært.
Lad os håbe på det første. Han skal i hvert fald have en fair chance herfra
Mon den er det Ankersen og steinlein mener med hylden. Som en spillere fra drexler's (hylden)? eller noget med løn at gør?? Forhåbentlig får vi 1-2 ny signing som dtexler's hylden. Så vil jeg være vilde som ulvenes øjne og glæder sig over at kunne konkurrere sig mod de to store rivaler (BIF og FCK) om mesterskabet.. og jeg er rigtig begejstret over at Ankersen sagde at vi skal være dominerende i Danmark.. Yesss!!