Transfer sommer 2018

Om FC Midtjylland og Black Wolves
CasperBW

Re: Transfer sommer 2018

Indlæg af CasperBW »

Onside ville komme med en stor nyhed fra superligaen i aften. Det ville ligne Steinlein at sørge for at få fokus rettet mod os, på trods af at der er tale om oprykninger. Jeg tror Erik bliver offentliggjort i aften i onside.

Benzo

Indlæg af Benzo »

Det kunne godt ligne ham, det synes jeg ville være lidt ærgeligt, idag bør handle om Vendsyssel og Esbjerg.

Analitico
Geografisk sted: Aalborg / Peru

Indlæg af Analitico »

THenry skrev:
27. maj 2018, 15:41
Jeg ser det som oplagt, at Riis vender hjem og overtager Halsti plads. Dog kan jeg godt se ham blive udlejet til Vendsyssel i næste sæson, hvis de står som oprykker her kl 18.
Ville det ikke være mere oplagt, at lade Sparv overtage den rolle, som Halsti oprindeligt var tiltænkt? Tænker, at Sparv ville kunne gøre sig rigtig godt som "rutineret reserve" på den defensive midtbane og i centerforsvaret. Så kan han derudover samtidig få en mentorrolle ift. de mange unge spændende spillere til midterforsvaret og den centrale midtbane (bl.a. ved at kunne guide og dirigere dem inde på banen i reserveholdskampe, lidt ala en spillende assistenttræner).

Jeg siger ikke, at Sparv er færdig, han skal nok få sine kampe. Jeg tror blot, at han kunne blive fantastisk værdifuld for klubben i en rolle som den opstillede ovenfor.

Men vi må også erkende, at han ikke altid har set så godt ud i topkampene. Dér vil jeg foretrække en ny, mere dynamisk spiller. Også i forhold til de benhårde kampe for at komme i Europa.

Tænker i øvrigt også, at det ville være fint at lade Andersson og Riis få fodfæste i Superligaen hos Vendsyssel. Det kan være en god trædesten for dem begge med oprykningen, hvis de får lov at blive en sæson mere.

AltidFCM

Indlæg af AltidFCM »

Fodboldfan skrev:
27. maj 2018, 19:32
Andreas Poulsen og Duelund skulle ryge og Drexler skulle være sikker. Ærgerligt med AP, men hvis han ikke vil forlænge, så skal vi jo have noget for ham med det samme. Kæft jeg glæder mig til Drexler.
Er det noget, du har pålidelige kilder på, især mht. til Andreas P, eller bare noget, du slynger ud? Jeg håber KRAFTEDME, vi snart forlænger med Andreas!!!! Kom nu, Steinlein og Graversen!!!!! :fcm:

Z

Indlæg af Z »

Mon ikke Onside offentliggøre, at VdV skal spille hos nyoprykkerne næste sæson?

Matjavsen

Indlæg af Matjavsen »

Nu må de også gerne breake Drexler

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Sviat officiel. Igennem live på 3+

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Sviat officiel. Igennem live på 3+

Sniper

Indlæg af Sniper »

CasperBW skrev:
27. maj 2018, 20:11
Onside ville komme med en stor nyhed fra superligaen i aften. Det ville ligne Steinlein at sørge for at få fokus rettet mod os, på trods af at der er tale om oprykninger. Jeg tror Erik bliver offentliggjort i aften i onside.
Godt kaldt 😛🤗 klasse signing

THenry

Indlæg af THenry »

Analitico skrev:
27. maj 2018, 20:14
THenry skrev:
27. maj 2018, 15:41
Jeg ser det som oplagt, at Riis vender hjem og overtager Halsti plads. Dog kan jeg godt se ham blive udlejet til Vendsyssel i næste sæson, hvis de står som oprykker her kl 18.
Ville det ikke være mere oplagt, at lade Sparv overtage den rolle, som Halsti oprindeligt var tiltænkt? Tænker, at Sparv ville kunne gøre sig rigtig godt som "rutineret reserve" på den defensive midtbane og i centerforsvaret. Så kan han derudover samtidig få en mentorrolle ift. de mange unge spændende spillere til midterforsvaret og den centrale midtbane (bl.a. ved at kunne guide og dirigere dem inde på banen i reserveholdskampe, lidt ala en spillende assistenttræner).

Jeg siger ikke, at Sparv er færdig, han skal nok få sine kampe. Jeg tror blot, at han kunne blive fantastisk værdifuld for klubben i en rolle som den opstillede ovenfor.

Men vi må også erkende, at han ikke altid har set så godt ud i topkampene. Dér vil jeg foretrække en ny, mere dynamisk spiller. Også i forhold til de benhårde kampe for at komme i Europa.

Tænker i øvrigt også, at det ville være fint at lade Andersson og Riis få fodfæste i Superligaen hos Vendsyssel. Det kan være en god trædesten for dem begge med oprykningen, hvis de får lov at blive en sæson mere.
Jeg tvivler på, at en finsk landsholdsanfører ser sig selv som reserve i den danske liga. Han er sikkert hellere ikke lønnet som en reservespiller, så det har jeg svært ved at se for mig. Han er i min bog ikke stopper i vores system. Det var en katastrofe, da han spillede positionen i Parken i efteråret! Sparv skal nok få en del minutter i næste sæson på midtbanen, og med sin rutine kan han forhåbentlig hjælpe os i Europa.

Vijen

Indlæg af Vijen »

Vigtigt med sviatchenko. Selvom vi har vidst det i nogle dage, så er det altid rart at få den officielle besked.

Så mangler vi bare draxler og så må det gerne blive 1. September

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Velkommen tilbage til Erik - selvom han var der i forvejen! :P

Så er defensiven på plads. Kianbubachenko!

Vijen

Indlæg af Vijen »

Acebone skrev:
27. maj 2018, 20:55
Velkommen tilbage til Erik - selvom han var der i forvejen! :P

Så er defensiven på plads. Kianbubachenko!
Kan også bruges til at lave en armener.

Svibubaian :D :fcm:

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Steffen am skrev:
27. maj 2018, 15:04
Ja, mon ikke Celtic har nogle Klausuler,
ligesom Cardiff fik dækket en lille bitte smule af deres tab da Cornelius røg til Atalanta, men fuck da det.

Virkelig stærkt arbejde af ledelse, helt kanon!! :D

Har svært ved at forestille mig der ikke sker mere, men altså.
Forlænget med J. Poulsen, forlænget med Sparv, Skrevet med Erik, hentet George og hvis vi så henter Drexler,
synes jeg nu det ser ret godt ud.

Jeg vil i hvert fald være tilfreds med det, og så en forlængelse til A. Poulsen, og også gerne Rilwan, Paul og Ottesen. :)

Eneste spørgsmål i så fald er vel 6. valg i forsvaret (altså efter Kian, Erik, Sanneh, Korsmar og Nicolaisen).
Om det er Riis der kommer hjem, kan forlænge med Halsti eller de unge, Gustav Kjeldsen eller Damkjær er klar til at agere 6. valg?
Umiddelbart tænker jeg Riis løsningen virker oplagt.
Jeg tænker også at forsvaret må ende med at være de fire rutinerede, Riis og Nicolaisen. Perfekt bemanding til de tre positioner bortset fra det manglende venstreben
Jeg ser også meget gerne en forlængelse med A. Poulsen og selvom jeg ved vi ikke får det ville jeg også gerne have en forbedring på højre backen, men ved godt at det ikke kommer til at ske. Fair nok nu når de to unge har haft pladsen den sidste halvsæson. Ligger de på offensivt (meget på) så er problemet på den position da også løst. Vores klart svageste led på holdet som det ser ud nu og der vil man jo normalt gerne styrkes. Jeg er ret sikker på at den forbedring der skal komme der skal komme fra udvikling.
Jeg er ok, men ikke begejstret, for forlængelsen med Sparv. Rutine bliver trods alt vigtig i de europæiske kampe. Jeg tror ikke han genfinder sin tidligere styrke.

Alt i alt skulle man være temmelig pessimistisk for ikke at tro på at vi kan lave en stor sæson i 18/19
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

CasperBW

Indlæg af CasperBW »

Sniper skrev:
27. maj 2018, 20:30
CasperBW skrev:
27. maj 2018, 20:11
Godt kaldt 😛🤗 klasse signing
Ja, det var ikke helt ved siden af ;)

Dejlig signin til en forhåbentlig fornuftig pris.

Låst