Haha, hvor fedtAcebone skrev: ↑27. maj 2018, 16:13https://www.instagram.com/p/BjRsAWPhS0r ... zxmtlylxox
Kraev er gammel Midtjylland-fan.![]()
Bozhidar Kraev.
-
mousebreaker
Re: Bozhidar Kraev.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Bør han ikke tælle som homegrown så? 
Det giver altså seriøse plusser at kunne vise sådan et billede, gad vide hvordan han har fundet på at holde med FCM? Anyone?
Gætter på han har været på ferie i Danmark som lille? Men det er da en glimrende anekdote at undersøge for vores venner i Sort Snak.
Undersøger I, Kent og Arff?
Undersøger I, Kent og Arff?
Jeg regner med, at Patrick får det lokket ud af ham. De er blevet BFF på det seneste. Så må vi se, om vi kan få historien optaget og med i en podcast
Jeg tror bestemt at kraev er en dygtig spiller. Jeg tror dog bare at ham og til dels duelund lider under, at de ikke passer ind i den måde som vi spiller på. Det er ekstremt vigtigt i vores system at de to kanter kan noget på egen hånd, og altså helst at kunne komme forbi en mand. Det kan hverken kraev eller duelund, som imo begge er bedre i mellemrummet. Jeg ville faktisk foretrække at duelund spillede JP’s plads, hvis han altså lærte at løbe mere. Kraev kunne også godt spille der.
Jeg synes bare at det gør så meget for vores spil, hvis de to kanter kan noget selv, da holdet ellers bliver meget statisk med kun 1 spiller med x-Factor, wikheim. I hvertfald x-Factor til at komme forbi og skabe noget på egen hånd.
Jeg synes bare at det gør så meget for vores spil, hvis de to kanter kan noget selv, da holdet ellers bliver meget statisk med kun 1 spiller med x-Factor, wikheim. I hvertfald x-Factor til at komme forbi og skabe noget på egen hånd.
FLOT http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/fcms ... rien-sejr/
Bozhidar Kraev blev den helt store helt, da han med to mål sikrede Bulgarien en 2-1-sejr over Slovenien.
Herligt. Jeg tror stadigvæk på ham som hængende angriber/falsk 9'er, men han har lignet en spiller med selvtillidsproblemer, måske det her kan hjælpe.Ravnen skrev: ↑7. sep 2018, 01:23FLOT http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/fcms ... rien-sejr/
Bozhidar Kraev blev den helt store helt, da han med to mål sikrede Bulgarien en 2-1-sejr over Slovenien.
Håber vores trænere får studeret noget videomateriale fra Bulgariens kampe, så de måske kan finde nøglen til, hvordan han kan komme til at "klikke" med holdet. Han lader jo til at gøre det rigtig godt, når han er med landsholdet.Ravnen skrev: ↑7. sep 2018, 01:23FLOT http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/fcms ... rien-sejr/
Det kunne være så fedt at få udløst det potentiale.
-
Kongeren82
- Geografisk sted: Aalborg
https://highlightsfootball.com/video/sl ... ighlights/
På ovenstående link, kan man se målene. Jeg synes det ligner noget, der kunne blive starten på noget stort.
Ind med ham i nogle kampe (ud med Paul) og se hvad det kan blive til.
På ovenstående link, kan man se målene. Jeg synes det ligner noget, der kunne blive starten på noget stort.
- bobthebuilder_dk
Jeg er så enig! Jeg tror nu at Paul fortsat får lang snor.. Som ankersen også siger i podcasten så ser de ham som en profil som bare lige skal igang igen.. så vi er færdige med at se på "badpaul"Kongeren82 skrev: ↑7. sep 2018, 09:36https://highlightsfootball.com/video/sl ... ighlights/
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱
Det er perfekt, at han får scoret 2 kasser, og forhåbentlig har fået noget selvtillid. Det ligner noget, som han havde brug for, og forhåbentlig kan han tage det med ind på klubholdet. Det første mål er et rigtig fint langskud, og det ligner et godt dybdeløb på det andet (og så god hjælp fra målmanden). Det ser ud til, at han spillede en hængende angriber/offensiv midt for Bulgarien.
Jeg har længe kæmpet med at finde ud af, hvad der er hans bedste position i vores system, men det er nok som offensiv midt/hængende angriber centralt i banen, hvor han er bedst. Hans skud fra distancen og dybdeløb kommer bedre til sin ret derfra. Synes ikke han har været nogen succes hverken som kant eller forreste angriber, når han har spillet det for os.
Jeg har længe kæmpet med at finde ud af, hvad der er hans bedste position i vores system, men det er nok som offensiv midt/hængende angriber centralt i banen, hvor han er bedst. Hans skud fra distancen og dybdeløb kommer bedre til sin ret derfra. Synes ikke han har været nogen succes hverken som kant eller forreste angriber, når han har spillet det for os.
-
Nicolai Kammersgaard
Men hverken ham eller Duelund har vel spillet den 10 som deciderede kanter? Men mere spillet som hængende angribere, hvor de går meget ind ad i banen, mens backs skal holde bredden. Det er vel kun Mabil og tildels Rilwan som er deciderede kanter i truppen.THenry skrev: ↑7. sep 2018, 10:58Det er perfekt, at han får scoret 2 kasser, og forhåbentlig har fået noget selvtillid. Det ligner noget, som han havde brug for, og forhåbentlig kan han tage det med ind på klubholdet. Det første mål er et rigtig fint langskud, og det ligner et godt dybdeløb på det andet (og så god hjælp fra målmanden). Det ser ud til, at han spillede en hængende angriber/offensiv midt for Bulgarien.
Nicolai
Jeg er enig i, at vi efterhånden er et 3-5-2 hold, men i få kampe har det lignet den oprindelige 3-4-3 (men jeg kan tage fejl) nok mest tydeligt i Aalborg, hvor Dovbyk og Kraev lå på siderne af Paul. Jeg synes også Kraev lå meget i venstre side hjemme mod Randers, og det har ikke været den store succes, når hans udgangspunkt har været i venstre side.
I 3-5-2 har vi indtil nu spillet med 2 8'ere, men jeg er spændt på om vi twister systemet lidt fremover for jeg antager, at Evander passer bedre i en regulær 10-rolle (som muligvis også er den bedste position for en Kraev).
I 3-5-2 har vi indtil nu spillet med 2 8'ere, men jeg er spændt på om vi twister systemet lidt fremover for jeg antager, at Evander passer bedre i en regulær 10-rolle (som muligvis også er den bedste position for en Kraev).
Jeg er ikke overbevist om, at Kraev har passningerne eller boldomgangen i små rum til at udfylde en 10'er rolle. Jeg ser klart hans bedst rolle som hængende angriber sammen med Paul i 3-5-2 eller som falsk 9'er med to deciderede kanter på siden eks. Wikheim og Mabil i 3-4-3. Hans helt store styrke er i min bog hans afslutninger og løb i dybden, og jeg er med på, at det også er godt for en 10'er, men jeg mener personligt, at en 10'er først og fremmest skal kunne diktere spillet og dernæst afslutte.THenry skrev: ↑7. sep 2018, 13:29Jeg er enig i, at vi efterhånden er et 3-5-2 hold, men i få kampe har det lignet den oprindelige 3-4-3 (men jeg kan tage fejl) nok mest tydeligt i Aalborg, hvor Dovbyk og Kraev lå på siderne af Paul. Jeg synes også Kraev lå meget i venstre side hjemme mod Randers, og det har ikke været den store succes, når hans udgangspunkt har været i venstre side.