Bomber

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
YahooSeeker [Bot]

Bomber

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Hvad tænker Hr Olsen dog på???? at lade Danmarks STØRSTE BOMBER sidde på bænken og kun bruge ham 6 min. i en så vigtig en VM kamp! håber ikke at DBU forlænger med ham
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 4. sep 2005, 11:13, rettet i alt 1 gang.

Ravnen

Re: Bomber (landsholdet)

Indlæg af Ravnen »

Jeg må indrømme at jeg heller ikke forstår MO. Lige siden Ebbe Sand stoppede har spillet vaklet, fordi vi mangler en ægte forward oppe foran. Jon er alt for bevægelig. Nu har vi så endelig afløseren for Ebbe, og når Søren Larsen er på banen folder Olsens system med hurtige kantspillere osv sig for alvor ud igen, og virker.
Mens med Claus Jensen på banen, så er det som om at alle trækker ind mod midten, Martin Jørgensen og Rommedahl forsøgte dårligt at lave indlæg fra baglinien, i stedet trak de ind i banen hver gang. Men så snart Larsen var på banen var der pludselig en modtager til indlæggene, og Jon kan operere der hvor han helst vil være.

Olsen kom nu tilbage til dit system, Claus Jensen er god men ikke værd at ofre et VM for.

Hvis Ukraine tager point fra Tyrkiet så tror jeg på vi kan gøre det, jeg husker tydeligt sidst vi var i Play-off mod Israel, forinden havde vi også været dømt færdig, og et af kravene var bl.a. en sejr over Italien som vi slog 3-2 på udebane efter at have været bagud 2-0. Vi er altid gode med ryggen mod muren..

Besvar