Det er en god nyhed det her! Jeg tror man har fået ham billigt! Måske 8-12 mil ? Det ville i mine øjne være et scoop.FCM2000 skrev: ↑25. maj 2018, 12:26pris ?Jacob skrev: ↑25. maj 2018, 12:19
https://twitter.com/ConteNestor/status/ ... 9606770698
Han plejer ikke at vide en masse om hvad der sker i FCM, men på den anden sider plejer han heller ikke løbe med halve sandheder.
15-25 mill kr.
Transfer sommer 2018
Re: Transfer sommer 2018
Sahl skrev: ↑25. maj 2018, 12:41Det er en god nyhed det her! Jeg tror man har fået ham billigt! Måske 8-12 mil ? Det ville i mine øjne være et scoop.FCM2000 skrev: ↑25. maj 2018, 12:26pris ?Jacob skrev: ↑25. maj 2018, 12:19
https://twitter.com/ConteNestor/status/ ... 9606770698
Han plejer ikke at vide en masse om hvad der sker i FCM, men på den anden sider plejer han heller ikke løbe med halve sandheder.
15-25 mill kr.
Jeg ville have det lidt svært ved at Celtic skulle købe en af vores spillere, for at han så skal gå i stå der, og vi køber ham tilbage fra dem og de samtidig tjener 10 mil på ham. Erik vil dog være fantastisk at få tilbage i truppen!
-
Fodboldfan
God signing, og forhåbentligt økonomisk ansvarligt.
Det er satme et klasseforsvar vi har med Buba, Erik og Kian (som ikke rejser nu, det tror jeg simpelthen ikke på).
Det er satme et klasseforsvar vi har med Buba, Erik og Kian (som ikke rejser nu, det tror jeg simpelthen ikke på).
Fantastisk nyhed, og forhåbentlig får klubberne en aftale på plads. Brendan Rodgers har aldrig brudt sig om Erik og vil sandsynligvis bare af med ham. Jeg tror, vi kommer til at betale omkring de 15 mio. kr. Men det er en super pris ift. kvalitet. Vi ved virkelig, hvad vi får. Og han ville sandsynligvis kunne sælges for endnu mere om 1-2 år, hvis han vil afsted igen.
Bekymrende for Riis og Nicolaisen dog.Men Riis skal vel bare lejes ud igen - gerne Superligaklub. Halsti er væk, så åbner det nok også en plads for Nicolaisen (med det vigtige venstreben), som forhåbentlig kan få bugt med de skader og få spillet nogle Superliga-kampe igen.
Bekymrende for Riis og Nicolaisen dog.Men Riis skal vel bare lejes ud igen - gerne Superligaklub. Halsti er væk, så åbner det nok også en plads for Nicolaisen (med det vigtige venstreben), som forhåbentlig kan få bugt med de skader og få spillet nogle Superliga-kampe igen.
jamen der er vi enig, et CL gruppespil vil formentlig hæve prisen gevaldigt på hele truppen samlet.
Det synes jeg man skal huske, man får ikke blot 200 mill kr. truppen vil stige markant i værdi. Sanneh vil kunne sælges for + 100 mill kr.
-
Fodboldfan
Hvis kampen i går var nogen indikator, er Riis ikke klar til superligaen på topniveau endnu. Men en sæson mere i Hjørring kunne sikkert være fint, specielt hvis de rykker op.AltidFCM skrev: ↑25. maj 2018, 14:05Fantastisk nyhed, og forhåbentlig får klubberne en aftale på plads. Brendan Rodgers har aldrig brudt sig om Erik og vil sandsynligvis bare af med ham. Jeg tror, vi kommer til at betale omkring de 15 mio. kr. Men det er en super pris ift. kvalitet. Vi ved virkelig, hvad vi får. Og han ville sandsynligvis kunne sælges for endnu mere om 1-2 år, hvis han vil afsted igen.
Spiller Riis ikke i Vendsyssel sammen med Anderson?Fodboldfan skrev: ↑25. maj 2018, 14:12Hvis kampen i går var nogen indikator, er Riis ikke klar til superligaen på topniveau endnu. Men en sæson mere i Hjørring kunne sikkert være fint, specielt hvis de rykker op.AltidFCM skrev: ↑25. maj 2018, 14:05Fantastisk nyhed, og forhåbentlig får klubberne en aftale på plads. Brendan Rodgers har aldrig brudt sig om Erik og vil sandsynligvis bare af med ham. Jeg tror, vi kommer til at betale omkring de 15 mio. kr. Men det er en super pris ift. kvalitet. Vi ved virkelig, hvad vi får. Og han ville sandsynligvis kunne sælges for endnu mere om 1-2 år, hvis han vil afsted igen.
-
Fodboldfan
Ja det giver jeg dig ret i at riis virker til at være ikke klar til superligaen..Fodboldfan skrev: ↑25. maj 2018, 14:12Hvis kampen i går var nogen indikator, er Riis ikke klar til superligaen på topniveau endnu. Men en sæson mere i Hjørring kunne sikkert være fint, specielt hvis de rykker op.AltidFCM skrev: ↑25. maj 2018, 14:05Fantastisk nyhed, og forhåbentlig får klubberne en aftale på plads. Brendan Rodgers har aldrig brudt sig om Erik og vil sandsynligvis bare af med ham. Jeg tror, vi kommer til at betale omkring de 15 mio. kr. Men det er en super pris ift. kvalitet. Vi ved virkelig, hvad vi får. Og han ville sandsynligvis kunne sælges for endnu mere om 1-2 år, hvis han vil afsted igen.
Eftersom jeg fik set ham i tv mellem Vendsyssel og Lyngby...
-
Fodboldfan
Altid dejligt at se at du giver nogen andre, end dig selv, ret.henker skrev: ↑25. maj 2018, 14:48Ja det giver jeg dig ret i at riis virker til at være ikke klar til superligaen..Fodboldfan skrev: ↑25. maj 2018, 14:12Hvis kampen i går var nogen indikator, er Riis ikke klar til superligaen på topniveau endnu. Men en sæson mere i Hjørring kunne sikkert være fint, specielt hvis de rykker op.AltidFCM skrev: ↑25. maj 2018, 14:05Fantastisk nyhed, og forhåbentlig får klubberne en aftale på plads. Brendan Rodgers har aldrig brudt sig om Erik og vil sandsynligvis bare af med ham. Jeg tror, vi kommer til at betale omkring de 15 mio. kr. Men det er en super pris ift. kvalitet. Vi ved virkelig, hvad vi får. Og han ville sandsynligvis kunne sælges for endnu mere om 1-2 år, hvis han vil afsted igen.
Eftersom jeg fik set ham i tv mellem Vendsyssel og Lyngby...
Nogen der har hørt noget om en pris på Erik? 3 mio. euro virker HELT skævt efter min mening, hvis det er dét som er prisen.